środa, 25 stycznia 2017

Moja miłość - pędzle.

Pisałam już pewnie nie raz... pędzle to moje skarby, perełki, coś bez czego nie poradzę sobie na bezludnej wyspie :D

I tak zostało do tej pory.
Może nie zakochuje się tu specjalnie we włosiu, jego grubości czy miękkości..to dodatek do designu.
Mam kolejne !
Nie zawiodły mnie, choć kosztują grosze sprawdzają mi się lepiej od naturalnego włosia.

Pędzle- CENA 






Tym razem postawiłam znów na metaliczne ombre! :D
Cudowne kolory i ten nietuzinkowy kształt.
Poezja.
Swoje mam z ZAFUL.
Szperam jeszcze za innymi, bardziej efektownymi.. więcej ja chce więcej *-*


Do Tego zamówiłam podróbkę BeautyBlendera :D

Jajeczko- CENA
Różowe malutkie jajuszko..dawno nie spotkałam tak miękkiej i wytrzymałej wersji.
Znów strzał w dziesiątkę.
Jestem mile zaskoczona i z chęcią polecam Wam te gadżety do makijażu *-*


32 komentarze :

  1. Świetne pędzle sama się do nich przymierzałam ale w końcu ich nie wzięłam czego bardzo żałuję ;/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuj bo są genialne !! :)
      Włosie jak i wygląd *-*

      Usuń

  2. it has some really good products. thnks for shearing :)

    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  3. Cute brushes, have a good day
    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jak wyglądają tak się sprawują :D

      Usuń
  5. I moja miłość! I chociaż wolę bardziej klasyczny wygląd puchaczy to pędzli nigdy za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, byle by ich nigdy nie zabrakło :)!

      Usuń
  6. Niesamowite są <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzelki ciekawie się prezentują :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. These are so pretty. I love how colorful and soft they look.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie, przepięknie się prezentują te pędzle, nie widziałam jeszcze takich efektownych. :) ja zachwycam się na razie moimi od Hakuro, które też się dobrze sprawdzają w swojej robocie. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są piękne, miałam okazje przetestować Hakuro i okazała się, że ich włosie jest dla mnie zbyt twarde i drażniło moje oko ;(
      Musze kupić coś miększego :)

      Usuń
  10. Great post. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha swietne sa te pedzle !! :D

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie one są piękne! Zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś pięknego! Takimi to aż przyjemność robić makijaż;D

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka