niedziela, 12 marca 2017

Odkurzacz do zaskórników.

Te najnowsze wynalazki przerażają mnie, ale staram się stawiać im czoła :D
Dziś pod lupą "odkurzacz do zaskórników"
Od razu napisze, że przetestowane parę razy - więc mam na czym się oprzeć :)


Zacznijmy od Tego do czego co służy :


Odkurzaczyk: Wysysa niedoskonałości nie jest to przyjemny widok - ale efektowny ponieważ przez przezroczysta końcówkę możemy zobaczyć ile pozbyliśmy się po pierwszym użyciu i jak nasz biedna skóra była zanieczyszczona :( 
 Posiada trzy tryby ssące 1-3 wiadomo od najsłabszego do najsilniejszego :)
Ładuje się go przez kabel usb :3




#1 końcówka - to jest dziursko :D Jest do cery tłustej i mieszanej. Pozwala działać na większym obszarze.


#2 końcówka - mniejsza o połowę, dla cery wrażliwej i na prawdę Ona też daje rade :D



#3 końcówka - podłużna  delikatna i łagodząca zmarszczki - czy tak jest .. różnicy nie widziałam :D


#4 końcówka - to jest do mikrodermabrazji - wygładzenie poprzez złuszczenie martwego naskórka. Trochę za ostre jak dla mnie.


Do całości dołączone są gąbeczki, które zapobiegają brudzeniu się mechanizmu, uszczelki i inne gumeczki :D


No tak ale jak Tego używać?
Nic prostszego - przeciągamy delikatnie po skórze...ale nie takiej zwykłej skórze. Przed zabiegiem trzeba przygotować swoją buzie. Aby cały proces oczyszczania przebiegł pomyślnie i z należytą dokładnością, trzeba najpierw otworzyć pory. Zagotuj wodę, a następnie przelej ją do miski. Pochyl się nad miską i zakryj głowę ręcznikiem. Odczekaj pięć minut, by para otworzyła pory. Następnie przetrzyj twarz czystym ręcznikiem



Oczywiście nie wolno przesadzać i zbyt często korzystać z odkurzacza!!

 KLIK

16 komentarzy :

  1. widziałem na YT i bardzo interesujący produkt

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już ten wynalazek na YouTube i bardzo mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  3. UUU ciekawy i powiem, że pierwszy raz sie z czyms takim spotykam :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/etui-na-telefon-jakie-wybrac.html

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym to kiedyś przetestować :) Ciekawy "odkurzacz" :D
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super recenzja! Nas także przerażają takie produkty i nie zamawiamy ich, ponieważ się ich obawiamy :) Dla Ciebie wielkie Brawo za odwagę ;* Nasza znajoma testowała i zniszczyła sobie twarz :/ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety przez nieumiejętne stosowanie czasem tak może być :(

      Usuń
  6. Jeśli działa - to super! Wiele o nim słyszałam :)
    Zapraszam na mój blog - jeszcze tylko kilka dni trwa urodzinowe rozdanie, w którym aż 5 osób wygrywa zestawy kosmetyków! Szczegóły na końcu ostatniego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka