sobota, 3 grudnia 2016

Zupełnie oszalałam !


Coś niedobrego się ze mną dzieje.. w moich żyłach zaczynają płynąc szpilki, fleki i wysokie obcasy!


Kolejna para butów, kolejne szpilki, kolejna chluba.


Uwielbiam moje buty, bo nawet kiedy przytyje i żaden ciuch nie będzie na mnie dobry, to One.. buty zawsze będą pasować :D


Jako iż przełamałam się aby kupować w internecie, zaczęłam nawiązywać współprace tym razem jest to DRESSLILY  i jest to moja druga od nich paczka :)

W niej znajdowały się te oto buciki TA DAAAAAAA :














Zamówiłam również do niczego niepotrzebny mi pasek :D





Iiii..



Noo i piękny portfel dla mojej mamusi, który może służyć równie dobrze jako torebka :3



 
 




Dobre zamówienie?
Jak myślicie pokusilibyście się na jakąś rzecz stąd?


CZY KOLEJNY POST MA BYĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE O MOICH WSZYSTKICH BUTACH? :D

Proszę o kliki, ale tylko tych rzeczy, które wpadły Wam w oko :



Dziękuję za to, że jesteście ze mną :*

Wszystkie moje współprace zestawione są tu (polecam wejść i zobaczyć wcześniejsze z innych sklepów) :


29 komentarzy :

  1. Buty są śliczne *-* Zakochałam się. Uwielbiam szpilki w kolorze nude. Idealne na każdą okazję. Portfel też przypadł mi do gustu. Taki elegancki i klasyczny, a do tego poręczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, wpadły Ci w oczko dwie perełki zamówienia :3

      Usuń
  2. Śliczne buciki i portfelik <3
    Poklikałam w nie <3


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. szpilki są prześliczne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, cudne są *-*
    http://ichstyle-izabelachodakiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że tak się Wam podobają :D

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjecie z tym kotkiem ❤️ Mega ^^

    justartblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie szaleństwo! Piękne buty:) i słodziutka kicia:DxD
    http://piekno-po-mojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, zaczyna się już tym stawać :D

      Dziękuję :*

      Usuń
  8. Też z nimi współpracuję. Poklikane!^^ Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Pikowany portfel i sandałki świetne !!! To to jesteś świetna kobietka, Buziole 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely blog, happy Sunday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka