niedziela, 18 grudnia 2016

Organizer I

Otrzymałam ostatnio mała paczuszke, zdziwiłam się bo liczyłam na buty i to potężne :D



A tu proszę, jeden z kilku zamówionych organizerów.

Na niego najbardziej czekałam...ale ...

 

dlaczego?


Bo jest na pomadki - znaczy na co tylko chcecie. 
Ja go oddałam pomadkom i wiecie co się okazało?


Że mam ich za mało :D !




Praktyczny organizer posiada 24 przedziałki na nasze skarby.
Jest z przeźroczystego  plexi, które zawładnęło światem. :D
Wygląda dobrze na toaletce, komodzie czy w łazience. 
Przy podróży nie został połamany co jest wielkim plusem ! :D



Jednak ma jeden minus, przedziałki są odrobinę za wąskie i nie wszystkie, czytaj KOBO - pomadki się w nie zmieściły. :(




Oceniam ten oto organizer na :

9/10
Polecam jeżeli macie dużo pomadek jednej firmy - u mnie panuje has bo są tam błyszczyki czy inne pierdoły :D



KLIK

 


21 komentarzy :

  1. Też by mi się taki przydał :D Mój obecny przestał już mieścić moje kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki organizer jest bardzo przydatny i też łatwo dostępny :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ostatnio były Biedronce jednak o wiele mniejsze :)

      Usuń
  3. Organizatory sa swietne! Super post. <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ten organizer! Ja mam podobny, lecz nieco inny, z pewnością niedługo pojawi się post z moją toaletką, więc może go zobaczysz :)

    Zapraszam do mnie (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuje sobie zamówić ten organizer :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post kulieżanko! Poklikane :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zamiar w najbliższym czasie zaopatrzyć się w taki organizer :)
    W link kliknęłam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten organizer jest świetny ale jeśli ma się toaletkę , ja na razie moje produkty do ust trzymam w kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie organizery na pomadki, jednak trochę mniejsze i muszę powiedzieć, że lubię trzymać w nich standardowe pomadki, ale nie cierpię przechowywać w nich pomadek z aplikatorem, bo brzydko się układają podczas poruszenia moją niestety mało stabilną toaletką haha :D

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka