środa, 8 lutego 2017

Cekinowe Body.

Po metalicznych dodatkach przyszedł czas na cekiny..dużo cekinów. Coś co się świeci ja uwielbiam!

Na stronie ZAFUL dostaniemy różne takie ciuszki, torebki i buty. Ja tym razem wybrałam body.


 Cudowny kolor brzoskwinki otulony złotymi cekinami..

 


 

Body - CENA 



Na zdjęciu w prawdzie wyglądało na pudrowy róż dlatego się skusiłam ale jak zobaczyłam to na żywo..ahhh chciałam od razu założyć, ALE UWAGA - zanim coś kupicie nie ważne czy z chin czy z Polski ...wypierzcie to..

Koleżanka Tego nie zrobiła i po kilku godzinach na imprezie czochrała się i dostała uczulenia..ot nauka :)

Na stronie kosztuje to aż 23 dolary, ale czy jest warte swojej ceny?? :>

Zróbmy rozeznanie ..

MATERIAŁ: Polyester
WYKONANIE: 8/10
JAK LEŻY? : GÓRA- 10/10 - wszystko idealnie dopasowane
 DÓŁ 5/10 - za wysokie wycięcie majtek są aż ponad biodra.
WYGODA: materiał jako to sam tiul (TEN SZTUCZNY) to gryzie i drapie niemiłosiernie. Da się do Tego przyzwyczaić jeśli nie ma się wrażliwej skóry :)
CENA : aż 23 $, czyli na dzień dzisiejszy 93 złote. Za drogie...

Aczkolwiek są kody na ich instagramie, fejsie a nawet sklepie - trzeba trochę poszperać :)
Teraz wyszedł kod Walentynkowy na całkiem sporą sumkę!
Bierzcie póki dają!


CAŁOŚĆ : 8/10  



♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛♛

Okulary lustra - CENA

Solidnie wykonane, narzeczony nosił i nie połamałam ! SZTOS - przetrwały Sylwestra. Mają piękne różowe szkiełka, które mocno chronią nasze oczy przed słońcem w lecie jak i w ZIMĘ!

Bo w zimę też musimy nosić okulary, światło odbijające się od śniegu jest gorsze niż to na wiosnę. Dlatego miejmy parę par u siebie jak mam i ja :D

10/10

 


56 komentarzy :

  1. Cudowne to boody :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaa! To body jest przecudne! ;o

    iinnetakie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) Mam te body zapisane w ulubionych i pewnie za jakiś czas również je zakupię. Zaful to mój ulubiony internetowy sklep, ma cudowny asortyment :) ostatnio sama zbieram różne świecące ubrania, pokochałam cekiny :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się mają super asortyment :3

      Usuń
  4. Nie w moim stylu bo chyba za bardzo zwracające uwagę, ale ciesze się, że znalazłaś coś dla siebie :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się prezentuje ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Body wygląda efektownie, jednak sama bym takiego nie założyła, raczej nie lubię wyróżniać się z tłumu :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale śliczne *-* Ja za cekinami nie przepadam ale to body robi wrażenie i sama chętnie bym w takim pomykała :D Idealne do spódnicy :D No i na walentynki, oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo do spódnicy jeszcze go nie ubierałam :D

      Usuń
  8. Wow to body jest świetne ! Zachwycająco wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. This body is so cute, I love it!
    https://modalowcostbykiara.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super to wygląda a na tobie jeszcze lepiej ja zazwyczaj nie nosze bodów ale może pora to zmienić ?
    Mało brakuje mi do 170 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko! te body jest cudowne- jest to jak najbardziej mój styl ;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Body jest piękne! Kocham taki styl <3
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Body wygląda lepiej na tobie, niż na zdjęciach, naprawdę ładne. Ja nie chodzę raczej w tego typu ubraniach, stawiam na standardowe typu bluzek ;) Obserwuję :*
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuje :D
      Może czasem warto odskoczyć od standardu?? :>

      Usuń
  14. Tak to już jest z rzeczami z Chin :P

    OdpowiedzUsuń
  15. jak to fajnie wygląda :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :*

      Usuń
  16. ody wygląda rewelacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie Ci w tym body! Cekiny nie zawsze wyglądają dobrze, ale myślę, że tutaj jest to wykonane bardzo, bardzo stylowo.

    Masz książkę o sekretach urody koreanek<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem Tego zdania co Ty, czasem przesadzają z tymi cekinami :D

      Oj tak, ale czy mi się przydała?
      Opowiem następnym poście :D

      Usuń
  18. Wow! Wow! Wow! Jakie piękne to body:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Body jest genialne ! ;) a książke już od jakiegoś czasu planuje zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam całą książkę dwa razy, zakupiłam co niej było i to chyba nie było dla mnie dobre :(

      Usuń
  20. Uwielbiam body! Super outfit!
    Zapraszam do mnie!
    http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uważam, że każde body powinno mieć odpinanie w dolnej części, z tego co widzę to ten model chyba nie ma takowego, więc raczej nie jest to zbyt wygodne.
    Podobają mi się buty z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post kochana! Jestem pod wrażeniem! :)

    Buziaki,

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka