wtorek, 13 grudnia 2016

Paczka z ZAFUL

Jako iż zima postawiłam na coś cieplejszego.
W sumie tylko jedna rzecz z resztą poszłam na spontan :D

A oto rzeczy :


Sweter - CENA
Koszula - CENA
Bluza - CENA
Koszulka - CENA









Sweterek cudownie prezentuje się, jest miękki a jego nić jest zbita solidna.
Ciepły i trochę ciężki. Instagram za nimi szaleje bo są połączeniem sweterka i chokeru. Coś co jest modne i praktyczne w tej porze roku. Na stronce dostępne są trzy odcienie w jednym rozmiarze. Dodatkowo możemy wybrać kolor nasyconej czerwieni i ziemisty (jak ja zamawiałam to jeszcze ich nie było :( ), militarna zieleń, czerń i ten co ja mam czyli wrzosowy.

Cena jak na taki sweterek przystępna,  sumie nie wiem czy gdzieś taniej je dostaniecie :)
 10/10







Koszula - motyw ust coś co zawładnęło moim serduchem. Poszukuję serduszek, szminek.. polecacie coś?:D
Koszula z kołnierzykiem w jednym kolorze i trzech rozmiarach, trochę skąpo jak na taki ciuszek :)
Cieniutki materiał, więc wypadało by mieć podkoszulkę. Gładki i delikatny dobrze i wygodnie nosi się na ciele.  Podoba mi się jej wykonanie :)

9/10



 




Bluza z napisem "His Queen". Ah ma ten pazur :D no i koronę..którą uwielbiam :D Cienka ale z dość ciepłym materiałem. Długi rękaw. Solidnie wykonana nie ma ani jednej niteczki do podpalenia :( W sumie to dobrze. Ale czy płaca się za taką cenę ? Kolor szary z czarnym napisem w kolejnych trzech rozmiarach. ;)

8/10






T-shirt - wielki napis ZAFUL i na plecach ogromne skrzydła. Bardzo mi się spodobała. Jeden kolor jeden rozmiar (szary, M), wzięłam ją z wyprzedaży więc opłaca się, miła w dotyku. Wykonana z dobrego materiału i przede wszystkim jest luźna - na mnie. Dobrze się ją prasuje i nie gniecie się co jest moją zmorą w dłuższych koszulkach :D

Polecam :D

10/10

35 komentarzy :

  1. Sweterek musi być cieplutki :D Przynajmniej na taki wygląda ;) Ja osobiście za chokerami nie przepadam, więc nie jest w moim stylu, ale co kto lubi ;) Koszula z motywem ust - genialna ;) Uwielbiam tego typu nadruki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Wyglądają lepiej i jak tylko aparat będzie w moich rękach z powrotem edytuje post i dodam lepsze zdjęcia :)

      Usuń
  3. mam ten sweterek jest boski i ten T-shirt po prostu rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, świetny sweterek. :-)

    Zapraszam http://twojapozyczka24h.pl/34995

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi, I follow you :) happy days

    http://gozdeninevinden.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello thank you so much! i follow you too :D

      Usuń
  6. what a great post! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, beautiful choices. I love the first and second jumper. I'm your new GFC follower # 251 ♥

    http://teresaemme.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula isweterek mnie urzekły :))
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula jest niesamowita ! :D
      Polecam :D hihi dla bliskiej Ci Pani :D

      Również obserwuję z instagramem :D ! :D

      Usuń
  9. Ten sweterek już widzę któryś raz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek super :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie rzeczy maja cos w sobie i bardzo ladnie w nich wygladasz.ciuchy w sam raz na codzien ladne i praktyczne.kliknelam

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek jest śliczny, najbardziej mi się spodobał. :)
    iinnetakie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy - sweter bardzo mi się podoba, koszula z motywem ust też, a Twoje usta w tej czerwieni też znakomicie wyglądają. T-shirt z napisem zaful ciekawy i bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rzeczy - sweter bardzo mi się podoba, koszula z motywem ust też, a Twoje usta w tej czerwieni też znakomicie wyglądają. T-shirt z napisem zaful ciekawy i bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula z printem w usta ekstra, sama chętnie widziałabym taką w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka