czwartek, 8 września 2016

Pretty Girls

Witam chciałam bardzo podziękować Aleksandrze - Doris San, za moja małą paczuszkę podesłaną od niej.


W sumie  chciałabym zaprosić Was na jej bloga, gdzie znajduje się dużo ciekawej treści nie typu Ten podkład jest super, lub ta końcówka tuszu nie przyda mi się. Są tam opowiadania, czasem trzymające w napięciu, dzięki jej pośrednictwu można adoptować pieska jednak to pół polski stąd ale w czym problem w bliższej adopcji? :)

No nic link do jej bloga znajdziecie tu : KLIK

Los mi dopisał i otrzymałam...


Rysunek słonika z moim ulubionym cytatem!
Wlepki Pretty Girls
piękna
bransoletka
cała z małych i uroczych
 perełek <3





Jeszcze raz serdecznie zapraszam na bloga Aleksandry :)

16 komentarzy :

  1. Great post dear! Love the bracelet :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze znam jej bloga i lubię!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słonik jest słodki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Tobie poznałam dziś naprawdę ciekawy blog :) dziękuję! :* pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mi właśnie chodzi kiedy przedstawiam takie rzeczy! :)

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo za tak miły post ♥ Mam nadzieję, że bransoletka będzie dobrze służyła ;)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na pewno będzie dobrze służyć! :)

      Usuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka