sobota, 24 września 2016

Zamówienie z DRESSLILY :>

Witam, zapraszam dziś na kolejną dawkę recenzji !

Tym razem DRESSLILY, nie znalazłam tam wszystkiego co chciałam jednak wybrałam trzy rzeczy, które wpadły mi w oko.

Nie słyszałam o tym sklepie ale jestem pozytywnie zaskoczona.

Proszę na wstępie o kliki może znów poszczęści mi się i będę mogła pisać dla Was kolejne recenzje :)

 

Torebka - CENA
Szelki -CENA
Zegarek damski - CENA







 Nie przedłużając zaczynamy! :)



1. Torebka  - oh oszalałam gdy zobaczyłam ją w H&M jednak po dłuższym czasie odmówiłam jej sobie ze względu na wysoką cenę. i Co znalazłam ją różne. Nieco mniejszą ale była w różnych kolorach jak beżowy, czarny, khaki i musztardowy (żółty). Pasek solidnie doczepiony całość porządnie wykonana ze sztucznej skórki. Efektowna i wygodna - coś co lubię.

10/10




∆ 

2. Szelki - całkowicie niespodziewana rzecz w mojej komodzie! Nigdy nie miałam okazje nosić szelek a co dopiero takich kozackich jak te. Różowo biała szachownica! Śliczne i też świetnie prezentują się przy spodniach z wysokim stanem i koszulach ! Uwielbiam je od tej pory będę inwestować w takie gadżety ! Z bliska widać, ze nie są tak dokładnie wykonane i wychodzą gdzieniegdzie nitki, jednak wystarczy wszystko po przypalać aby nie rozchodziło się! :)

8/10





3. Zegarek damski - typowy zegarek dla kobiet/dziewczyn! Uroczo ozdobiona tarcza robi za bransoletkę i pierścionek w jednym. Paseczek wykonany z misternie usztywnionego paseczka. Co mnie przeraża bo szybko popęka i wytrze się ;( Drogi jak na taki zegarek, ale na prawdę robi wrażenie. !

8/10




Dziękuję za waszą aktywność pod każdym postem, za niedługo włączę dodatkową pozycję na pasku bocznym gdzie będzie można zobaczyć stałych komentatorów iiiiiii niebawem konkurs - wiem, że zapowiadam go już drugi raz alee im dłużej czekacie tym lepsze nagrody ! :D

Czekam na wasze opinie co do rzeczy, jesteście czymś zainteresowani?


26 komentarzy :

  1. Świetne rzeczy , poklikałam :*



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy, bardzo ładnie wyglądasz :) kliknełam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję za takie komplementy !:3

      Usuń
  3. Zegarek najbardziej w moim stylu, reszta niestety nie. Dobrze, że napisałaś szczera opinię o tych rzeczach. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/09/jealousy-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobała mi się torebka!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szorty i torebka <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow I love the bag it's so trendy!
    https://modalowcostbykiara.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie nosiłam szelek, ciekawa jestem jak się spisują :)
    Kliknięte szelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są wygodne i fajnie się prezentują :D

      Usuń
  9. Nice post!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka bardzo fajna, choć ja tego typu torebek nie noszę, ale sama w sobie robi wrażenie, natomiast szelki są świetne i z chęcią takie bym założyła. Zegarek po prostu cuuuudny - chyba tez sobie taki zamówię. Pooglądane i poklikane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zegarki jak dotąd chodzą wszystkie idealnie :)

      Usuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka