niedziela, 28 sierpnia 2016

Te kilka lat..

Te kilka lat.. tyle błędów..upadków i wkroczeń na złą ścieżkę..zarówno jak i dobre momenty, cudowne chwile i trzeźwy umysł (choć trochę) ukształtował mnie taką jaką jestem teraz.

Uwielbiam rozwijać się i chcę abym była lepszym człowiekiem, robiła lepiej to co robię teraz i żeby sprawiało mi to jeszcze większą przyjemność..więc proszę Was życzcie mi abym zmieniała się, zmieniała na coraz lepsze. Bo tylko zły człowiek, wróg życzy aby człowiek się nie zmieniał.

Na przełomie tych kilku lat zrobiłam wiele złego jak i dobrego, zmieniłam siebie wygląd zachowanie. Jedyne co się nie zmieniło od samego początku bycia ze mną.. to oczy. Szczere do bólu wnikliwe spojrzenie niebieskich oczu. Cieszę się, że to się nie zmienia bo jedyne co cenie w sobie i uwielbiam to moje oczy.

Zresztą zobaczcie moją przemianę :)


(zgadnijcie na tych 3 zdjęciach, która to ja :3 ) 






2012  : 
                                      

pół roku później

 

 
 
2013 :


pół roku później :

 


i zaś dwa miesiące później :

 

Wrzesień 2013 (zła data na aparacie) :D :

 



 Grudzień 2013 :



2014 :


początek 2016 ( od Tego czasu mogliście widzieć mnie na blogu):

 

 

Marzec 2016:

 

 Lipiec 2016:

 

 Teraźniejsza mnie możecie zobaczyć w nowych postach :)

Widzicie znaczące zmiany? Bo ja tak nie dość, że w wyglądzie to w zachowaniu/charakterze..




34 komentarze :

  1. w długich, czarnych włosach... CUDOWNIE! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczuwam kolejną zmianę :3

      Usuń
    2. W długim włosach bosko I czekam kochanie aż znów odrosna 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

      Usuń
    3. W długim włosach bosko I czekam kochanie aż znów odrosna 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

      Usuń
  2. You are so nice have a nice sunday. Kisses

    https://modalowcostbykiara.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę eksperymenty przy kolorach :)


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci w tych czarnych włosach :)

    http://monrosee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. W wyglądzie widzę duże zmiany. Najładniej (moim skromnym zdaniem) wyglądałaś w długich, czarnych włosach. Co do zmian w charakterze, ja również staram się tak zmieniać i sądzę, że nie tylko. Takich osób jest na pewno więcej i dobrze. Samorozwój jest niezwykle ważny, bo przecież każdy z nas chce się udoskonalać i być coraz lepszą osobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W stu procentach zgadzam się z Tobą i dziękuję za jakże skromne zdanie :3

      Usuń
  6. Witaj bardzo ładne zdjęcia,
    najlepiej ci w czarnych włosach
    zapraszam do mojego nowego bloga jeżeli będziesz miała chwilkę czasu
    http://blog-creative-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku! Ależ zmiana, oczywiście na plus!
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się ogląda taka zdjęciową retrospekcję :) Mi się bardzo podobałaś na zdjęciu "pół roku później"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj rudziutki kolorek jakoś mnie nie przekonał, ale dziękuję :)

      Usuń
  9. Kurcze, na każdym praktycznie zdj zupełnie inaczej wyglądasz haha :) Super. Fajne kolorowe pasemka we włosach :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie - www.odcienczerni.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak i to właśnie lubię, że za każdym razem mogę być sobą ale w innej postaci hihi :3

      Usuń
  10. Duzo się pozmieniało widzę :) Zmiany na plus :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie sporo się zmieniło, najważniejsze że w dobra stronę 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz idzie wszystko w dobrą stronę , tfu tfu by nie zapeszyć! :)

      Usuń
  12. Trochę się pozmieniało, ale zmiany są dobre.

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! :) Cudowne zdjęcia :) Ale się zmieniłaś! :D

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Eeee, a Ty z czasem tylko ładniejsza! Super podsumowanie, miło było pooglądać :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej ale fajny post ;) pieknie ci bylo w dlugich ciemnych wlosach😘 😘

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka