wtorek, 30 sierpnia 2016

SAMMYDRESS V3

Niesmacznie już z tym Sammy prawda?

Jednak skoro jest TU tyle razy to znaczy to, że jest to dobry sklep :>

Nie będę truła o tym jaki jest On wspaniały możecie zobaczyć i poczytać to tu (1,2,3).


Zacznijmy od Tego, że dziś postawiłam na dekorację domu i parę niezbędnych rzeczy do pracy, którą rzetelnie wykonuję. 











Recenzja ze zdjęciami :




Cążki - duże, nie spodziewałam się że aż tak jednak mizernie wykonane. Cały mechanizm jest tak prosty, że z łatwością dziecko go rozbroi i złoży z powrotem. No trudno..ciąć tnie jednak ciężko się nim pracuje. Myślę, że jakbym zainwestowała więcej w takie cążki zyskałabym więcej. Dodatkowo miał być różowy kolor ! :(

3/10


Frezarka - mini frezarka bardzo wygodna w użyciu o różnych stopniach ścierania i wymiennych różnych końcówkach( 8 "polerek" i 6 końcówek). Z początku myślałam, że będzie bezprzewodowa a kabel to tylko ładowarka ale i tak jest dobra w tym co robi. Zasilanie  to 220 V. Wygląda trochę tandetnie i tanio chociaż tania była ale i tak mogli bardziej popracować nad desingiem.

9/10



Poszewka #1 - Piękne dmuchawce prawda? Na stronie widać to nieco inaczej a szkoda. Na żywo druk jest mało wyraźny i jakby sprany. Materiał jakby len jednak jest czysto sztuczny. Po wyjęciu z paczki..wygniecione, śmierdzące sztucznością ..ech moja dusza była zdruzgotana! Jednak po wypraniu i porządnym prasowaniu wyglądają korzystnie. Jeszcze tylko muszę dokupić poduszki rozmiaru 45 na 45 cm, bo właśnie tyle mają poszewki. Były drogie jak na zwykłą poszewkę dlatego z początku napaliłam się na poduchy! a tu tak płasko :P



Poszewka #2 - te same odczucia, te same wymiary, to samo rozczarowanie później ugłaskanie. Tylko tym razem jest tu motyw czarnej plaży i wzburzonego morza. Było by cudownie gdyby nadruk był wyraźniejszy tak jak na zdjęciu zaprezentowanym w sklepie, dodatkowo te dwie zamówiłam dwie i wyniosły mnie One dużo.



Całość oceniam na :

8/10  

No i perełka, jak zawsze w całym zamówieniu są buble i perełki :)
Moją perełką są buty, zamszowe rzymianki na wysokim obcasie. Naprawdę wysokim jak bez platformy. Dla mnie. :)

Więcej ich zdjęć w nowym poście z GRWM :)


Wysokość całości to 34 cm, mają okrągły nosek(a właściwie jego brak = podeszwa ),a sam obcas ma 12 cm! (kurcze nawet nie spodziewałam się takiej wysokości ponieważ buty kiedy zobaczyłam brałam w ciemno. jedynie musiałam nagimnastykować się przy rozmiarze, później przy ubiorze i okazało się, że nie są za małe! Ale są tak idealnie dopasowane aż modlę się aby noga mi nie urosła a nawet lekko zmalała !. Są naprawdę efektowne i pasują w prawie każdej stylizacji za nie długo post z nimi w roli głównej! :D Były najdroższe z całego zamówienie i przyszły do mnie pierwsze! Ale opłacało się. Czy wygodne? oh kto by patrzył na wygodę przy tak eleganckich i wyzywających butach :D ? (oczywiście jak na obcas 12 cm bez platformy noga męczy się i ucieka do przodu (czemu zapobiegają hamulce polecam) jednak są to buty nie do biegania, są to buty do pokazania się, siedzenie i później przebrania).

Daję zasłużone 10/10.
Polecam z całego serca.


To na tyle z dzisiejszego zamówienia, proszę o 5 klików ;)




A może tym razem Wy coś mi zaproponujecie abym dla Was przetestowała ?

:) 

Miłego dnia kochani.

Zdjęcia wykonałam Milena.

86 komentarzy :

  1. Świetny post! Oby takich więcej! Z mojej strony propozycja: co sądzisz o pomadkach od Kylie?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hymm Kylie jak Kylie ..może ty o nich zrobisz ? :DD

      Usuń
  2. Uwielbiam ten sklep! Mają naprawdę fajny asortyment i dobrej jakości rzeczy :)
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak tez go uwielbiam :D

      Ja też <3 !

      Usuń
  3. Wow, jakie świetne te buty, tylko trzeba unikać słońca, bo trochę śmiesznie się tak opalić;)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! jak zwiąże mocniej to paseczki zostają na ciele! śmiesznie to wygląda gdy przebrałam na balerinki :D

      Usuń
  4. Śliczne buty i poszewki :D
    Kliknęłam we wszystkie linki i byłabym Ci wdzięczna,gdybyś kliknęła kilka razy w reklamy u mnie na blogu :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/przepis-na-domowe-spa.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow buty faktycznie mega wysokie :) Ja po złamaniu kości w stopie na jakiś czas muszę zapomnieć o szpilkach :/ :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow butyy są bardzo szalonne i odjechane http://modnagysia.blogspot.com/2016/08/back-to-school-moje-trzy-pomysy-na.html#comment-form KOM-KOM?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko szczerze kliknięte :* Moge liczyc na rewanż u mnie :* ?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki kochana za poklikanie u mnie w poście, u Ciebie też poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. poklikane! Dmuchawcowa poduszka super <3

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko po klikane , buty najlepsze :) piękne są . Poszewki również ładne :)
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing haul dear.

    How about follow for follow? ☺
    https://ivafdiary.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam, że bardzo zaskoczył mnie Twój wybór :) Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemuż to tak?:D
      Nowy pokój to trzeba coś i dekoracji pokazać a sprzęty zwiane z pazurkami bo nimi właśnie chce się zajmować :D

      Usuń
  13. Kliknięte :) Buty są cudowne, aż sama nad nimi teraz myślę.
    Bardzo fajny blog, chętnie zaobserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super dziękuję! A buty to świetna ale i męcząca mega sprawa! :)

      Usuń
  14. poszewki są urocze <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Poszewki mnie urzekły :) buty fajne ale nie chciałoby mi się ich zakładać :D anananas9.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi n o jest z nimi trochę kłopotu ;D

      Usuń
  16. Bardzo dziękuje za klikanie. Świetne rzeczy, równiez poklikałam :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle świetne rzeczy! Strasznie podobają mi się poszewki i buty :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Poszewki i buciki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Buciki swietne !
    Tylko niestety nie dla mnie, bo jestem niska ;(

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam ja bym na to nie patrzyła :D !

      Usuń
  20. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzymianki piękne i najciekawsze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzymianki? hymm ze znajomymi śmialiśmy się, ze podchodzą już pod gladiatorki ;D

      Usuń
  22. Świetny post, poklikane :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne rzeczy, zakochałam się w butach i poszewce z dmuchawcami <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te buty jednym słowem mnie zachwyciły *.* Wyglądają naprawdę świetnie *.*
    Poszewki też są ładne ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Te buty rzeczywiście mega! ^^
    Poszewki na zdjęciach też wyglądają fajnie, ale skoro piszesz, że przyszły śmierdzące sztucznością...
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tez mi się bardzo podobają :P

      No niestety ALE po wypraniu pachniały ulubionym płynem ! :3

      Usuń
  26. Buty są wprost rewelacyjne, na nogach wyglądają SZAŁOWO! Ja też ostatnio dostałam paczke z sammy i jestem ogólnie zadowolona, jedna torebka była inna niż ta ze zdjęć, ale z pozostałych rzeczy jestem bardzo zadowolona. Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam buciki - szczególnie Pani bo mogłabym zainspirować się Pani stylizacją do nich ;)

      Sklep jest bardzo dobry - oferuje nieziemski produkty! :D

      Usuń
  27. Te podszewki fajne, a i buty rewelacyjne :) Kochana poklikałam ci wszystko :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Looking amazing!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ja miałam od nich kilka rzeczy i zazwyczaj były spoko ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  30. buty rewelacja, moje rzeczy od nich były świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty najlepsze! :)

    Obserwuję, liczę na rewanż i zapraszam do siebie http://faromantic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. nice post, happy Sunday!
    kisses,

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  33. Poszewki są cudowne!!! niczym z katalogu Ikea ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. mam bardzo podobne frezy, ale zamawiane były z allepaznokcie już wieki temu niestety są one moim zdaniem bardzo słabej jakości, zupełnie inne niż te na których pracuje w salonie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hymm w sumie nie mam pojęcia jak pracują te z salonu, a z tej akurat jestem zadowolona bo nie musze obić wszystkiego pilnikiem :)

      Usuń
  35. też przyszły mi buty o takim obcasie xD i chodzenie w nich to sztuka :P szkoda że nie są wygodniejsze :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka