sobota, 29 października 2016

Halloween.

Oh lubię to "pogańskie" święto.
W prawdzie rzeczy obchodzi się ten dzień jako dzień Święta Zmarłych ale w szczęśliwy sposób. Czci się w ten sposób duchy zmarłych wydając przyjęcia na ich cześć.
Zresztą wiecie słodycze, skoczna muzyka i przebieranie. "Przyjęło" się to i u Nas i fajnie dzieci mają zabawę przynajmniej. No i takie dzieci jak ja :)
Dziś chce zaproponować Wam między innymi kilka makijaży/ przebrań abyście mogli zainspirować się czymś :)






* Sugar Skull - pochodzi z tradycji meksykańskiej i jest inspirowana meksykańskim Świętem Zmarłych. Znaczenie nazwy jest bardzo dosłowne – Meksykanie robią z tej okazji czaszki z cukru, dekorują je i nadają im imiona swoich zmarłych. Czaszka taka ma zachęcić zmarłego do powrotu w jego święto. Kolorowe wzory i motywy kwiatowe, którymi zdobione są czaszki, symbolizują pokonanie strachu przed śmiercią uważaną w tej kulturze za pozytywne wydarzenie na drodze ku lepszemu. Wszystko to sprawia, że makijaż Sugar Skull wyjątkowo dobrze nadaje się na okazję, jaką jest Halloween.






* Banshee - jako istoty pośredniczącej między krainą zaświatów a ludźmi. Według tradycji niektóre rodziny miały związane ze sobą banshee, które ukazywały się przed śmiercią ich bliskich. Banshee charakteryzuje żałosny płacz lub zawodzenie, którym zdarzenie to przepowiadają.
Przekazy rozróżniają między ujrzeniem a usłyszeniem banshee – usłyszenie lamentu banshee prorokuje śmierć w rodzinie, ujrzenie tej istoty zapowiada śmierć osoby, która ją widziała. Banshee z tych opowieści zawsze są ubrane na biało i mają długie, jasne włosy, które czeszą srebrnymi grzebieniami. Podobnie jak skrzaty, banshee przywiązują się do jednego ludzkiego domostwa.



Można wykonać też make - up 3D






Wampir, Kocica i tak dalej,

Chcę Was bardzo przeprosić bo chciałam wykonać wiele więcej makijaży ale mam nadmiar pracy, szkoła, dom i nie wyrobiłam się.


Sukienkę, którą mam na sobie kupiłam na Rosewholesale - KLIK

44 komentarze :

  1. pierwszy makijaż miastrz!!! <3 fajna stylóweczka na Hallowen :d ja nigdzie się nie wybieram i trochę żaluje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Napracowałam się nad nią :3

      Usuń
  2. Świetne, pomysłowe makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam to święto! Świetne makijaże! :P

    Pozdrawiam,
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie obchodzę halloween, ale całkiem fajne te makijaże:)
    Poklikałam,mogę Cię prosić o to samo u mnie? ;)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, każdy klik się przyda ;3

      Usuń
  5. Pierwszy makijaż najlepsze :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na niego najwięcej czasu mi poszło ! :D

      Usuń
  6. Jejku te makijaże są genialne! *.* naprawdę masz talent!
    Bardzo ciekawy blog, obserwuje i zapraszam do siebie :) olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hymm dziękuję i mam nadzieję że obserwacja to nie ma chwile :)

      Usuń
  7. Twoje make upy są świetne! najbardziej podoba mi się pierwszy, bo kocham ten motyw słodkiej czaszki :) wyglądasz rewelacyjnie i super zamówienie, zakochałam się w twoich butach! ich cena też jest super, 13 z groszami. Rewelacja :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, na Ciebie można zawsze liczyć <3

      Usuń
  8. Super charakteryzacje! szczególnie podoba mi się sugar skull, podoba mi się taki pozytywny i kolorowy motyw który możemy wybrać i nie koniecznie być przerażającą postacią.
    http://letmebedreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóz to zgadzam się, również lubię straszyć ale najpierw postawiłam na nieco łagodniejszy rozpogadzający efekt :)

      Usuń
  9. Piękne te makijaże, klik - 8,63$, 13,87$ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo pomysłowo
    zapraszam do siebie: iinnetakie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow!!! Jakie super matamorfozy. Świetna jest ta Twoja Cukrowa Czaszka !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za miłe słówka :*

      Usuń
  12. Bardzo fajny post <3 Ten 1 make-up boski!

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, zapraszam na więcej takich ;3

      Usuń
  13. super makijaże! ja w tym roku też próbowałam sobie zrobić podobny niestety bezskutecznie haha :)

    mvgdalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mało czasu na to poświęciłaś albo wybrałaś "złego" nauczyciele :P

      Usuń
  14. Makijaż na sugar skull wyszedł Ci naprawdę fajnie! Koniecznie baw się makijażem, bo praktyka czyni mistrzem, a jak widać inspiracji Ci nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda, i zamierzam robić Tego wszystkiego coraz więcej tylko tego czasu jest tak mało na wszystko co robię :/

      Usuń
  15. Genialne pomysły makijażu Halloweenowego! Linki poklikane :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :)
    immhfashionblog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie ci to wyszło! Mega mi się podoba efekt ;) Poklikane ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja na Halloween :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow dear that's a wonderful make up for Halloween!
    http://modalowcostbykiara.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsza stylizacja jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka