środa, 15 marca 2017

Moje świecidełka - bransoletki.

Jako iż chciałam odejść troszkę od sponsorowanych recenzji postanowiłam napisać o mojej galanterii - w większości to rzeczy sztuczne, bardziej ozdoby na raz niż takie które nosiłabym na co dzień :)

Jeśli będę mieć coś z jakiś sieciówek od razu Wam podlinkuje :)


To może zacznijmy od Tego co kocham i mam mnóstwo! :D

Bransoletki:

  Sinsay - na stronie została tylko "rockowa" ale w sklepach na pewno znajdziecie moją ! :)

KLIK




Perełki - dostałam od Pretty-Girls 




Kuleczki *-*


KLIK


Plecionka :


KLIK


 Cyrkonie 3 rzędy :


KLIK 

swoją kupiłam w Chińczyku :D


Cyrkonie 9 rzędów:


KLIK


 Kamienie :


Stoisko nad morzem :)






Następny post poświecę naszyjnikom,a jeszcze kolejny innym skarbów :)




14 komentarzy :

  1. Łał, masz ich rzeczywiście sporo! Ja ograniczam się jedynie do gumki na ręce do ewentualnego związania włosów, haha.
    Najbardziej spodobała mi się chyba te z cyrkoniami :)
    No, jestem ciekawa jakie masz tam jeszcze świecidełka ;)
    Miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to i tak nie wszystko :D
      Spróbuj może z cyrkoniami i przekonasz się do wszystkich :3

      Usuń
  2. Świetne błyskotki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/etui-na-telefon-jakie-wybrac.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kolekcja, jeśli mogę to tak nazwać :D Ta 1 to mój faworyt :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  4. I like your collection, especially this big silver one! Really cute pieces dear, xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kolekcja, wszystkie bransoletki przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. Plecionka jest przecudowna! Muszę chyba sobie taką sprawić <3
    ~ szaryprostyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj spraw spraw, jest bardzo efektowna :3

      Usuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka