czwartek, 24 listopada 2016

Pierdoły z RoseGal

Znów na tej stronce nie mogłam znaleźć nic konkretnego a gdy już coś naprawdę znalazłam wartego uwagi to było już za późno, zamówienie złożone :(


No ale cóż przedstawię Wam moje najnowsze pierdoły z RoseGal :D


1. Klipsy do ściągania hybryd- co tu dużo mówić, działają trzymają folię i jest ich 10. Cena bardzo niska jak za taki zestaw więc pokusiłam się na ich zakup. :)




2. Żel do tipsów - kolorek świetny turkusowy odcień nr 31. Świetnie rozprowadza się pędzelkiem i długo utrzymuje na pazurkach :) Przez swoją konsystencje można bardziej utwardzić pazurki niż zwykłym lakierem hybrydowym :)



KLIK


3. Rzęsy - kolejne pary rzęs te są już na specjalne okazje, które bardziej schylają się do cosplay'ów.

Jednak są czarne, geste i długie i uwielbiam je nosić do mega mocnego makijażu. Jak Wam się podobają?



KLIK


4. Końcówki do maskary - jako, że amatorsko maluje koleżanki na wesela i inne różne imprezy, potrzebuje czystych i sterylnych rzeczy. Jako iż mam stos pędzli z nimi nie mam problemu bardziej martwię się o maskary i nie chce żeby każda nosiła ze sobą swoje kosmetyki. Dlatego zamówiłam aż 50 końcówek wymiennych do tuszu. Dla mnie to wielki komfort :)


KLIK


5. Jajeczko gąbeczka "beautyblender" - myślałam, że przyjdzie twardy i beznadziejny Pan gąbek ale zaskoczyło mnie pozytywnie gdy wzięłam go w swoje łapki :3 Mega mięciutki, super rozprowadza podkład. I ta cena <3



KLIK


6. Zestaw matowych pomadek - mnóstwo kolorów jednak ja wybrałam 8 kolorów, niektóre są bardzo podobne do siebie ale ich mat jest świetny. Przesuszają troszkę usta ale długo utrzymują się i są wytrzymałe :) Za cenę tylu super produktu to śmiech na sali :D Polecam gorąco, jeśli nikt nie jest uczulony na chińskie kosmetyki :)

 





7. Koszula na lato - cieniutka na grubych ramiączkach niezbyt dobrze wykonana, materiał słabej jakości i nadruk jeszcze gorszy. Nie polecam jej. I w sumie już chyba nie skusze się na jakąkolwiek bluzkę  w tym sklepie :(



KLIK


8. Bralet - oh coś co uwielbiam, również będę nosić go latem ale na jakąś domówkę, czemu nie? Jest porządnie wykonany idealny na mój rozmiar :) Pierwszy i nie ostatni. Świetny materiał i świetne nadruki nie to co ciuszek wyżej ;)



KLIK 


9. Lampka - dla Konstancji pewnie już nie raz o niej słyszeliście. Noo w jej nowym pokoiku prezentuje się świetnie, i te wzorki *-*
Podobny gadżet pokazywałam Wam przy wcześniejszym poście o ozdobach do pokoju, ja szukam niego innego bardziej glamour :D



Jak Wam się podobają zakupy? Skusilibyście się na coś?

20 komentarzy :

  1. Thanks for shearing
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampka jest super, kolorek żelu do tipsów jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki sa super :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J mam tylko pomadki i jestem z nich zadowolona *-*

      Usuń
  4. Fajne rzeczy sobie wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzęsy są mega <3 i kolory pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja czekam na mój wytwarzacz gwiazd, ale jak go ni ma, tak ni ma :D szmineczki mnie ciekawią :) poklikane ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wpadnie do Ciebie mig, nie obejrzysz się :D
      Są i polecam :D

      Usuń
  7. Ale śliczny bralet! Ta lampka musi tworzyć niesamowity klimat w pokoju, muszę ją mieć!

    Pozdrawiam ♥
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy zamówiłaś, poklikałam w linki :) Podaję kilka cen : 2,24$, 2,23$,
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, pewnie już pędzę klikać :3 :*

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Hiihi idealna na prezent dla dziecka :3
      No jak i dla Nas :D

      Usuń
  10. Ja jestem maniaczka jesli chodzi o sztuczne rzesy ciagle je gubie i ciagle kupuje nowe, to nalog XD

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka