niedziela, 20 listopada 2016

Powrót do TwinkeDeals.

Po pewnych sporach i rozczarowaniach z moją opiekunką doszłyśmy do porozumienia i znów mam okazję pokazać Wam dobre i sprawdzone rzeczy z TwinkleDeals.

Wielka Promocja już od dziś!
KLIK

Może zacznijmy od Tego co przyszło pierwsze :)


* Paletka do make-up - CEN

 

Zupełnie nie wiem jak profesjonalnie się nazywa :D
Czysty akryl :D
Rozrabia się na niej podkłady (miesza różne kolory), oh zastosowań ma wiele.
Jak ją zobaczyłam byłam zniesmaczona jej wyglądem..cała obdrapana porysowana i brudna.
Potrzeba matką wynalazców - jako, iż bardzo chciałam ją mieć bo jest mi potrzeba zaczęłam ją czyścić, szorować i wygładzać..aż tu nagle z jednej strony odkleiła się duża część folii :D Więc zdjęłam folię z obu storn, wysuszyłam i zaczęłam się nią bawić :D

Do paletki dołączone jest kopytko z dwoma końcówkami, ostre więc można przecinać szminkę :D

9/10

* Naklejki wodne - CENA



Ah ten motyw :D
Patrząc z boku kiczowaty ale na paznokciu wygląda świetnie, wyróżnia się i dodaje pazura całej stylizacji paznokci :) Nie miałam jak zrobić zdjęcia bratowej z tym motywem ale jak tylko zrobię sobie od razu pokażę Wam jak świetnie się prezentuje :D

10/10

* T- shirt  - CENA


 






Póki co wyprzedana  jednym kolorze i dwóch rozmiarach (za nie długo jak dodadzą6 to te rzeczy się zmienią - więcej kolorów i rozmiarów). Krótki rękaw, dekolt pod szyję, bawełna - czego chcieć więcej? Napis dobrze wprasowany :) Za taką cenę opłaca się ! :)

11/10

* Szal - CENA 




Zamówiłam po raz pierwszy z tej strony szalik i chyba będę zamawiać je hurtowo hihi !
Jest ekstra miękki i taaaaaki duży. Można się nim owinąć w te i nazad :D Z myślą o mojej mamie, bo sama podkrada mi moje szaliki postanowiłam zamówić i jej coś ciepłego i ładnego na tą zimną porę roku :)

11/10

* Krawat -CENA






To pociecha zamówienia! :D
Wybrałam go z myślą o nieubłaganie nadchodzących Świętach.
Strzał już nie w dziesiątkę a setkę ! :D

To odskocznia od całego Tego spięcia więc warto postawić na więcej takich wesołych motywów :D


Jednak dwa dni po tej paczce zdziwiłam się bo dosłałam rzeczy z TwinkleDeals te które anulowałam i  sumie nie zamawiałam ich..

Tez Wam je pokaże bo są naprawdę warte uwagi :)



* Szalik / komin - CENA



 

Mega gruby i ciepły, porządny materiał i ten kolor - inny od wszystkich :)

10/10


 * Bluza - CENA

 





Szczerze powiem, ze jest fajna ciepła ale zupełnie inaczej wygląda na stronie,i tam ma inny kolor. Tu jest jasno różowa i zlewam się prawie z nią co mi nie podchodzi i rozmiarówka jest wielka :o

Jednak da się nosić :D


8/10

To chyba najlepsze zamówienie z wszystkich :)



Dziękuję Twinkledeals za ogromne rabaty :)

A Was zachęcam do kupna tylko tych rzeczy, które naprawdę wpadną Wam w oko :)

Miłego dnia kociaczki ! :*

16 komentarzy :

  1. Niczego wcześniej nie zamawiałam z tej strony ale z tego co widze to był błąd :D wiele rzeczy naprawde godnych uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aurelcia włosy sciełaś ?! <3 śicznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zaraz po zdjęciach przefarbowałam ;3

      dziękuje :*

      Usuń
  4. Masz błąd w poście, powinno być napisane z opiekunką, a nie "z opiekunkom"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiam, bardzo dziękuję. Tyle razy patrzyłam na ten post i nie zauważyłam tak dużego wyrazu :D

      Usuń
  5. Wszystko jest genialne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten krawat wymiata, idealny w swiateczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka