poniedziałek, 12 września 2016

Cudowna Trójca ♛♛

Cudowna trójca 2 to kolejny post całej tej serii. Pierwszy post znajdziecie tu (KLIK). Nie przedłużając i nie pisząc tu dużo zacznijmy.

Wcześniej były pomadki to teraz coś do nich. Konturówki, które nie tylko porządnie obrysują kształt ust a nawet wypełnisz je całe.



#1. Essence - konturówka w odcieniu 15 Honey Berry - o niesamowitym odcieniu, dostępna w każdej Naturze za 6 zł, teraz jest promocja kosztuje 5! :)
* odcień biskupi róż




#2, wibo nude lips - Mój numer to 4,  dobrze rozprowadza się na ustach i nie przesusza ich. Dostępna w każdym Rossamanie za około 7 zloty.
* odcień, pomarańczowego różu. Coś jakby grejpfrut.  



#3. Bourjois - 07 cherry bom bom. Krwista czerwień nawilżająca usta! :) Dostępna w każdym Rossmanie i tam gdzie jest stoisko Bourjois ponieważ ta konturówka jest ich kultowym produktem. Kosztuje więcej bo około 37 złoty jednak polecam kupić ją w promocji :)
*odcień soczystej wiśni.




 zdjęcia robiła Milena

Pomadki jak i konturówki wyglądają dobrze na pięknych, gładkich i nawilżonych ustach więc odsyłam Was do małego DIY - gdzie możecie same zrobić sobie peeling do ust! :)

Życzę miłego dnia i udanych zakupów :)!

48 komentarzy :

  1. Przez Ciebie kupię wszystkie! Piękne są! Muszą być moje zwłaszcza, ze konturówek nigdy za wiele. Muszę tylko przepisać te numerki żebym nie zapomniała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kolory bardzo mi się podobają :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze wszystkie u Ciebie wygladaja rewelacyjnie :O <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory, ale dla mnie zdecydowanie za ciepłe (no może oprócz pierwszego) za to Tobie pasują fenomenalnie! :) ta grejpfrutowa jest jak stworzona dla Ciebie :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooj tak, przepadam za nią bardzo bardzo :3

      Więc jakie używasz Ty kolorki? :>

      Usuń
  5. O jaki fajny wpis! podobny niedawno robiłam :D świetna - święta trójca :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis - coś dla kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki fajne, to muszę przyznać :) Fajnie, że zaprezentowałaś jak te kolory wyglądają na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i zapraszam na więcej takich ;)

      Usuń
  7. Zdecydowanie pierwsza mnie najbardziej urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy kolor najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. od jakiegoś czasu szukałam takich, dzięki za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy kolorek ust jest śliczny ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy kolorek najbardziej mi się podoba! ale wszystkie są równie piękne
    ja sama używam konturówek ;) wolę je od tradycyjnych szminek :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ci pasuje ten kolor szminki, wygladasz zniewalajaco! juz lece zobaczyc poprzedni post- jak wykonac domowy peeling na usta :)
    moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie na blogu
    buziaczki

    odwdzięczam się za KAŻDĄ obserwację, zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2016/09/dziwnow-is-good-taste-by-creme-de-la.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Kolor Honey Berry z essence jest przepiekny, musze sobie kupic! <3 Bardzo podobaja mi sie Twoje serduszkowe swatche. ;*
    Blog PolishHotties. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny kształt ust !
    Mam taki sam z essence i jestem z niego bardzo zadowolona, długo utrzymuje się na ustach :)
    http://zarebamalgorzata-kobiecomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hymm ale nie mogę odnaleźć Twojego bloga czemuż to?

      Usuń
  15. Great post hun!

    Wish u a lovely week♥

    Beba, www.bebagottel.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tę konturówkę z Essence, iście jesienny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak coś co rozweseli nam tę cholerną melancholijną porę :)

      Usuń
  17. Posiadam konturówkę Essence, ale w innym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opłacają się te konturówki więc sama mogłabym mieć każdą :)

      Usuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka