sobota, 1 października 2016

Oh! TwinkleDelas !

No i to coś co równa się z Sammy, równie świetny taki chińczyk!

 

TwinkleDeals !

 

❤‿❤

 

Uwielbiam kiedy mogę wybrać coś na co mam ochotę na patrząc na jego cenę i martwić się czy mi wystarczy pieniążków.


TwinkleDeals oferuję Nam szeroki zakres zakupów od casów na telefony po seksowną bieliznę ^^ 

Wybrałam tym razem 6 rzeczy, niektóre większe niektóre mniejszych gabarytów hihi!


 Zestaw pędzli - CENA
Torebka - CENA
Pierścionek panterka - CENA
Spodenki - CENA
Pierścionek - CENA
Jajko - CENA

Zacznijmy i zobaczmy czy opłacało się zamawiać co poniektóre rzeczy :>


❤‿❤

 


1. Pędzle - syntetyczne na ich punkcie mam bzika a co dopiero te i ich cudowny desing ! Ja wybrałam złote jak widać ale na stronce dostaniemy srebrne i limitowane różowe złoto - ja się na nie niestety nie załapałam ale widziałam, że są już dostępne więc polecam!
Mega mięciuchne, dobrze zbite i nie śmierdziały po otwarciu folii! To aż cud. W zestawie mamy 12 cudownych pędzli od pędzla do blendowania po pędzel do różu. Pędzli mam już w opór jednak te urzekły moje serce, nie będę ich tak często używać bo One będą..STAŁY.
10/10

*

 

❤‿❤



2. Torebka - czaiłam się nad jej zakupem na Dresslinku od dawna ale kiedy przyszło płacić za nią okazało się, że dostarczenie jej kosztuje dwa razy więcej niż Ona sama przez co w tamtym czasie musiałam odpuścić sobie. Teraz ja mam ! i czuje, że jakbym wtedy dała za nią tak dużo nie żałowałabym ! Zamówiłam sobie biel ze złotem i jestem nią zachwycona. ! Pasek zastępuje Nam solidny łańcuszek i te tłoczenia w niej ala' CHANEL :D
Polecam nie zastanawiać się i nie czekać tak długo jak ja! :D

11/10!
 Poszaleje :D

❤‿❤


3. Pierścionki - pozwoliłam umieścić sobie dwa  obok siebie bo nie różnią się niczym innym jak tylko wzorem :) Tak samo śmierdzący i cienki metal, który oczywiście można poprawić :D
Wzór panterki prezentuję się elegancko mimo iż panuje hej na panterkę, że jest kiczowata.
Drugi jest to piękny owalny pełny i oryginalny kolor "kamienia", który ozdabia całość.

8/10

❤‿❤






4. Spodenki - oj chciałam i nawet mam podobne ale na te natknęłam się na jednym z Waszych blogów za co dziękuję! Jeans oczywiście sztuczny jest świetny, wygląda jak prawdziwy i bardzo dobrze się go nosi, a koronka uzupełnia cały urok. Dobrze i solidnie wykonane spodenki. Na pewno nie raz je założę! Szukam teraz takich sukieneczek! :D

9/10
  ( za ten sztuczny jeans bo do końca miałam nadzieję, że będzie to jednak coś pod jeans niż nadrukowany wzór na materiał)


*
*



❤‿❤

 



5. Jako - dość kultowy już gadżet w zamówieniu brałam DWA, jedno z jajek pójdzie do Was! Już tuż tuż ;3 . Sprawdzałam swoje jest dość duże i mieści na swojej powierzchni każdy mój pędzel :D Bardzo ułatwia czyszczenie naszych skarbków. Nie zsuwa się go jest jeszcze lepszym bajerem całości.

Uwielbiam je polecam każdemu kto chciał takie kupić - w dodatku taka cena kusi podwójnie! :D

 10/10

❤‿❤

Oh pełno tu złota i słodkości, jesteście ciekawi drugiej części??!

Co myślicie o tym sklepie i jego asortymencie? :D


Dziękuję za Waszą aktywność, dodatkowo proszę o kliki i z góry dziękuję każdemu z osobna! :)

69 komentarzy :

  1. nic dla siebie nie widzę :D ale poklikane!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mam otwarte linki i widzę errory :D sprawdź je sobie

      Usuń
    2. Dziękuję kochana bo sama raczej nie ogarnęłabym tego - już poprawione! :)

      Usuń
  2. pedzle i spodenki super :)
    poklikane, zapraszam do nas :) buzka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne spodenki ^^

    Zapraszam do mnie:
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzelki fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak stworzone do patrzenia się na nie ;D

      Usuń
  5. jajeczko widzę, że coraz większą furorę robi w blogosferze. :) spodenki fajne, nieźle ta koronka się prezentuje. ;) a zestaw pędzli - marzenie! :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy :) Zestaw pędzli cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzelki sa cudne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo spodobały mi się te szorty! (mimo ''sztucznego jeansu'')
    obserwuję! może wpadniesz do mnie?
    Mój blog - kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice post!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wszystko kliknięte - 12,84$, 16,72$, 2,39$, 9,17$, 3,55$ :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rzeczy wybrałaś, mega spodenki i pędzelki :) poklikane

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzle wyglądają świetnie ;) już od dawna poluje na taki zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się zestaw pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzelki rewelacyjne, muszę takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam te :) jak pisałam mega gładkie i fenomenalnie wyglądają :)

      Usuń
  15. O, pędzle z chęcią bym przygarnęła ;)
    Buziaki, Chmielova

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudna torebka! ;) Linki poklikane, obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są te pędzle mam nadzieję że będą się tak dobrze sprawować jak wyglądają :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam uraz do Chińskich pędzli i raczej nie będę ich już zamawiać.
    Jeśli chodzi o torebki, to mam wrażenie, że zaraz będą się psuły i zdzierały, więc też raczej nie będę zamawiać. Ciekawi mnie jednak to jajeczko do mycia pędzli, więc może kiedyś się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem uraz ale co do torebek to mylisz się :D W sumie za taką cenę to nie liczę na lata ich żywotności ale póki co moje mają się bardzo dobrze :)

      Usuń
  19. Chyba jestem zacofana bo nie wiem do czego są te "jajka" ;-; pędzle mi się podobają mimo totalnie nie moich kolorów, ale że bardzo potrzebuję.. Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma, o!.

    Zapraszam do mnie :)
    http://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie do pewnego czasu sama nie wiedziałam gdzie i co to jest :D
      Jajeczkami myje się pędzle :D
      A pędzle te co mam teraz sa wymarzone :D

      Usuń
  20. Pierścionki wcale mi się nie podobają, ale na torebę oraz pędzle sama chętnie bym się skusiła, a w szczególności na pędzle.

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie, a co do pędzli polecam z całego serca :)

      Usuń
  21. Amazing haul dear!! Love the brushes!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  22. pędzle są obłędne!!
    Pozdrawiam, http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo wszystko ładne ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ostatnio zamowilam sweterek i jak przyszedł to sie złapałam za głowe. W ogólle coś innego niż producent pokazuje. Fajnie ze rzeczy Ci się udały :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kurcze może pomylili, napisz do nich bo tak nie może być :/
      Oj tak staram się wybierać już te które same w sobie wyglądają na porządnie wykonane :)

      Usuń
  25. Piękne te pędzelki i torebka:) muszę zaopatrzyć się w takie "jajeczko", szkoda tylko, że w Polsce ich ceny są kosmiczne;/
    http://piekno-po-mojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka