czwartek, 1 grudnia 2016

Flower Essence Lipstick .




 SZMINKA Z KWIATEM




Kojarzycie?

Posiadacie?

Szalejecie za nimi?

 


Ja ostatnio dostałam swoją od Banggood *-*

Dziękuję za świetną niespodziankę !







Ale w sumie o co konkretnie chodzi ?

Jakiś czas temu instagramem zawładnęła mała przeźroczysta szminka z kwiatkiem w środku.

Ale w czym tak naprawdę jest jej fenomen?



Oryginał został wykupiony doszczętnie mimo swojej ceny ^^
Ja otrzymałam kopie ale i tak jestem z niej zachwycona.

Posiadam piękny odcień 302 - jest to piękny i wyrazisty róż.




Jej kolor ukazuje się w dwóch wariantach, pH ust jak i ich temperatury. :>

Ma nawilżać i mieć delikatny kolorek :)

 Posmak ma dość chemiczny i tylko to jest jej minusem :( Jednak znaczącym.


Opakowanie i cały jej design jest fenomenalny *-*

 



Wygląda bardzo szykownie i bogato :)




Oceniam ją 9/10 


 Co o niej sądzicie? :)


A słyszeliście o Lip Dick ? :D
Mam zrobić jej recenzję?


26 komentarzy :

  1. nigdy nie mialam z nia stycznosci :) ale kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, całkowicie insza inszość :D

      Usuń
  2. Niezwykle przykuwa uwagę i nawet dla samego wyglądu można byłoby się skusic. Kwiat zatopiony w pomadce - coś pięknego. :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili - amator-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej ten element kwiatka zapadł z pamięci :3

      Usuń
  3. Mam na nią wielką ochotę, ale nigdzie nie mogłam jej znależć tylko na Alli , ale tam boje się zamawiać kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja tam parę rzeczy zamówiłam, ale Banggood jest podobne do Ali jednak ma lepsze jakościowo produkty :)

      Usuń
  4. Pierwszy raz się z czymś takim spotykam ;o Ciekawy pomysł, ale raczej do mnie nie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumie, każdy ma swoje "przemowy" :D

      Usuń
  5. Już kilka razy spotkałam się z tą pomadką, bardzo mi się spodoba i zakupiłabym ją chociażby po to aby stała na toaletce. Będę musiała ją wypróbować ponieważ cudownie się prezentuje!
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak, ja to samo zrobiłam! :)
      Polecam :>

      Usuń
  6. One sa rewelacyjne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest genialna, ten kwiatuszek wygląda super,kliknelam jesli mozesz kliknij u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dużo o nim słyszałam na Polski Yotube ale nie spodziewałam się że ktoś o tym napisze. JAk dla mnie trudny temat. A u mnie KONKURS świąteczny także wpadaj i bierz udział bo na prawdę warto.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, this lipstick is so cute I absolutely have to buy it! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za szałowa pomadka ! Wygląda ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka