wtorek, 10 stycznia 2017

Różowy puch.

Światem zawładnęły kurtki, bluzy, czapki nawet kapciuszki z odrobiną futra.


Każdy ma dlaczego ja miałabym sobie odmawiać?

Nie odmawiacie sobie rzeczy tylko dlatego, że już ktoś ją ma.

Na Was wszystko wygląda inaczej :)

Postawiłam na róż i szarość!

Dobre połączenie?


Oh kurteczka jest z Gamiss.






Kurtka- CENA 


Świetna gruba zarazem lekka, cieplutka no i jak super wygląda !

Rozmiar taki jak na wykazie, idealny nie za duży nie za mały :)

Jakość pierwsza klasa, super materiał i solidne wykonanie.

Warta swojej ceny, więc jeśli szukać czegoś w tym stylu zapraszam na stronę, na pewno znajdziesz coś dla siebie :)


Jako iż szła niebywale długo, zdążyły mi dojść jeszcze buty z Sammy!

 

Traperki - CENA 


Takie jak chciałam.

Różowe solidne traperki i białymi dodatkami - fakt u mnie nie ma śniegu ale jest dobrze :D

Po zdjęciach wyruszyłam do Poznania i tam przetrwały sól + błoto . To znaczy, że są idealne :D

Buciki jak już wspominałam dobrze wykonane i wygodne :)

 

 


Dostaniecie je na Sammydress - teraz będą zniżki na nowy rok radze szperać i czekać na rabaciki :)


Jak podoba się Wam całość?


Wyniki rozdania, widziałam że parę osób spóźniło się z terminem zgłoszeń ale regulamin to regulamin :(
proszę o wysłanie na mój e mail danych do wysyłki w ciągu 3 dni (kiedy osoba nie zgłosi się wybiorę inną ):

puderniczkam

 

edytowane :

Zestaw otrzymuje Marta Kuraś





Gratuluję, za nie długo kolejne większe rozdanie!


Zdjęcia poczyniła MG-Style

86 komentarzy :

  1. Buty mi się podobają najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. różowe futerko wygląda super w połączeniu z szarością kurtki :) ale raczej nie wpadła w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kurtka :)
    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka super, widziałam ją już na kilku blogach, jest bardzo popularna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak opanowała świat i jest dość popularna :)

      Usuń
  6. Śliczna kurtka:) i piękne buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajćć jaka piękna biała otoczka <3
    u mnie niestety śnieg nie spadl jeszcze ani na chwilę, póki co leje deszcz i jest szaruga, więc pozostaje mi tylko nacieszać oko Waszymi śnieżnymi sesjami :( buuu

    baaardzo podoba mi się ta parka i timberki- jak ja się cieszę, że są jeszcze ludzie, ktorzy nie boją się nosić pasteli zimą <3
    super wyglądasz !

    44,88$, 22,48$
    mogę prosić rownież o kliki u mnie ? :)

    milego dnia :)
    daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję takiej pogody :( Wpadaj do Nas chociażby na zdjęcia :D
      Ja jestem Aurelia żadnych stylów i kolorów się nie boje :D

      Dziękuję, za wszystko i wpadne :*

      Usuń
  8. Bardzo ładna kurteczka! Za pewne bardzo ciepła <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. obie rzeczy GENIALNE!!! *.* poklikane ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzieś juz widziałam ta kurtke! jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne zdjęcia, a rzeczy wprost cudowne! :*

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zamówienie! Sama ostatnio zamawiałam z Gamiss i Sammydress, w sumie wzięłam jedne buty ale troszkę nie trafiłam z rozmiarem i są takie na styk :) no ale teraz zamówiłam sobie kolejne to już wzięłam 39, gdzie normalnie noszę 37 ;) mam nadzieję że będą dobre :) naprawdę super buciki masz!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezus co ty dziewczyno masz za oczy <3 Są cudowne !
    Zapraszam do siebie reginaboguckaaa.blogspot.com :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samam nie wiem co z nimi nie tak hihi :D

      Usuń
  14. Szczerze mówiąc nie podobają mi się te kurtki z kolorowym puchem przy kapturze, ale Tobie jak najbardziej pasuje ;)
    Genialne masz te rękawiczki, chyba sama wymienię swoje obecne na takie bez palców.

    Świetny blog kochana, zostawiam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust, ale dobrze, że nie hejtujesz :D
      Rękawiczki bardzo niewygodne :D Ale śliczne :D

      Usuń
  15. Wow I love your style, your coat and boots are so trendy and comfy!
    https://modalowcostbykiara.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi podoba się ten kolorowy puch przy kapturze, idealnie do ciebie pasuje. A buciki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah dziękuję !
      Ja i róż> Kiedyś dwie przeciwności :D

      Usuń
  17. Super stylizacja :D. Bardzo fajne rzeczy. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz , masz świetną kurtke ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty są prześliczne! Wow! I ta kurtka... stylizacja cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tą samą kurteczkę i jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczne futerko :D Jeszcze w moim ulubionym kolorze ;) Buciki, mimo, że nie w moim stylu, to wyglądają ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurteczka jest wspaniała :) Czekam na więcej takich inspiracji.

    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny blog, super zimowa stylizacja! Dodaje do obs.
    + zapraszam do mnie: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie wyglądasz :) kurteczka jest prześliczna u chyba mnie namówiłaś do kupienia jej ❤

    Kisses, Werrru.
    www.werrru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, bo jest na prawdę świetna! :)

      Usuń
  25. ślicznie wyglądasz, mega buty <3

    https://wooho11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealne połączenie kolorystyczne. Kurtka jest cudowna tak samo jak buty *.*
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak i obydwie rzeczy są wytrzymałe :D

      Usuń
  27. nie mój styl, strasznie mi się nie podobają te kurtki.
    - Carolyn Dolly blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście rozumiem to, mi osobiście nie podobają się kurtki z zielonym albo granatowym futrem więc wszystko rozumiem :)

      Usuń
  28. Wow. Uroczo. Moje ulubione połączenie kolorystyczne !
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna kurtka! Wygląda na bardzo porządną!
    Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu! Do wygrania paczka słodkości prosto z Japonii :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście kliknięte "$44.88 $85.27"

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurtka jest ZAJEBISTA i dość niedroga, i na pewno ją kupię ! ^^
    Pozdrawiam!^^
    ... i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to tak, a widziałam o wiele droższe kurtki w sieciówkach :)
      Wpadam! :D

      Usuń
  32. Bardzo pozytywny kolor na zimę wśród tych wszystkich czarnych płaszczy. Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak o tej czerni właśnie pomyślałam , byle się wybić z tłumu :D

      Usuń
  33. A ja chyba sobie taka parke sprawie. .. Szukalam i szukalam na tej stronie i nie znalazlam... :(

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wpaść jeszcze na Zaful/RoseGal/ Sammydress - na chińskich stronkach pełno ich jest :)

      Usuń
  34. Zdjęcia są niesamowite! Śliczny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Amazing :)

    http://trapeziovermelho.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  36. Nieziemskie oczy! <3 na pewno bardzo cieplutko w takiej stylówce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mimo wystających kostek jest super :D

      Usuń
  37. Ale masz piękne oczy :D Stylizacja bardzo fajna i kolor kurtki dosyć nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka