wtorek, 31 stycznia 2017

Metalic Style.

Metaliczne rzeczy przykuwają oko w tym sezonie.

Pomadki, płaszcze, sukienki czy buty.

Ja też poszalałam, oprócz paru pomadek i cieni posiadam metaliczne buty i coś czuje, że ojjjj powiększy się jeszcze ich kolekcja *-*



Totalny odlot z kolorem i fasonem, są to sandałki na gruuubym obcasie :D
Pierwsze widzę, ale może mało w życiu widziałam :D
Trochę dziwne i inne - jednak bardzo pasujące do mojej osobowości :D
Metalik najlepiej łączy się z klasycznymi kolorami jak czerń i biel - kolory te uspokajają całą stylizacje.


Total metalic look zalecany dla odważnych i pewnych siebie kobiet! :D
Ja zostanę przy czerni i bieli.
Metaliczne ciuszki królowały u :
Giorgio Armani 
CHANEL
Prada
Metaliczne ciuszki nie są do kupienia tylko spod ręki specjalisty, są dostępne też w sklepach:
Simple a nawet Top Shop. 
Primamoda, Wojas czy DeeZee też wypuściło takie buty. :)

Zresztą czego na współczesnym rynku nie ma?
Proszę o jeden KLIK  z butami :)


25 komentarzy :

  1. Niesamowite sa te buty :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie fantastyczne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty jak i okulary skradły moje serce! Czuję, że się zakochałam. Kolor jak i całokształt są mega! CHCE, CHCE, CHCE!

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo fajnie, grunt aby były jeszcze wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty ! ;) też bym takie sobie tylko że srebrne ;))

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Srebrne też mam ale na następny post ! :D

      Usuń
  6. Mi nie podobają się rzeczy metalicznym połyskiem. Jak wiadomo każdy ma inny gust i o tym nie należy dyskutować.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczyścicie można dyskutować ale z głową :))

      Usuń
  7. Buty są piękneee! Okulary tak samo! :D
    Obserwuję i pozdrawiam :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post kochana! Jestem pod wrażeniem! :)

    Buziaki,

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka