poniedziałek, 5 września 2016

Triki dla płci piękniejszej i mini DIY! 👠 💎 💄 💅 💋 #2

Witam, dziś kolejna odsłona trików dla płci piękniejszej :)

Pisza post o konturówkach z serii Cudowna Trójca, przypomniałam sobie o peelingu, który można wykonać samemu!Do ust oczywiście powinniśmy mieć piękne zadbane włosy i paznokcie ... Więc do roboty! :D

Wcześniejsze triki : KLIK

Baby hair:



Kiedy czeszemy się w koczek lub koński ogon, nasze małe włoski jak podrosną mogą odstawiać i walczyć z nami każdego dnia. Więc musimy je za każdym razem od nowa spinać, układać włosy tak aby te cholerne małe kudłaczki schowały się. Nie ma prostszego triku jak swoja ręka i lakier do włosów :D


Psikamy lakierem do włosów na suchą rękę, czekamy chwilę aż lekko "odparuje", "podeschnie" i gładzimy nim te uporczywe włoski.
Gotowe !


 


(nie zwracajcie uwagi na moją wymemłaną buzię po szkole :D )

Nieschnące lakiery:
 Spotkałam się z zarzuceniami, że to nie działa! Fakt jeśli mamy choć odrobinę ogrzaną wodę to nie. Do miski wlewamy najbardziej zimną wodę jaką mamy. Dodajemy kostki lodu, i wkładamy łapkę. Ale nie dłużej niż 30 sekund. Trzeba uważać bo rączki mogą zamarznąć! Poważnie dlatego po tych 30 sekundach warto odczekać 10 sekund i powtórzyć metodę. Mi się Ona sprawdzała gdy malowałam paznokcie jeszcze zwykłym lakierem. :)



Mini peeling do ust:
+ 5 g cukru normalnego lub brązowego.
+ Wazelina, olej kokosowy lub stary balsam do ust.
+ Aromat dla smaczku :3




Całość mieszamy, czekamy aż trochę stężeje całość, przekładamy do zamykanego pojemniczka i gotowe. Smarujemy ustka aby mieć piękne i mięciutkie. Takie najseksowniejsze i najlepsze :3

Miłego robienia!







32 komentarze :

  1. Jeśli chodzi o sposób na lakier na 100% wypróbuję ! :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. też robię taki peeling do ust! z tym, że zawsze używam cukru trzcinowego :)

    pozdrawiam,
    Amy z http://pozytywnastronalustra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh też lubię, jednak zazwyczaj go zjadam :D

      Usuń
  3. Na pewno skorzystam z tego triku :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I will try this tricks. Thank you for you information. I can't wait to do it. <3

    XOXO -Lovingrose_

    New Post: http://lovingrosestyle.blogspot.com/2016/09/august-2016-favorites.html

    P.S Would you like to follow for follow my love. We can blogging buddies and give inspiration to each other. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sposobu z lakierem muszę koniecznie wypróbować. A jeśli chodzi o szybciej schnące paznokcie to kiedy jeszcze malowałam je zwykłym lakierem robiłam tak za każdym razem i jak najbardziej się sprawdzało :D

    www.fitlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosuję patent z lakierem! Jest suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful post! Great tips! Beautiful photo!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing post dear! Love your tips! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  9. ten pomysł z zimną wodą na nieschnące paznokcie faktycznie działą :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby coś nie działało nie wciskałabym Wam Tego ! :)

      Usuń
  10. Również używam wazeliny ziaja . :) Ciekawe posty i konkretne porady. Nie lubię baby hair a od dzisiaj mam na nie sposób ! :)
    Zapraszam do mnie :
    http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny trik na szybkie wysychanie lakieru ;P

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze spróbować tego triki z szybkim wysychaniem lakieru. Szczerze mówiąc nigdy o nim nie słyszałam, ale człowiek całe życie się uczy ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i od Tego jestem tu ja aby też pomagać i prostować tak przyziemne ale jak ważne problemy! :D

      Usuń
  13. Świetne porady kochana! uwielbiam czytać takich trickach i takie diy :) w sumie jak sterczą mi włoski to spikuję je bezpośrednio lakierem i przyklepuję do głowy :D a gdy nie mam przy sobie lakieru bo np. jestem w pracy używam wody- też dobra metoda :D z tymi paznokciami działa bo sama tak robiłam, nie raz dawałam palce pod bezpośredni strumień wody. Nigdy kolor się nie zmywał tylko od razu zasychał :) super peeling! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh woda? też może być ? :D świetnie tym razem i ja coś od Ciebie się nauczyłam! :D

      Usuń
  14. Peeling na usta bardzo mnie zachęcił na pewno dzisiaj wypróbuje ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super - bardzo się cieszę ! Oby więcej było takich zachęcających rzeczy :D

      Usuń
  15. Ja tam modle o baby hair - to znaczy, że moje włosy w końcu się zagęszczają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj trzymam za to kciuki! Wcieraj Jantar! :D

      Usuń
  16. Z tym lakierem do włosów musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo woda! :) jednak wydaje mi się, że lakier dłużej wytrzyma :)

      Usuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka