piątek, 21 kwietnia 2017

Cross Strap Sandals

Liczy się unikatowość !

Oryginalność !

Dziwactwo! :D


W tym pomaga mi ZAFUL.

A tak serio, uwielbiam wyglądać inaczej od innych. Laseczki w Hilfigerze, prostych rurkach i Superstarach to nie dla mnie.. no może nie na dłuższą metę :D

Uwielbiam wyraźne kolory, nietypowe tekstury, wysokie platformy..
Dlatego mam je !

Białe, 13 centymetrowe sandałki.

Nie zwykłe ale z paskami i trapezową podeszwą ! :D

Boziu ja to lubię kombinować i utrudniać sobie życie. Nie raz słyszałam, że wyglądam jak wieśniak i jak ja w ogóle mogłam coś na siebie takiego założyć?

Ale mam wyjebane :D I dalej drążę ten styl.

 Wybaczcie za dosłowność :)


Jaki styl?

MÓJ STYL :D





W następnym poście lookbook z tymi butami *-*


 

 

 

Swoją drogą są naprawdę miękkie i wygodne :) 






41 komentarzy :

  1. Wierzę że te buty są wygodne, lity też są wysokie a to jedne z najwygodniejszych wysokich butów jakie powstały :) mi osobiście bardzo się podobają i gdybym nie miała problemów z kręgosłupem pewnie bym je zamówiła. Jednak muszę chodzić na jak najbardziej płaskich butach :) kliknęłam!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh skąd ja to znam, tez nie mogę chodzić szpilkach na jakichkolwiek obcasach, ale i tak chodze :o

      Usuń
  2. Kochana! Super, że masz swój styl, a zdanie innych masz głęboko gdzieś... nie powiemy nawet gdzie, bo nie wypada :D Buty jak dla nas czysta rewelacja! <3 Coś tak myślimy, że super nadawałyby się do naszego konkursu na stylizację wiosenną ;) Zobacz co się święci --> agssymi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podobają :) Tylko ja to za wysoka na takie cuda :(



    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam, nie ograniczaj się :3
      Ja wyglądam jak żyrafa!
      Ale lubie to :D

      Usuń
  4. Hi sweetie, I loooove it! Cute post ❤

    FOLLOW my blog! Maybe we can follow each other. Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super!!!
    x x x
    Sylwia,
    www.passion4luxus.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także lubię mieć swój styl i nie wyglądać jak każdy inny przechodzień :). Oczywiście podobają mi się również takie rzeczy jak właśnie opisywane przez ciebie superstary itp., jednakże stawiam na oryginalność i mi także nie raz dziwnie się przyglądano :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no ja też czasem się tak ubieram ale wiesz trzeba się odłamać :3

      Usuń
  7. kurde dla mnie trochę za wysokie :D jakoś odzwyczaiłam się od wysokich butów... wolę płaskie :D poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super świetne butki! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci że buty naprawdę dobrze prezentują się na nodze! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyglądają na takie ciężkie :)))

      Usuń
  10. Wow so trendy and stylish! I love them! Kisses from Italy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie nie w moim stylu ;) Zbyt odważne i ciężkie. Mam za szczupłą stópkę, wyglądałabym w nich komicznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo każdy ma swój styl, i wie jak dobrać rzeczy do swojej sylwetki, ale ciesze się, że nie zjechałaś mnie na starcie :)

      Usuń
  12. całkiem ciekawe te butki ;)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeeeeju jak mi się strasznie podobają te bucisze, tylko moj mąż uważa, że wyglądają na ortopedyczne :O Ci faceci, to się w ogole nie znają :/
    super wybór :D
    w koncu moda jest po to, by się nią bawić i czerpać z niej na wlasne sposoby :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha spokojnie mój też tak wybrzydza :'D

      Ale jak się dobra do nich dobre ciuszki to nie wyglądają jak "ortopedyczne" :D

      Usuń
  14. Bardzo mi się podobają, ja jednak bym się na takie nie zdecydowała :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię ten sklep ale z butami to jednak jest problem, gdyż mają tam niemalże same małe rozmiary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jaki potrzebujesz rozmiar :)
      Ja z 38 nie mam problemu ale Oni co trochę dodają nowe rozmiary, ludzie po prostu wykupują :)

      Usuń
  16. gosh I adore those sandals so much
    Amazing, definetly Need them :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I like your choice! Great sandals! :)

    Do you want to follow each other on gfc? Let me know on my blog and I'll follow you back. ♥

    ↣ My blog "Demilla". Welcome! ↢

    OdpowiedzUsuń
  19. faktycznie bardzo odważne, klik :)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka