środa, 7 grudnia 2016

Jutro będzie futro.


Zastanawiając się kiedy w końcu otrzymam od listonosza,  paczkę a moim futerkiem ( TYLKO i wyłącznie sztuczne) ucieszyłam się ogromnie bo bardzo na nie czekałam.


Grałam kiedyś grę w Stardoll... pamiętacie może ją? :D

Było tam właśnie takie samo ombre duże futro z limitowanego sklepu i zamarzyłam je mieć, oczywiście w grze. 

Kiedy niestety jakoś nie wyszło mi z tym futrem zakończyłam moją przygodę z grą i po wielu latach  nadeszła okazje mieć coś co chciałam od dawna. W prawdzie w grze no ale na żywo to jeszcze lepiej :D


No i mam moje cudowne wystawne futerko :)
Niektórzy patrzą z podziwem a niektórzy śmieją się za plecami. No cóż nikomu nie dogodzę.

Cena futerka tu : KLIK

Porządne, jak większość rzeczy z Tego sklepu. Ciepłe i wielkie :D

A tak prezentuje się w całości, na mnie, na żywo :












Jak podoba Wam się taki futrzasty look ? :)

Połączyłam futerko z butami z CCC i  szaliczkiem z ZAFUL

Proszę o jeden mały klik :)




14 komentarzy :

  1. Śliczne futerko :)
    moze obs za obs ? jesli tak zacznij i zawiadom na moim blogu :) anishia0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam tą grą :) Chyba nawet zdarzyło mi się w nią zagrać ale mogę się mylić - dawno to było. ;) Futerko fajne, ciekawie się na Tobie prezentuje. Nie spotkałam się jeszcze z takim futrem :P dobrze, że sztuczne :3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tylko i wyłącznie sztuczne! :D
      Dziękuje kochana, wpadne:*

      Usuń
  3. Świetne jest to futerko! Pięknie w nim wyglądasz :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam futerka a to jest genialne <3
    haha sama kiedyś grałam w stardoll uwielbiałam to, super blog obserwuje i zapraszam do mnie http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super dziękuję i wpadne :)

      Ah ta pamiętna gra :D:3

      Usuń
  5. Futerko o ile ciepłe to fajne. Fajne fotki, no może z wyjątkiem dziubka - nie jestem fanem takich poz :) Ogólnie ten post uważam na plus. Podoba mi się oko.
    http://koshin.info

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepłe, jak dorwę aparat dodam zdjęcia lepszej jakości :)
      To nawet nie jest dziubek :D
      To rybka :D ale nie uchwyciłam paru klatek jak się rusza :D :D :D

      Dziękuję :)

      Usuń
  6. O kurcze! ^^ To futerko musi być cieplutkie jak nie wiem :D Super w nim wyglądasz kochana ;) Mamy nadzieję, że jest sztuczne ;) Super make-up. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne jest :D podoba mi się :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka