poniedziałek, 1 maja 2017

Embroidered set 💋


Haftowany zestaw :)



KLIK





Spódniczka i top :)

Świetny materiał jednak lekko prześwituje i trzeba dam obcisłą halkę :3

Na Sammydress dostępny jest w dwóch wariantach czerń/biel.

Różne rozmiary, sobie zamówiłam sobie M i jest na mnie lekko duża.

Top posiada z tyłu zamek po całej długości pleców :3








Co chwile jest wyprzedawany ale nie martwcie się, zaraz znów dadzą go do sprzedaży :3


Do całości zamówiłam choker.




Od razu przepraszam za jakość zdjęć.
Nie ma czasu i ciepła na sesję a moda ciągle gna do przodu i nie patrzy czy mamy czas :)

Poprawie fotki jak już będą gotowe:)   / zdjęcia wykonane Huawei Y6II



28 komentarzy :

  1. Nice pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny komplecik! Naprawde godny uwagi <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw :)
    Kliknęłam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw bardzo mi się podoba, sama myślałam nad jego zamówieniem, zrezygnowałam jednak ze względu na długość topu :) W linki poklikałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kliki :)
      A top idealny na lato :)

      Usuń
  5. Świetny komplecik..no i jaka figurka ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No całkiem modne są teraz tego typu zdobienia, komplet wygląda bardzo estetycznie, a już szczególnie na takiej figurze! ;>

    Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny <3 Uwielbiam takie hafty ;) Już byłby mój, gdyby nie to, że nie czuję się swobodnie pokazując tyle brzuszka ;) Mój, niestety, nie jest tak ładny jak Twój ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny mlodziezowy komplecik.
    szkoda tylko, ze nie ma pogody na to by go nosic

    OdpowiedzUsuń
  9. I like your choice! Great things! :)

    Do you want to follow each other on gfc? Let me know on my blog and I'll follow you back. ♥

    ↣ My blog "Demilla". Welcome! ↢

    OdpowiedzUsuń
  10. amazing post :)
    love your blog!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. jest przepiękny, uwielbiam te hafty, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gosh the two-piece Looks amazimg,
    love it so much :)

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś piękną kobietą , dlatego Twoje zdjęcia oglądam z wielką przyjemnością <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz w nim świetnie, masz piękną figurę! :)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka