środa, 28 września 2016

Sztuczne rzęsy i dzień chłopaka.

 

Otrzymałam ostatnio małą paczuszkę od listonosza, który coraz częściej bywa u mnie.

Patrzę do środka a tu dwupak rzęs!

W sumie ciesze cię bo mogłam dorwać je w sklepie Dresslily.


Rzęsy nie kosztują dużo ale są bardzo fajne dla amatorów jak i podejrzewam zaawansowanych makijażystów.

 RZĘSY - CENA

💁

 

Więcej o nich na dole.







Rzęsy - sztuczne jednak wyglądają na naturalne.
 Są lekkie i krótkie co zagęszcza Nam tylko swoje, troszkę szkoda bo oczekiwałam bardziej dramatycznego wykończenia ale i z nich jestem zadowolona.
Będę przyklejać koleżankom na imprezy czy zdjęcia. Wygodne w noszeniu, prawie ich nie czuć trzeba jedynie sporo poucinać aby dopasować do oka :)

8/10


Dodatkowo jutro dzień chłopaka - tak dla mega zapominalskich ! :D
Ja dla swojego chłopaka wybtała bym zegarek.

❤‿❤

Para zegarków 



a Oto On, w sumie One! :D
Hymm ogólna ich ocena :

Polecam czy w prezencie dla znajomych par lub siebie.
Są zapakowane w kartonik więc można go ładnie ozdobić no i prezent gotowy! :)

Za taką cenę można kupić chociaż by mieć ( ja tak czasem mam ) cieki mnie tylko ile wytrzymają ich baterie.

10/10




To na tyle dziś ode mnie :)
Dziękuję za uwagę i proszę o dwa Kliki :)

KLIK
KLIK

50 komentarzy :

  1. piekny zegarek :)
    klikniete, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam każdemu bo pasują każdemu! :D

      Usuń
  3. Rzęsy wyglądają extra, ja jakoś nie jestem fanką sztucznych rzęs... Może kiedyś... Zegarek też bardzo oryginalny! :) Mój Ukochany też lubi zegarki, ale w sumie nic mu nie kupiłam :O Ostatnio mu podarowałam perfumy CK więc to tak jakby na "dzień chłopaka " :D
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie na urodzinową niespodziankę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie taki prezent może wiązać się z dniem chłopaka :D
      Hymm polecam poćwiczyć nawet na tanich...ALE dobrych rzęsach :)

      Usuń
  4. Rzęski cudne !!! Jakoś nie umiem się przekonać do sztucznych rzęs ale te wyglądają super ! Może kiedyś do pokazowych Makijaży zacznę tez je nosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, są bardzo wygodne - też nie mogłam się przemóc ;D
      A teraz śmigam w nich wszędzie :D

      Usuń
  5. ja ostatnio przedłużam rzęsy metodą 1:1, ale chyba z tego zrezygnuję. U mnie rzesy trzymaja się tylko tydzień więc nie ma sensu za tak krótkotrwały efekt tyle płacić.

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj też znam takie przypadki, mi samej szkoda by było pieniążków bo jest ryzyko, że pójdą w błoto ;/

      Usuń
  6. Zegarek jest świetny a rzęsy idealne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna cena kompletu zegarków, rzęski też tanie. U Ciebie efekt szalenie mi się podoba, szkoda, że ja nie mam nikogo kto by mi przyklejał rzęsy - sama nie mam cierpliwości:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, przez nią skusiłam na nie :3
      Ojoj, proszę przyjeżdżać do mnie z chęcią przykleję ! :D

      Usuń
  9. Ja ostatnio na wesele kupiłam, ale bardziej są własnie gdzieś na imprezę, ponieważ są za długie,a takie są super na dzień ; ))
    http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też czaje się na takie długie i piękne :3

      Usuń
  10. Fajne zegarki :-) Rzęsy super wyglądają, ja zupełnie nie umiem ich dobrze przykleić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba duuużo ćwiczyć kochana - na pewno dasz rade :3

      Usuń
  11. Fajne te zegarki :) rzęsy od dawna kupuję chińskie i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O te zegarki są piękne! A co do rzęs, zawsze bałam się przyklejać sztuczne i w sumie nadal się boję... Ale trzeba przyznać, że wygląda to całkiem spoko ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zawsze bałam, że skleję sobie oko :D


      Usuń
  13. Te rzęsy prezentują się pięknie i bardzo naturalnie, fajne do noszenia na co dzień. :)
    A zegarki rewelacja! *.*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super paczuszka! śliczne są te rzęsy, sama bym takie zamówiła gdybym miała okazję
    wyglądają naprawdę naturalnie :) i super pomysł z tym zegarkiem, szkoda że mój
    chłopak nie nosi zegarków :D dla niego najlepszy prezent to słodycze :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam są świetne i mięciutkie :3
      Ojj taki łasuch?! hihi mój też czasami ale uwielbia zegarki :D

      Usuń
  15. rzęsy wyglądają świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzęsy są extra ! ;) a zegarek to super pomysł ;) ja Mojemu chłopakowi kupiłam mega zestaw słodyczy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Those eyelashes look amazing! Love the watches too :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie ci w tych rzęsach , bardzo ładne :) zegarek też ładny :)
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. też podobały mi się te zegarki dla par, kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zegarki,widzialam takie w Sammy.Myślalam na sportową stylizacją z nim :)
    Rzęsy świetne,wygladaja jak naturalne a to duży plus jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też może być sportowy look :D
      Polecam ;3

      Usuń
  21. Nie sądziłam, że rzęski będą tak fajnie wyglądać, klik - 2,04$, 4,39$ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A mnie bardzo podoba się efekt, jaki uzyskałaś dzięki sztucznym rzęsom, bardziej dramatyczny wyglądałby trochę sztucznie, a tak jet idealnie :)
    Co do zegarków, to super że teraz macie z chłopakiem takie same :D
    Poklikałam, 2,04$, 4,39$
    Mogę Cię prosić o kliknięcia u mnie? :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i racja co do rzęs ale ja lubie takie ciemne duże oko :D

      Usuń
  23. Rzęsy wyglądają cudownie, jednak ja za nimi nie przepadam :)
    Zegarki piękne :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety i tak bywa, ja też za wieloma rzeczami nie przepadam, ale może jeszcze się przełamie :D

      Usuń
  24. Rzęsy wyglądają bardzo efektownie, uważam, że gdyby były bardziej efektowne mogłyby wyglądać bardzo sztucznie a te są idealne! :) świetny pomysł z tymi zegarkami
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do siebie, buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wpadne do Ciebie kochana :3

      Usuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka