piątek, 9 września 2016

#3. LBA - Liebster Blog Award





Już nie raz na moim blogu mogliście przeczytać LBA, wcześniejsze wraz z objaśnieniem co to jest znajdziecie tu KLIK, KLIK . Tym razem zostałam o tagowana przez Panna K - której bardzo dziękuję za super pytania i kolejny kłopot z wymyślaniem pytań ( coś czego nie umiem).

Zacznijmy więc od odpowiedzenia na pytania, i zobaczcie na sam koniec może któreś z Was będzie odpowiadało na moje pytania! :D

 
1.       Żel czy hybryda? 

Zdecydowanie wolę paznokcie żelowe przez to, że mogę robić długość/kształt jaką tylko chcę :)






2.       Jesteś otwarta na nowe znajomości?

Ciekawe pytanie, kiedyś owszem bardzo lubiłam nowe osoby, zapoznawać się z nimi. Z czasem widzę to nawet teraz robię się introwertykiem. Lubię samotność i spokój.

www.zszywka.pl

3.       Jak reagujesz na negatywne opinie o sobie? 

W pierwszych sekundach mogę stwierdzić, że się nawet potrafię zdenerwować ale jak szybko mi się to włącza tak szybko przechodzi. Milczę, a gdy już namyślę się aby odpowiedzieć komuś aby go nie zrazić, odpowiadam spokojnie i bez nerwów. :P 
 
4.       Kawa czy herbata? 

Herbatka najlepiej cytrynowa <3 



5.       Butik czy sieciówka? 

Brakuje mi tu jeszcze lumpeksu ! :D Sieciówki zazwyczaj, tak wypada :) 

6.       Jakbyś opisała siebie jednym słowem? 

Samą siebie nazwałabym kreatywną osobą, aczkolwiek nie wiem jak widzą to inni :)

7.       Twój ulubiony kolor lata to..

Oh ! Neonowy róż! i każdy inny róż :) 


8.       Gdybyś mogła zabrać ze sobą tylko jedną rzecz na bezludną wyspę, co by to było?

Telefon. Wiem, wiem..ale to prawda nawet na bezludnej wyspie chcę być mobilna :D
Tak naprawdę, nikt długo nie wytrzymał by kilka lat w samotności, a dzięki telefonowi miałabym okazję raz na jakiś czas skontaktować się z Bartkiem, mamą czy znajomymi.

9.       Dokończ zdanie. Najwięcej szczęścia daje mi.. 

Kurcze Tego jest tak wiele, że mogę napisać tylko, iż jest to szczęście :D


10.   Twoja ulubiona książka to..

Nie mam jako takiej ulubionej książki, jednak książki, które zapadły mi w pamięć to na pewno, Mały Książę, Oskar i Pani Róża, no i oczywiście wielbiona prze zemnie trylogia GREY'a .



11.   Moje wymarzone miejsce na wakacje to.. 

Wakacje w luksusowym hotelu, na najwyższym piętrze, z pięknym widokiem na lazurowy ocean...gorące dni, piękna opalenizna, egzotyczne drinki, pyszne śniadanka, i zwiedzanie. Wieczorem atrakcje jak wesołe miasteczko...ahh to by było :3

No nic trochę się rozmarzyłam a już koniec wakacji, trzeba wrócić do rzeczywistości i Tego postu...co ja tuu...aa! Pytania dla nominowanych osób to :


1. Jak spędziłaś/łeś swoje wakacje, a jak je zaplanowałaś - czy coś się różniło?

2. Czy Tego lata podejmowałaś/łeś jakieś wyzwania?

3. Udało Ci się tych wakacji zobaczyć co chciałaś/łeś? Jakieś zabytki czy miasta?

4. Co chcesz robić po szkole ( całkowite skończenie gimnazjum, liceum, technikum,zawodówki czy nawet podstawówki)?

5. Skoro jest blog to czy myślałaś/łeś o założenia kanału na YouTube? :> 

6. Co sądzisz o social media? (Twitter, Snap, Insta itd)?

7. Chciała/chciałbyś być bardziej znana/ny, rozpoznawalna/ny jako blogerka/bloger?

8. Co by było gdyby bardzo znana marka typu Dior, czy Kors zaproponowali Ci  współprace z nimi pod warunkiem wyjazdu za granicę..do nich na przynajmniej dwa lata, Gdzie mogła/mógłbyś tylko sporadycznie kontaktować się z najbliższymi. 

9. Nadarza Ci się okazja pozowania w bardzo znanej i drogiej biżuterii ( możesz o tym pisać posta i wrzucić swoje zdjęcia), ale nago! Czy zgadzasz się na to? 

10. Wieczorami gdy jesteś bardziej wyluzowany przychodzą ci do głowy pomysły na kolejne posty/stylizacje, zrywasz się wtedy z łóżka by to wszystko zapisać a może zostawiasz to na rano?

11.  Masz w planach zmienić coś w swoim blogu? Nagłówek, treść może sam tytuł bloga?



Osoby nominowane to praktycznie nowi czytelnicy, o których chciałabym się dowiedzieć więcej :)

2. aknezz

Dziękuję za przeczytanie i czekam na linki od Was dziewczyny, a może ktoś chce zrobić sobie z osobna? Też czekam na Wasze linki! :)

 

14 komentarzy :

  1. Ciekawe odpowiedzi. <3 Mam tak samo z poznawaniem nowych ludzi. :D

    Pozdrawiam,
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo nie! ja właśnie miałam napisać Ci komentarz, że dziś Cię nominowałam :D hahah, mam nadzieję, że mimo wszystko weźmiesz udział w zabawie, szczegóły u mnie na blogu, pozdrawiam :*

    http://sianowlos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ! no widzisz, za nie długo dodam hihi :3

      Usuń
  3. Fajne odpowiedzi, u mnie też zdecydowanie herbatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się czytało :D Powiem tak, Twoje pytania to nie małe wyzwanie :D Dziekuję za niminację :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i czekam na odpowiedzi! :)

      Usuń
  5. Też marzą mi się takie wakacje jak z Twojego opisu!! <3 <3 Ciesze się, że wzięłaś udział w zabawie mimo iż tak nie lubisz wymyślać pytań ;p powiem Ci że poszło Ci całkiem nieźle! :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co mam podobnie, że czasami staję się introwertykiem. Myślę, że dobrze siebie opisałaś, ponieważ moim zdaniem jesteś kreatywną osobą :) Pozdrawiam i gratuluję nominacji! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie posty :) Ja też uwielbiam herbatę z cytryną. Ostatnio przekonuję się do różu. Nigdy nie lubiłam tego koloru, ale to chyba kwestia tego, że nie znalazłam wcześniej odcienia pasującego do mojego typu urody. Na ciuchowe zakupy też najczęściej chodzę do sieciówek i lumpeksów - chyba mam szczęście, bo często trafiam na świetne ciuchy w idealnym stanie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na więcej ;)
      Oj ja mam to samo z różem więc piąteczka! :D

      Usuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka