sobota, 8 października 2016

Order from ZAFUL.

No cóż, dzięki Wam mam okazję przedstawić Wam już prawie jesienne i praktyczne rzeczy, godne a może i nie.. zaufania.

Sklep ZAFUL obdarzył mnie wielką przyjemnością skorzystania znów z ich oferty. Postanowiłam więc wybrać trzy rzeczy.

Czapka - CENA
Okulary - CENA
 Torebka -  CENA





1. Czapka z daszkiem, bordowa. Bardzo modna Tego sezonu, długi czas wahałam się nad jej zakupem aż w końcu postanowiłam ją wziąć. Jest porządnie wykonana wygodnie się ją nosi czy w kucyku, rozpuszczonych włosach lub warkoczach :)
POLECAM każdemu kto podąża za modą.

10/10 



♛♛♛♛♛♛♛

 

2. Okulary - chociaż za pasem już jesień słońca nie będzie Nam brakować, więc domówiłam okulary - kotki, które już od dawien dawna prześladowały mnie ;)
Odcień fioletowy, bardzo wygodne i porządnie wykonane :)

10/10



♛♛♛♛♛♛♛


3. Torebka - dla mamy. Uwielbia takie kolory i torebki (no jak zegarki buty czy biżuterię..ale pomińmy ten fakt), więc pomyślałam o niej. Torebka mała, zgrabna pasek na łańcuszku i zapięcie magnetyczne. Solidnie wykonana i jak na swoją "wielkość" jest bardzo pakowna. Również ją polecam szczególnie za taką cenę. Bo nie jest duża jak na sieciówki czy lokalne sklepy.

10/10


♛♛♛♛♛♛♛

 

No to jest jak najbardziej udane zamówienie, jestem z niego zadowolona bo mam rzeczy  porządne dla siebie i mogę polecić coś porządnego i przydatnego Wam!

Proszę o kliki - może znów coś sprawdzę/przetestuję.
 
Możecie podsyłać nawet linki kiedy wahacie się nad kupnem czegoś jednak musicie wiedzieć iż zamówienia idą około 3 tygodni.
Czekam na Wasze wrażenia i komentarze :)

26 komentarzy :

  1. wow! Jakie świetne rzeczy :) My czekamy na naszą trzecią paczkę od nich i nie możemy się doczekać :D Hehe ^^ Oczywiście poklikane: 5.78, 19.49, 6.42 :) Bużka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mają super asortyment tylko brakuje mi tak działu dla mężczyzn :>

      Usuń
  2. torebka piękna :*
    Poklikałam <3


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary sa cudne kilkłam w linki :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej spodobały mi się okulary, chociaż czekanie trzech tygodni (mimo iż czasami czekało się dłużej na innych stronach) trochę mnie by zniechęciło do zakupów.

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ten czas przesyłki to katorga, ale ciuszki mają fajne i warto czekać :)

      Usuń
  5. wszystkie rzeczy naprawdę ekstra! Też czaje się na takie okulary kotki ale nie jestem przekonana, może na następny sezon :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam nawet w jesienny słoneczny dzień będą super wyglądać :D

      Usuń
  6. bryle kozackie! Trochę w stylu tych diorowych, tak teraz modnych :) I dobrze Ci w tej czapce krejzolu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zdecydowane te kotki królują :D
      Dziękuję ! <3

      Usuń
  7. Torebeczka cudna, wiele razy się zastanawiałam czy jej nie zamówić, poklikałam - 5,78$, 6,42$, 19,49$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna czapka! Ma cudowny kolor:)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, powędrowała do mojego braciszka!

      Usuń
  9. piękne rzeczy , i ten kolor <3

    http://fashionbookbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka