środa, 12 października 2016

Oh Oh ! TwinkleDeals -2

Jestem znów z drugą częścią, bardzo ciesze się, że wyraziliście chęć na więcej! :D

❤‿❤

Drugie zamówienie miało na celu skupić się bardziej na pazurkach i na tym czym sobie dorabiam! :D

Więc zaczynamy :


Buty LED - CENA
Pędzle - CENA
Bransoletka - CENA
Brelok - CENA
Choker - CENA 

Przejdźmy do konkretów po tak długiej liście :

 

 


1. Buty ledowe - szaleństwo Tego roku to dlaczego i ja mam ich nie mieć? Hihi. Porządnie wykonany but. Dostępny w rożnych kolorach, wzorach i fasonach. Teraz dodali nowe rozmiary więc jeszcze bardziej kuszące dla każdego :) Świecą na różne różniste kolory, mają kabel i wtyczkę USB dzięki czemu można ładować ledy aby dłużej świeciły. ciekawe ile wtrajają.

Ledy to ich wielka zaleta a gdy lubicie spacery nocą jest jeszcze lepiej !

10/10


❤‿❤

 

2. Zestaw 4 pędzelków do makijażu oka, mam na nie świra więc teraz zamówiłam miedziane ! Za tą cenę są świetne. Syntetyczne troszkę twarde i śmierdzioszkały po otwarciu :( jednak szybko umyłam je moim jakiej z wcześniejszego zamówienia! 

8/10

❤‿❤

 



3. Brelok - mam już taki z Sammydress (ostatnie zamówienie), tym razem ten puchacz ląduje w rękach mojej bratanicy Konstancji.  Nie różni się niczym od Tego z Sammy, super wygląda przy wszystkim, super miękki i efektywny ! 

10/10




❤‿❤

 


4. Bransoletka - jest to w sumie ozdoba na nudnego zwykłego buta. Coś na wzór bransoletki, która świetnie ożywia zwykłego kaloszka jak u mnie :) Jest wykonany ze słabego i cienkiego metalu więc wiem, ze każdy zły ruch może sprawić rozerwanie lub ewentualne rdzewienie :(

7/10

( Za jakiś czas pokażę jak wygląda to na bucie)

❤‿❤



5. Choker gumowy z zawieszką jung - jang - ląduje w ręce znów mojej bratanicy, w sumie jednej i tej samej. Ta to ma szczęście co? Normalny gumowy choker co o nim więcej napisać? :D Nie jestem za tego typu ozdobą szczególnie na szyję.

9/10


❤‿❤


To na tyle, dziękuję, że zostaliście tak długo, i proszę o kliki ale nie wszystkie bo wiem, że to dużo. Proszę o kliki w to co Wam wpadło w oko :)



59 komentarzy :

  1. Powiem Ci , że mimo iż te buty są modne, to akurat mojej uwagi nie przyciągają ;)
    Cudowny natomiast jest ten brelok puszek ;)) Poklikane ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, mi się one zawsze marzyły jeszcze jak byłam mała chciałam zawsze takie :D

      Usuń
  2. I like your choice! Great things! :)

    Do you want to follow each other on gfc? Let me know on my blog and I'll follow you back. ♥

    ↣ My blog "Demilla". Welcome! ↢

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zamówienie, ale te buty wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne są te buty, miałam ostatnio możliwość dostania takich samych jednak okazały sie niezbyt praktyczne :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie? szkoda ale są zjawiskowe:D

      Wpadne :)

      Usuń
  5. Buty przyciągają uwagę, świetne są :)
    poklkałam w linki :)

    Zapraszam :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. te buty sa rewelacyjne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja bardzo bym chciała mieć takie buty, ale nie chce mi się iść do pracy, żeby na nie zarobić :D
    Zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz sobie jakoś odłożyć p0ieniążki :3

      Usuń
  8. Amazing post! PS: Would you like to follow each other? Let me know on my blog! :)

    The Fashion Spell | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te buty ledowe!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty cudoo, reszta zakupów też świetna :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję staram się wybierać rzeczy godne polecenia Wam ;)

      Usuń
  11. Też chciałam zamówić ostatnio te buty, ale stwierdziłam, że na zimę się nie opłaca. Jeszcze jednak o tym pomyślę :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśl kochana bo są bardzo efektowne ! :)

      Usuń
  12. nie za bardzo lubię kupować na takich stronach, ale rzeczy super są :) Aleksandra Ciszewska - zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, też nie lubiłam do czasu :D

      Usuń
  13. Super rzeczy, najbardziej podoba mi się breloczek ;)
    #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozumiem, że kabel usb nie jest dołączony do butów? akurat to mały problem, bo da się go kupić za grosze... Dodałam do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ć bo sprawdzałam ale co najlepsze znalazłam go ! myślałam, że to śmieć bo był tak zawinięty ale buty ładuje się spoko i w sumie zmieniam recenzję :D

      Też wpadne kochana :)

      Usuń
  15. Te buty przypominają mi moje dzieciństwo ;) pędzelki extra
    Zapraszam do mnie nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam te pędzle tylko w zestawie siedmiu i są super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te chockery kojarzą mi się z moim podstawówkowym życiem :D. Wtedy to było bardzo modne. I nie nazywało się chocker tylko zwyczajnie - obroża :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kuurcze Tego nie wiedziałam, ah ta podstawówka ;)

      Usuń
  18. ja tam jestem zwolenniczka kupowania na ali. uwielbiam kupowac tam pedzle i pierdoly do mejku... te butyswiecace, w holandii pelno dzieciakow w nich, mnie jednak nie porwaly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ali tez uwielbiam, ale trzeba sprawdzać nowe sklepy :3

      W sumie mnie one zachwyciły bo nikt ze znajomych takich nie ma i nie miały kiedy mi zbrzydnąć :D

      Usuń
  19. Super rzeczy :) uroczy brylok ~! może wspólna obserwacja? www.fashinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Choruję na brelok - puszek :) Muszę go koniecznie kliknąć na Ali ale nie chciałabym z naturalnego futra a tam łatwo się "naciąć" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturale futra są fuj ! :)

      Takie lepsze bardziej puchate :D

      Usuń
  21. Buty LEDowe to moje małe marzenie! Cudowne są :D
    Poklikane

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, takie marzonka trzeba spełniać ! :3

      Usuń
  22. Buty rewelacja! 32 z groszem to nie taka wielka cena. Sama chętnie bym
    je zamówiła bo bardzo mi się podobają :) daj znać czy pomimo deszczu i pluchy
    jesiennej wytrzymują i spełniają swoje zadanie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to trochę boje się brac je na deszcz, bo wiesz kable i te sprawy ale jak ostatnio zlapał mnie ten cholerny deszcz t nic z nimi sie nie stało :D

      Usuń
  23. Aurelek jak efekt butów bo kusza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Martunia *-*

      Buty są mega, świecą :D Ale przez deszcz już mi się odkleił jeden :(

      Usuń
  24. te buty ledwe są świetne,zwlaszcza na spacery wieczorami :)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka