poniedziałek, 13 lutego 2017

Od dziś- już NIC nie muszę!

Na tym blogu nie było jeszcze takiej pogadanki..no może rozpisałam się w "Moja codzienna rutyna" do, której serdecznie zapraszam - wesolutki post. 

Ale czy ten taki będzie?

To moich dzisiejszych wyznań podkusiło mnie Rabble.

Ich mini konkursy "zmuszają" Nas wszystkich do kreatywności, czy zagłębianie się w jakieś szczególne rzeczy.

Dzięki marzeniom i ciężkiej pracy jestem tu. Nie chodzi jedynie o bloga.. moje hobby, szkoła, dom, życie.


Może zacznijmy od najmilszej części tych sentencji Moje hobby - manicure - wkładam z moje prace najwięcej serca ile tylko mam. Wychodzi mi to coraz lepiej i aby udoskonalać moją naukę z youtube pragnę przystąpić do 6 krokowego kursu ! Zaczynając od podstaw kończąc na artystce - CZY TO JEST TO CO CHCE ROBIĆ? A owszem, choć czasem brak mi siły żeby posprzątać dom, to paznokci nigdy nie odmówię i głęboko wierze, że ta pasa zostanie do końca ! , wizaż - Ah jak uwielbiam bawić się kolorami, wykończeniami kosmetyków. Najwięcej zwariowanych makijaży lub charakteryzacji wykonuje na sobie...nie każdy chce mieć na oczach czerwień, pomarańcz i żółć :D Również i na to chciałabym certyfikat ale nie ciągnie mnie do Tego jak do paznokci, stylizacje- szalone czasem nie pasujące do siebie materiały łącze w całość! Uwielbiam nowe trendy ale kiedy powracają stare rzeczy typu choker/ metaliczne rzeczy moje serce raduje się! Jednak czy mogłabym ubierać kogoś? ZDECYDOWANIE NIE. Jako, że lubię bawić się stylami i to do mnie pasuje i MI się podoba ale jeśli komuś się to nie podoba i sam nie czuje się w tym dobrze, to ja dobrze komuś nie będę robić :D zdjęcia - OH Moja Milenka robi świetne zdjęcia jak znajdzie trochę weny ! Już niedługo parę hardkorowych sesji, na które bardzo liczę. Od małego latałam na sesje zdjęciowe - oczywiście amatorsko do pozowania przed Marcinem Tyszką dużo mi brakuje - choć nie powiem ciekawe by było to przeżycie :D

Blog - jest moją odskocznią od rzeczywistości i chcę go ulepszać, doprowadzać na wyżyny! I Tego też chcę z całego serca.

Dom - mieszkam na małej wsi, zabitej dechami. Wszyscy o wszystkich wszystko wiedzą. Wiecie jakie to jest niekomfortowe? I choć w socialach pokazuje swoje zdjęcia pisze pierdoły to ja to kontroluje, wiem co mogę powiedzieć światu a co zachować dla siebie. Tego na wielu wioskach nie ma. Pragnę zamieszkać w mieście, nie dużym. Wrocław był by już za duży ale mniejsze miasteczka to już jest coś w porównaniu gdzie znajduje się teraz.

Życie - ustatkowałam swoje żądze :D Nie wiem jak to u Was brzmi (jeśli ktokolwiek dobrnął do Tego momentu - gratuluje :D ) ale u mnie całkowicie przyzwoicie. Skupiłam się na swoich celach. wyeliminowałam pułapki czy szkodliwe mi dusze.Przeszłość mam daleko za sobą. ŻYJE NA NOWO I NIC NIE MUSZE!

1.Pytanie od Rabble :

"Czy praca, którą wykonuję na co dzień, to rzeczywiście MÓJ wybór?"

Praca, póki co uczę się i tak to mój wybór, niekoniecznie trafiony i udany ale mój własny. Są też i plusy dodatkowych prac jak moje mini amatorskie studnio mani i pedi ! UuuUuU :> Haha to także mój wybór z niego jestem wściekle zadowolona! :D

2. Pytanie :

"Czy miejsce w którym mieszkam jest tym w którym chcę przebywać i czy ludzie którymi się dziś otaczam, to ludzie z którymi tak naprawdę chcę żyć?"

Długie i wyczerpujące pytanko!
w TYM momencie  kiedy jestem z mamą na tej cholernej wsi, chce tu być. Bo jej nigdy nie zostawię samej, bo i Ona nie zostawiła mnie. Planuję wyprowadzić się do miasta, z narzeczonym. Było by idealnie gdyby moja rodzina i przyjaciele byli w pobliżu, jednak wiem, że tak nie będzie - póki co otaczam się Nimi teraz, i jest mi dobrze tu gdzie jestem bo jestem z najbliższymi. 

Pytania są też skierowane do Was - macie bloga lub też chcecie poruszyć swoje serduszko odpowiedzcie na te dwa niby proste pytania. Zastanówcie się nad sobą. I czy Wam jest dobrze jak jest. I czy Wy tak jak Ja NIC NIE MUSICIE ?!

Ap-ropo Tego mojego wizażu zostawię Wam link do SEPHORA i AVON , w którym dostaniecie najnowsze kupony, zniżki lub nowinki! 


Odprężcie się czasem, ciepłe kakałko/herbatka, jakieś dobre ciacho i gorąca kąpiel.






24 komentarze :

  1. Ciekawy temat poruszyłaś, czasami warto się zastanowić nad sobą, swoim życiem i swoim szczęściem, czy aby na pewno nie robimy czegoś na siłę, wbrew sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne paznokcie!
    życzę miłych waletynek :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie napisane ;) też współpracuje z rabble ale ostatnio nie udawało mi się nic wygrać :D powodzenia :D


    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie piszę by uświadomić coś sobie i Wam, nie dla wygranych :)

      Usuń
  4. Ale masz cudowne pazury :O <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/loose-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne pazurki :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. What a wonderful post! I really like your blog!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak, taka chwila dla siebie dużo daje ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. czytałam już na kilku blogach posty tego typu - bardzo fajny pomysł :) a chwila dla siebie daje baaardzo dużo :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem o tym jednak każ post wnosi co innego :3

      Usuń
  9. Genialny post <3 Podoba mi się sposób w jaki piszesz *.*
    Obserwujemy? :))
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, fajnie piszesz :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię twój sposób pisania i cieszę się, że wytrwale dążysz do wyznaczonego wcześniej celu. To bardzo ważne by się nigdy nie poddawać i wierzyć w swoje możliwości. Ja też żyje na wsi, więc wiem jakie to denerwujące gdy wszyscy wiedzą o wszystkich wszystko. Nowinki roznoszą się na wsi w mgnieniu oka. Ja lubię swoją wieś, ale szczerze chyba wolałabym mieszkać trochę bliżej miasta. Twój post trochę mnie zmotywował i sprowadził do myślenia, czy aby na pewno chcę robić to co robię i czy na prawdę znalazłam już swoją pasję, a może skrywa się we mnie jakiś inny talent? Nikt tego nie wie. Twój post bardzo mi się spodobał :)

    iinnetakie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka