środa, 31 maja 2017

Bikini z falbanką | ZAFUL


Lato i wakacje za pasem, ah ja wakacje mam już od 28 kwietnia *-*

Ostatnia klasa zobowiązuje i oprócz Tego, że na wakacje chce sobie dorobić parę groszy, to chcę pojechać nad Polskie Morze i wybyczyć się tam w słońcu ile tylko można *-*

Woda = bikini

Bikini = coś fajnego :3

Coś fajnego = ZAFUL





Uwielbiam go. Idealny stanik wpasowują się cycuchy, a falbanka tylko je uwydatnia. Majteczki jak majteczki zgrabne i po boczkach również mają falbankę :)





Wygodne i dobrze wygląda :)



Dodatkowo jest mnóstwo sportowych bikini w których będzie Nam wygodnie ćwiczyć *-*

KLIK


7 komentarzy :

  1. Fajnie wygląda z tą falbanką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bikini oraz sportowy strój do ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jakie cudowe zdj Twoje :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/dark-blue-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygląda, na idealniej figurze wszystko ładnie wygląda :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne stroje i kapelusz też przypadł mi do gustu <3 Ja również wybieram się nad Polskie Morze jednak już w czerwcu i ciekawa jestem ile tego słońca zastne haha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. These are amazing pieces you've got. My! I can't wait to hit the beach this summer.

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka