niedziela, 16 października 2016

Oh Oh Oh! TwinkleDeals - 3


 Oh kochani cześć i czołem!

Dziś już trzecia i ostatnia część mega zamówienia z TwinkleDeals !

❤‿❤

Pierwsze zamówienie KLIK

Drugie zamówienie KLIK



Trzecie zamówienie KLIiiii... :D


Naszyjnik - CENA
Skórzany "Łańcuch" - CENA
Folie " efekt stłuczonego szkła- CENA
Pędzel do pyłku - CENA
Naszyjnik kryształ - CENA 




1. Pędzel do usuwania pyłku z paznokci - noo i Tego tez długo szukałam w rozsądnej cenie aby nie używać moich pędzli z zestawów. Świetny desing, idealna grubość i ultra miękki ! :) Polecam z całego serduszka :) Ja otrzymałam kolor różowy, jednak są jeszcze czarne, fioletowe, ciemny / jasny róż.

10/10

❤‿❤








❤‿❤



2. Choker - kolejny lecz tym razem bardziej niebezpieczny (!) hihi ze względu iż jest mocniejszy. Jest to jakby rzemyk do wiązania wokół szyi, to już mi się bardziej podoba i do Tego to złote piórko, którego wcześniej nie zauważyłam. Całość prezentuje się bardzo szykownie! :) Polecam z całego serca :)

10/10

❤‿❤

 


3. Naszyjnik kryształ - no coś odlotowego co wpadło mi w oko dość niedawno jednak spotykałam je już wcześniej. Dobrze wykonany mój pierwszy TUMBRL'owy naszyjnik ! :D

10/10

❤‿❤



Widziałam nie raz na zdjęciach artystycznych i prezentowało się to świetnie, i teraz mam to ja. Nie wiem też jak to fachowo nazwać więc pisze jak przetłumaczyłam nazwę, skórzany łańcuch z kolcami. Intrygujące prawda? w gotyckich stylizacjach wygląda obłędnie co za nie długo zobaczycie! :D Co Wy na to?
Wykonanie ze słabego skórzanego paska i kiczowatych ćwieków jednak całość na zdjęciach jest obłędna, na stronie dostaniecie jeszcze białe i różowe! :)

(w końcu Hallowen blisko)

9/10

❤‿❤



5. Folie - efekt stłuczonego szla w różnych kolorach razy 5 ! Na Aliexpress za jeden paseczek dałam dwa razy więcej niż za ten pięciopak! :D Świetnie prezentuje się na pazurkach, uwielbiam takie cuda - polecam zakupić w większej ilości bo zwraca się to parokrotnie.

10/10

❤‿❤



To na tyle, dziękuję, że zostaliście tak długo, i proszę o kliki ale nie wszystkie bo wiem, że to dużo. Proszę o kliki w to co Wam wpadło w oko :)

FOLIE
PENTAGRAM
NASZYJNIK KRYSZTAŁ
CHOKER
PĘDZEL DO PYŁKU

22 komentarze :

  1. Mnie spodobał się pędzelek do usuwania pyłku, chocker i folia celofanowa do paznokci ;) Co do tej folii, to mam pytanko: wiesz może, czy można jej używać na zwykłym lakierze (nie hybrydzie) :)
    Poklikałam we wszystkie linki :*


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za kliki <3
      A no wiesz malujesz paznokcie i czekasz aż wyschnie kolor później bezbarwny naklejasz na to folie i znów bezbarwny - tak mi się wydajde bo nie robiłam Tego nigdy na zwykłym lakierze :(

      Usuń
  2. Fajne zamówienie, ten skórzany łańcuch mnie zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chocker jest cudowny *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzelek jest uroczy :D Naszyjnik też bardzo mi się podoba. Ogólnie nie jest w moim stylu, więc sama bym go nie założyła, bo nie miałabym go z czym wystylizować, ale jak widzę ozdoby tego typu u innych to mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne gadzety :) poklikane we wszystko

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się naszyjnik i Choker - który nie jest w moim stylu, ale mi się podoba! :D

    Poklikałam ;)
    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze to fajnie, ze coś takiego Ci się podoba :D

      Usuń
  7. Wowowowowowowoooooooow co to za pieszczocha na nodze?????? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ŁOŁOŁOŁOO widzisz jak się poświęcam Halołin! :D :D

      Usuń
  8. O nie to na nodzgi jest straszne nie dla mnie :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się naszyjnik z kryształem ;) Ale tego czegoś na nogę nigdy bym nie założyła. No, chyba że do jakiejś obłędnej stylizacji na Halloween ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się właśnie taką stylizację stworzyć :D

      Usuń
  10. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zobaczyłam to co masz na nodze, to skojarzyło mi się z Grey'em :D
    klik: $1.79, $6.82 , $3.55 :)
    Zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze o tym to nawet bym nie pomyślała...ale jeszcze trochę i w Walentynki wychodzi druga część *-*

      Usuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka