poniedziałek, 28 listopada 2016

Płaszczyk z Sammydress.

Witam, dziś chciałam przedstawić Wam moje zamówienie dla mamy.
Chciała to ma granatowy płaszczyk.

Tak prezentuje się na stronie

KLIK


Niestety jest o wiele za mały na moją mamę chociaż rozmiarówkę dobrałam idealnie nawet parę centymetrów więcej.
A tu taka lipa. szkoda bo myślałam, że ten sklep będzie jedynym który mnie nie zawiedzie, a jednak.
Płaszczyk ma naprawdę świetny materiał, jest porządnie wykonany. Dostaniecie go w trzech kolorach, granat, khaki i czerwień iii w 6 rozmiarach. Duży wybór ale uważajcie bo rozmiarówka odrobinę zaniżona.




Tak, że płaszczyk jest na mnie :(

5/10

Cóż przejdźmy do dalszej części paczki :)

Bluza taka jest na stronie :


Na stronce dostaniecie ją w jednym kolorze i 4 rozmiarach.
Dobre wykonanie jednak szału nie ma, materiał jest dziwnie zimny i śliski. Nie podoba mi się jej materiał ale wykonanie dobre. Średnio chce o niej mówić bo nosić będę ale nie z takim zapałem jak inne ciuszki :(



7/10


No i teraz perełki. Dwa topy, które są najlepsze z całości zamówienia.


Wszystkie koszulki, porządnie zszyte, wykonanie jest super no i nadruk dobrze naklejony i po pierwszym praniu żyją :D Z Tego co widzę to są z domieszką bawełny, co jest dla mnie szokiem :D
Nie gniotą się i dobrze prasują. Wygodne, dobre rozmiary. i świetna cena!
no czego chcieć więcej? :)



POLECAM je z całego serduszka :D
11/10



To na tyle z moich zakupów :)

Proszę Was o cztery kliki :)

KLIK 


Dodatkowo !


 

UWAGA !

 

Rozdanie 10 kart po 100 $ :>

Kuszące prawda wchodźcie na link (KLIK

I zgłaszajcie się niżej znajdziecie również kody rabatowe na dane kwoty ! :)

 

 

Zdjęcia wykonała 

KLIK




22 komentarze :

  1. Kochana! Mega wpis <3 Paczka nas zachwyciła ^^ Szkoda, że ten płaszczyk nie wypalił rozmiarowo, ale co tam ;) Jak nie na mamę to na Ciebie ;D Hehe ^^ Tą ostatnią koszulkę czarną same miałyśmy zamawiać, jednak zrezygnowałyśmy i teraz żałujemy :D Wydaje się rewelacyjna! ^^ Oczywiście pokliane ;) Liczymy na to samo u nas ^^ : 8.22, 4.61, 4.61 Buźka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj żałujcie kochane! Polecam może następnym razem ;3
      Dziękuję, oczywiście też odklikam :*

      Usuń
  2. Ale masz sliczny wyraz twarzy, niby mocny makijaz a tak anielsko wygladasz! Bardzo mi sie podoba :) Rób wiecej zdjec zeby mozna bylo zobaczyc caly outfit

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh... rozmiary na tych stronach to kompletny niewypał. Ja zamówiłam koszulkę dla mojego chłopaka (!) z rozmiarze L a jest dobra dla mnie (rozmiar S)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, miałam to samo ale daliśmy rade :D

      Usuń
  4. Super wpis moja droga koleżanko :D piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk ma cudowny kolorek i fason więc jestem jak najbardziej na tak!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk mnie urzekł kolorem *.* jest mega...;)

    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszczyk bardzo fajny, pomagam - 4,61$, 8,22$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny płaszczyk, bardzo fajny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk ładny, ale chyba tylko na jesień. Przynajmniej byłoby tak u mnie, bo należę do zmarzluchów. :D

    Na swoim blogu napisałam kilka słów o moim sposobie na stresujący czas, więc w wolnej chwili zapraszam.
    Pozdrawiam - amator-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest dość cieniutki i też nie widzę go w zimowe dni :D

      Usuń
  10. Kolorek płaszczyka jest super..pasuje do Cb ;) jednak wybrałabym dla Cb krój w kształcie litery A ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam, płaszczyk dla mamy ale pomyślę następnym razem jak coś kupię o tym kroju :D

      Usuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka