piątek, 4 listopada 2016

Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej :) [rabble]

Jako iż jestem po generalnym remoncie, wszystko się zmieniło nastał chaos i brud.

Prawda, że  nie ciekawie to wygląda?

 



Jesteśmy w domciu, swoim pokoju. To nasza oaza spokoju, tu możemy chwile odsapnąć, nasza baza bojowa!
 Więc dlaczego ją zagracamy? Niszczymy i nie dbamy o porządek i dopieszczenie naszych mebli czy dekoracji?

 

Uprzątnijmy ten bałagan. 

 

 

  #1. Poukładajmy rzeczy w szafeczkach :)

 


#2. Posegregujmy biżuterię :>

 

#3. Poskładajmy kosmetyki :D 


#4. "Wykąpcie" swoje perełki.

Gdybym wcześniej wiedziała o stronce http://www.rabble.pl/ na pewno zakupiłabym więcej dekoracji, kap czy poduszek.
Nie dość, że strona jest ultra czytelna to w dodatku znajdziemy na niej wiele kodów. A za oszczędzone pieniążki możecie postawić na żywe kwiaty do wazonu lub ulubiony słodycz!

U siebie w pokoju postawiłam na biel, beż i brąz.

Uwielbiam te kolory, wyciszają mnie i w takim otoczeniu mogę dla Was tworzyć. Jako iż zbliżają się Święta chciałam dodać u siebie parę świetlnych motywów.
Na stronce RoseGal zamówiłam :

Lampki LED, które wylądowały na toaletce wokół lustra ( przyda się do cotton balls):

 

Latarenka - urocza i świeci prawie jak prawdziwa świeczka , ma piękny wzór sami zobaczcie :





Pełno takich ozdób możecie zakupić w Home&You

 (tu macie kody rabatowe do Tego sklepu KLIK)


Trzeba wiele pracy aby nasza oaza sprzyjała Nam długi czas :)





38 komentarzy :

  1. WOW! Świetne inspiracje do pokoi ^^ MEGA NAM SIĘ PODOBAJĄ! W rozdaniu nie bierzemy udziału, ale życzymy wszystkim powodzenia ^^ Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow! To naprawdę piękne! Oraz bardzo inspiruje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisy na ścianę bardzo mi się spodobały :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku schowałabym tą bluzkę do szafy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To element dekoracyjny Tego skromnego kącika ;3

      Usuń
  5. O kurcze ale świetne rzeczy bardzo mi się podobają :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Światełka na toaletce bardzo mi się podobają :) Reszta inspiracji też jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem wielką fanką lampek :) W zeszłym roku miałam takie zwyczajne, jak na choinkę. "Oplotłam" nimi łóżko. W tym roku miałam jednak remont i lampki poszły w odstawkę, ale stara miłość nie rdzewieje, więc to była tylko kwestia czasu i już teraz mam cotton balls'y nad nowym łóżkiem :D

    https://enkinderjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj całe świecące łóżko ! To jest dobry pomysł ! :D
      Chyba wykorzystam to w tym roku :3

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi się lampki :) Jeżeli chodzi o pomysły, to ja bardzo lubię napisy na ścianach - takie jak na obrazku, który dodałaś :) Twój pokój i tak już wygląda pięknie :)

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, planuje zakupić takie naklejki *-*

      Usuń
  9. Ja to bym na regał dała ksiazki i zrobiła osobista biblioteczkę.
    Buty maja swoje miejsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieem iem jednak nie mam aż tylu fajnych książek abym zapełniła wszyyystkie półki :)

      Usuń
  10. a czyj to taki piękny brat na komodzie stoi w ramce <3
    Ps: Uwielbiam twoje wpisy <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój piękny Brat! :3

      Dziękuję Martunia :3 :*

      Usuń
  11. Hi dear really an interesting post! Have a nice sunday evening,kisses
    http://modalowcostbykiara.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Very amazing post, I really love all the room decoration. Interesting!. Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Kawaii Box . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

    Love xx
    Official Seol ♥ || GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  13. Na tą latarenkę od dawna miałam ochotę, klik - 13,33$, 8,68$, 4,75$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TU ? Dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana !:*
      Penie już pędzę ! :3

      Usuń
  14. Ja na parapet dałabym jakąś roślinkę, najlepiej z Ikei, albo nawet dwie!
    Na komodę możesz dać jakieś świeczniki.
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w sumie świeczek i zieleni nigdy za dużo *-*

      Usuń
  15. Możesz to przydekorować większą ilością zdjęć w jakichś ekstra ramkach, do tego kwiatki :)
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niech ja się tylko dorwę do swojego pędraka- od razu wywołuje setki zdjęć ! :D

      Usuń
  16. lampki lądują na mojej wishliście *.* poklikane

    OdpowiedzUsuń
  17. Lampki to zawsze najlepszy pomysł! Wszędzie wyglądają cudownie i nadają takiego uroku ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda i jakie ciepło dają (takie wiesz wewnętrzne :D )gdy świecą się wieczorem *-*

      Usuń
  18. Bardzo podobają mi się te lampki na lustrze ;) Z pewnością zapewnia świetną atmosferę ;) Ja na Twoim miejscu dałabym tam jakieś słodkie pluszaki, słoik z płatkami kwiatów i kilka pięknych świeczek :*

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh tak świeczki to dobry pomysł *-*

      Usuń
  19. Przydałoby mi się trochę uporządkować. Jedyne miejsce jakie jest u mnie ogarnięte to szafka z kosmetykami!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka