niedziela, 2 kwietnia 2017

Burgund i kabaretki

Dalej zimno za oknem a chce się ubrać w jakąś kiecke...nic prostszego!
Zamawiajcie sukienki sweterkowe z długim rękawkiem :D
Ja swoją kupiłam na Sammydress, i jak nigdy - wszystko leży idealnie..jak by było na mnie szyte :)
Gdyby Tego było mało i stwierdźcie, że Wam jednak troszkę zimno zastąpcie kabaretki cieplejszymi rajstopami :3 A buty.. to oczywiście kozaki, no ale nie zwykłe tylko na wysokim obcasie *-*



Sukienka - SammyDress
Kabaretki - Gatta
Buty- CCC
Ramoneska- Sinsay
Włosy - Sammydress








22 komentarze :

  1. Masz super figurę ! :)
    Bardzo ładna stylizacja!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna sukienka i ta figura! Pięknie wyglądasz :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja byłam przekonana, że jesteś blondynką ;D
    świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam kochana!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu byłam1
      Ale już mi przeszło :D

      Usuń
  4. Wrrau! Fajna stylówka, z pazurkiem 😍 Poduszka mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest niesamowita <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, a na żywo jakie wrażenie robi *-*

      Usuń
  6. Śliczna sesja :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, więcej takich już wkrótce :3

      Usuń
  7. jaka przepiękna ta sukienka! czerwony to zdecydowanie twoj kolor :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam blogi gdzie widać ,że jest prowadzony z pasją :)
    mega blog! oby tak dalej kochana :*
    OBSERWUJĘ <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie podkreśla figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wierny fan pozdrawia! :D

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka