poniedziałek, 8 maja 2017

MillyBridal- bajkowe suknie

 Witam mam okazję zrobić dla Was kochani przegląd różnorakich sukien na okazje galowe - są to bajeczne długie "księżniczkowe" suknie!
Na stronie MillyBridal.org znajdziecie suknie na różne okazje od balu gimnazjalnego po własny ślub! ;)
W lipcu szykuje mi się weselicho więc muszę zapatrzeć się w jakaś piękną suknie, która będzie określała moją osobowość! :D
Znalazłam parę kandydatek ale nie tylko na wesele! :D
Ślubne 3 typy :






Galowe okazje :


















BUTY :







Co jest szczególnego w tej stronce, że zwróciłam na nią uwagę?
To, że możecie zobaczyć zdjęcia jak na żywo wygląda dany produkt :)
Zdjęcia podesłane od prawdziwych klientek :)
Zajrzyjcie koniecznie :) 





3 komentarze :

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka