sobota, 31 grudnia 2016

Kochani, to koniec..? Czy nowy początek?

Na wstępie chciałabym Was wszystkich bardzo przeprosić, życzeń na Święta Wam nie złożyłam ale pewnie i tak dostaliście ich setki.

Więc teraz po małej przerwie przez paskudne choróbsko chce złożyć Wam życzenia noworoczne!

Dużo zdrowia bo to najważniejsze,

Dużo szczęścia bo to idzie w parze ze zdrowiem,

Dużo pomyślności abyście wybierali drogi dla siebie jak najbardziej korzystne :) 

Słuchajcie swojego serca i rozumu. Nie kierujcie się tłumem.

Żyjcie pełnią życia ! Niekiedy się zepnijcie, czasem też wyluzujcie! :D

Spełnienia marzeń w Nowym Roku!

Teraz już posty będą pojawiać się cyklicznie co tydzień :)

Nie zostawiajcie mnie bo w Nowym Roku czeka Nas wszystkich wielki przełom!

Do następnego posta robaczki !

Kocham Was wszystkich :)





W ramach dobrego początku roku zapraszam na małe rozdanie :)


Co do wygrania?





 Co należy zrobić, by wziąć udział w losowaniu?
 Wystarczy tylko :

- Być obserwatorem Tego bloga :)
 
- Zaobserwować mnie na Instagramie allegiant997
( jeśli ktoś nie posiada Instagrama, wystarczy napisać w komentarzu, nie mam konta na insta).

- Dobrze bawić się w Sylwestra :D



Regulamin

  •  Nagroda w rozdaniu jest ufundowana przeze mnie. A wszystkie produkty zostały specjalnie zgromadzone na potrzebę tego losowania.
  • Termin ogłoszonego Rozdania obowiązuje od 31.12.2016 do 05.01.2017
  •  Wyniki zostaną ogłoszone w następnym poście.
  • Każda osoba, które chce wziąć udział w losowaniu, musi postąpić według wzoru zgłoszenia, który został przedstawiony.
  • Wszelkie koszty związane z przesyłką wygranej ponoszę wyłącznie ja, jako organizator i sponsor Tego losowania.
  • Zwycięzcy konkursu - rozdania kosmetycznego zostaną poinformowane w następnym poście :)
  • Nagroda dotyczy osób mieszkających na terenie Polski.
  • Jeżeli od osoby, która zostanie przeze mnie wyłoniona i nagrodzona w losowaniu, a nie otrzymam  informacji zwrotnej, odnośnie adresu wysyłki i potwierdzeniu udziału w losowaniu, będzie uważana za nie biorącą udziału.W związku, z czym wyłonię kolejną osobę, która brała udział w losowaniu i spełni warunki wzięcia w nim udziału.
  • Informuję, że konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992r. o grach i zakładach wzajemnych (DZ.U.z 2004 r. Nr 4 poz. z późniejszymi zmianami)

  • 27 komentarzy :

    1. Mam nadzieję, że 2017 będzie moim rokiem i Tobie też tego życzę! ♥

      Pozdrawiam,
      zone-of-smile.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    2. Dla Ciebie również przesyłam moc życzeń, super zabawy Sylwestrowej 😀
      Chętnie biorę udział w rozdaniu.
      Obserwuje jako puderniczkam
      Insta nie mam 😀

      OdpowiedzUsuń
    3. Nowy poczatek zdecydowanie :)

      Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

      OdpowiedzUsuń
    4. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku ;)

      Powodzenia wszystkim w rozdaniu!

      OdpowiedzUsuń
    5. Cudowne nagrody! Poproszę chociaż jajeczko do mycia pędzli:-) niestety nie posiadam konta na instagramie. Powodzenia wszystkim!:-)

      OdpowiedzUsuń
    6. Również życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;) Mam nadzieję, że przyniesie więcej pozytywnych niespodzianek niż ten poprzedni ;)

      OdpowiedzUsuń
    7. Mi z nowym rokiem prybyło nowe, świeże chęci do działania :)
      OnlyDreams

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. No i super !
        Oby takich sił więcej ;3

        Usuń
    8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Mnie niestety dorwała choroba, więc nowy rok trochę kiepsko się zaczął.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To tak jak mnie ! :(
        Wredne choróbsko :(

        Usuń
    9. Obserwuję jako dorota wysocka
      Insta nie posiadam

      OdpowiedzUsuń
    10. kochanie obserwuje twojego bloga twojego insta <3 jeszcze raz najlepszego w nowym roku i dziekuje za sylwestra <3 <3 <3 <3 moja maleńka kochana <3

      OdpowiedzUsuń
    11. Obserwatorką jestem ale widzę, że czas minął. Powodzenia dla pozostałych :)

      OdpowiedzUsuń
    12. Great post. ❤
      I following your blog, please follow me back ;)
      Special Section

      OdpowiedzUsuń

    Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

    Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka