środa, 5 października 2016

HIT czy KIT? TrendsGal

Czy ja obiecałam Wam, że skończę z recenzjami?

Przepraszam namnożyło się u mnie parę paczek i jeszcze dwie czekają na publikacje! :D

 Tym razem postanowiłam postawić rzeczy z TrendsGal przy Hicie i Kicie :D

Jak myślicie co wygra? :D


Panda naklejka - CENA
Buty emu - CENA
Drzewko naklejka - CENA
Zestaw torebek - CENA


Zaczynajmy tę nierówną walkę! :D





1. Naklejka przestraszonej pandy wychodzącej zza włącznika światła ! :D Coś cudownego jako gadżet do pokoju dziecka :D Zamówiłam to z myślą o mojej bratanicy, która uwielbia takie "pierdoły"jak ja! Kosztowało to grosze jednak w niektórych sklepach widziałam taniej :)

HIT !

9/10


💋  💋 💋 💋 💋


2.  Kapciochy EMU! Sama nie wierzę, ze je zamówiłam. Jestem w ciężkim szoku bo jakoś do tej pory drażnił mnie ich wygląd ale przełamałam się no bo przecież testuję to dla Was i jedna z Was podsunęła mi je ! a więc proszę Emu ala' zamszowe prezentują całkiem dobrze. Nie są klejone jak większość butów - są szyte, przynajmniej takie wrażenie sprawiają. Są mega ciepłe więc w suche jesienno - zimowe dni będą idealne. Nie żałuję ich zakupu chociaż troszkę mnie cisną po bokach  :(

HIT

9/10

💋💋💋💋💋




3. Drzewko naklejka - zaś dla małej Konstancji. Miałyśmy obydwie nadzieję, wybierając je, że będzie o wiele większe. Jest to drzewko ozdobne jednak widziałyśmy świetne kombinacje z ramkami na zdjęcia i powiem szczerze, że wtedy myślałam nad zakupem dwóch jeszcze dla siebie. Nie popatrzyłam dobrze nad wymiarem gdzie był dokładnie napisany na stornie i niestety mimo iż bratanica jest wniebowzięta to ja daję 5..słabo ze względu na wymiary (wiem mój błąd ale jednak no nie tym razem) ale i to jak ciężko się odkleja przez co te kawałki porozdzierały się i klej jest tak mizerny, że trzeba było dodatkowym klejem smarować :/


KIT! KIT! KIT!

Moja ocena to naciągane 5/10

💋💋💋💋💋





4. Hymm zestaw trzech torebek, dużej tory "na zakupy", "na ramię" i "kopertówka". Wszystkie są w kolorze nasyconego różu. Lekki mat uszlachetnia i wzbogaca wygląd, na stornie dostaniemy je w kolorach czerni, bieli, różu i czerwieni. Jak dla mnie świetny zestaw porządnie wykonanych jak na chińszczyznę torebek! Przeszły testy wytrzymałości i zdały! :D To znaczy, że nie rozerwały się :D
Świetna sprawa jak za tak śmieszną cenę za aż trzy torebki! :D

HIT nad HITAMI!

10/10

💋💋💋💋💋💋💋💋

Bardzo proszę o kliki bo widziałam parę rzeczy, które przy następnym zamówieniu podarowałabym wylosowanej osobie! :)


Dziękuję za uwagę i, ze jesteście ze mną! :)

36 komentarzy :

  1. Świetne rzeczy, cudne torebki ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. te kapcie <3 marzenie... na jesień idealne!
    oczywiście poklikane
    Mój blog - kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne kapcie!
    Mój blog♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty muszą być pewnie cieplusie! :)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ojj te buty sa bardzo kontrowersyjne, niestety, ale do moich ulubionych nie naleza :D
    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia, buziaczki

    zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/
    odwdzięczam się za każdą obserwację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak sama też ie byłam do nich przekonana z początku :D


      Wpadne do Ciebie :3

      Usuń
  6. Klikłam i buty mi sie strasznie podobają :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam!
    Mnie najbardziej spodobały się te torebki ;)

    www.hello-wonderful.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra! Bardzo spodobała mi się Twoja recenzja, czuję się zachęcona do zakupów w tym sklepie :D
    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://m-g-style.blogspot.com/2016/10/zwyzszejpoki-czyli-kylie-lip-kit.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. 2,93 za to drzewko to niska cena, ale ze zdjęcia faktycznie można wywnioskować że będzie duże, bardzo to mylące :) super zamówienie, ty to masz gust twoje paczki zawsze są super! ^^ te torebki są mega, sama zastanawiałam się nad zakupem takiego kompletu (to znaczy nie takiego samego) ale w końcu zamówiłam jedną torebkę :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :D
      Dziękuję kochana cieszę się, ze tak uważasz :D

      Usuń
  10. Torebki są świetne, ale ja wybrałabym inny kolor :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinny być jeszcze inne kolory, ale polecam je :D

      Usuń
  11. Buty EMU wyglądają fajnie jak są nowe, ale jak widzę dziewczyny z podróbkami na nogach, powykrzywianymi w każdą stronę to zastanawiam się gdzie one mają lustra???
    Pozdrawiam, http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się moje są nowe i jeszcze równe :D

      Usuń
  12. szkoda tego drzewka bo na zdjęciu z ramkami wygląda rewelacyjnie :) kliknęłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zgadzam się no ale cóż ;/

      Dziękuje :*

      Usuń
  13. Torebki są mega!

    Obserwuje i licze na rewanz ^^
    Kliknelam :D
    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję lecz nie widzę Twojej obserwacji ;/

      Usuń
  14. świetna recenzja :D

    http://kisadee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka