środa, 19 października 2016

Glam z Sammy. ♛



Jako iż nastała jesień, wypada ubierać stonowane i poważniejsze kolory.
Dlatego zrobiłam mały research na SammyDress, i wybrałam to wybrałam za słuszne na tą porę roku.

Główna rzeczy ze sklepu połączyłam z ubraniami z lokalnych sklepów i zobaczcie co wyszło :

Buty- CENA
Sukienka-CENA
Kapelusz-CENA


Lakier hybrydowy SEMILAC 103 + Top coat matowy z GoldenRose




Buty - SammyDress
Rajstopy - Gatta
Sukienka - SammyDress
Płaszczyk - lokalny sklep
Kapelusz - SammyDress
Torebka - SINSAY
Szalik - ZAFUL




Rzęsy sztuczne od Dresslily



Sweterek - SIMPLE
Choker - TwinkleDeals





 

Pomadka KOBO




Pierścionek dorwałam na SammyDress


 



Dziękuję za wytrwałość <3
Proszę o kliki

44 komentarze :

  1. Świetnie wyglądasz, bardzo ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. to chyba najbardziej idealny kolor lakieru jaki w życiu widziałam :o

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, super makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  4. $21,99;$5,60; $12,37
    Przepiękne zdjęcia. Obserwuję i pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja, a paznokcie masz cudne :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Super choker ;) Buty z frędzlami uwielbiam, długie , krótkie chyba każde wpadają mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak u mnie,k= kocham frędzle w każdej postaci :D

      Usuń
  7. Buty bardzo mi się spodobały <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja, piękny kolorek lakieru ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam nosić kapelusze jesienią ;) Twój jest extra ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :3
      Ja również przełamałam się i mam ! :D

      Usuń
  10. Zdecydowanie pasuje Ci ta stylizacja, choć nie znoszę tych "sznurówek" na szyi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz rewelacyjnie Kochana :) A jakie śliczne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia, buciki rewelacyjne :) Musze takie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szminka i paznokcie-mega kolory! Ładnie Ci w tych rzęsach, podkreślają spojrzenie;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow I really like you style!! Have a nice weekend!
    http://modalowcostbykiara.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. Choker bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolorek paznokci!


    zapraszam do mnie na nowy wpis ;)


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiekna stylizacja <3

    Jednak paznokcie- cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny look. Bardzo do Ciebie pasuje i wyglądasz uroczo. Buty są rewelacyjne podobnie jak i płaszczyk i szal. Bardzo fajnie, że widać też kawałek sukienki spod płaszcza. Znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super dziękuję, o ten kawałeczek chodziło ! :3

      Usuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka