środa, 21 września 2016

Narzutka, #czerwonoczarna krata, #ciepło w szyjkę.

Mmm świetna rzecz ahh..

Więc otrzymałam od ZAFUL mały bonus i mogłam wybrać sobie coś a więc mam - ciepłą, grubą i dużą narzutkę. W zasadzie to szal ale noszę go jako narzutkę. Lepiej się prezentuje i więcej ciałka grzeje.


SZAL - CENA





Pomadka KOBO








 
Ramoneska - Sinsay
Narzutka - ZAFUL
Spodnie - lokalny sklep
Torebka - Sinsay
Buty - lokalny sklep

Przejdźmy do ogólnej oceny :


 Narzutko szalik. Można nosić go na różne sposoby jednak najprostsze to szalik i narzutka. Ciepły materiał w kratę zapewnia niemałe ocieplenie naszej duszyczki w zimne jesienne poranki. Uwielbiam go nosić do szkoły bo rano kiedy idę na autobus jest naprawdę zimno! Później zaś umieram z gorąca. Więc przyda się coś ciepłego co zajmuje mało miejsca. Polecam !



10/10




Proszę o jeden KLIK.

35 komentarzy :

  1. Przepiękny kolor szminki!

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie a mojego buta wycielas szok !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie a mojego buta wycielas szok !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam taki ogromniasty szal w czerwoną kratę, powoli niedługo trzeba będzie go odkopać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety już ten czas się zbliża bardzo szybko ;)

      Usuń
  5. Cudowny szal i słodkie zdjecia :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe ;) Wariatka :D Fajna stylówa, zegarek też spoko! :) Dawno mnie nie było - wpadam i co... i znowu masz inny kolor włosów! :P
    Ja rozkminiam powaznie obcięcie.... bo mi się przestały kręcić ! :( Ściskam! draVska.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym się poważnie zastanowił bo dużo kobiet później żałuję jak za mocno obetna a włosy tak szybko nie rosna😁

      Usuń
    2. Kochana !
      Dziękuję, no dawno cię nie było bądź tu częściej! niee tylko tamten się "sprał" :D

      Nie ścinaj za bardzo ! :/

      Usuń
  7. Ale fajne zdjęcia, klik - 10,49$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to coś pomoże ale kliknęłam ci ponownie :)

      Usuń
    2. Dziękuję kochana, no ja też nie wiem ale na pewno oddam kliki Tobie :D

      Usuń
  8. Ja również uwielbiam takie narzutko-szaliczki, w zeszłym roku właśnie sobie podobny zamówiłam ;)
    Kliknęłam w link (cena: 10,49$). Mogę Cię prosić o kliknięcie również u mnie? :*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    OdpowiedzUsuń
  9. Oj fajnie dostać taki bonus. Zafula bardzo lubię, zawsze mam problem z wyborem, bo chciałabym wszystko, no prawie wszystko...:) Twój energetyczny szal nastraja optymistycznie do nadchodzących chłodniejszych dni. Nie znalazłam go już na stronie sklepu wśród szalików.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie i to jaki ! :)
      Oj ja mam to samo - sklep ma bardzo fajny asortyment ;)
      Proszę Pani link dla Pani z szaliczkiem : http://www.zaful.com/dark-color-plaid-tassel-pashmina-p_124191.html?lkid=17193 :)

      Usuń
  10. Szal jest świetny, uwielbiam pomadki kobo, wybrałaś super kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten szal! Też przydałoby mi się taki sprawić ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałam okazji przetestować pomadek kobo, ale ten odcień wygląda tak genialnie, że przy najbliższej okazji zgrzeszę kupując.
    Zapraszam do mnie http://kosmetycznyzakatekx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Super narzutka. Mi samej coś takiego by się przydało :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, przy zniżkach które posiadam można nabyć coś fajnego - pisz jak coś :)

      Usuń
  14. Ślicznie wyglądasz w tej szmince :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow you are beautiful dear! Kisses and goodnight :)
    http://modalowcostbykiara.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. Po pierwsze świetne zdjęcia! Narzutka bardzo ładna, sama myślę nad zakupem czegoś podobnego na jesień. Tylko nie wiem jaki motyw chcę na takim szalu, do mnie to najlepiej pasowałby w jakieś małe kotki, jednorożce czy inne dziwności;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hymm pomyśl nad czarno białą mandalą :D

      Usuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka