czwartek, 2 marca 2017

StyleWe & JustFashionNow

Przedwczoraj odezwała się do mnie firma, całkiem fajna i normalnie prosto pisali - coś co lubię :D

Jako iż poprosili mnie abym na swoim blogu przedstawiła Wam ich sklep internetowy StyleWe postanowiłam dobrze o niej poczytać. Cała historia każda ich ocena nie umknęła mi. Całość wychodzi 4/5 punktów. Jak zawsze wszędzie są jakiś spory. Jako iż nie chce wciskać wam chłamu postanowiłam dokładnie przestudiować stronkę. Znajdziecie tam tylko ubrania dla dziewczynek, kobiet, Pań. Trochę feministyczna stronka ale za to jaka jakoś!
No nic jakość idealna to i cena NIE może być niska. Niestety choć sądzę ale to tylko sądzenie iż te ciuszki są warte swojej ceny. Jak się tylko dorobię to zamówię tam jakąś rzecz i edytuje ten post. Teraz mogę wnioskować tylko po materiałach ubrań. 

W układzie stronki po kolei znajdziemy różne kategorie od sukienek mini po portfele.
Zobaczcie i zaznajomcie się ze StyleWe tak jak ja.
Z wszystkich głównych kategorii wybrałam po jednej rzeczy w mojego gustu, w których mogłabym chodzić. Tak samo jak JustFashionNow - mam to samo zdanie co o StyleWe.









 



Resztę ciuszków i grzebania w asortymencie zostawiam dla Was *-*

Podoba Wam się coś?
Znacie już ten sklep?

Miłego dnia :*

16 komentarzy :

  1. Ubrania wyglądają na porządne. Chętnie zobacze tą stronkę ale niestety fundusze nie pozwalają na zamówienia jak narazie, haha :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czasem na coś lepszego warto poczekać :D

      Usuń
  2. Drugie bikini jest cudne :* Klikłam w linki! Mogę Cię prosić o to samo u mnie na blogu? Potrzebuje pomocy z linkami :(
    Odwdzięcze sie polecając Twój post <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/moro-and-black.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, już dawno poklikane :*

      Usuń
  3. Świetne rzeczy, ładnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kojarzę tego sklepu ale pierwsze bikini piękne oraz sukienka wraz kombinezonikiem :) Buziaczki kochaniutka

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Stroje kąpielowe mi się podobają, a o firmie pierwszy raz słyszę.
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka