czwartek, 25 sierpnia 2016

SAMMYDRESS V2

Witam, dziś przedstawię Wam kolejne zamówienie..tak wiem znów..ale nagromadziło mi się trochę tych paczek obiecuje, że kolejne posty będą już inne! :D 

A więc zachwalałam już sklep Sammydress i dalej będą to robić bo mają naprawdę duży asortyment i można tam znaleźć wszyyyystko !


Rzeczy, które zamówiłam ze stronki to :








Z przesyłki jestem jak zawsze zadowolona - szybka bez żadnych dodatkowych kosztów. 


Rzeczy prezentują się następująco :



Zegarek przeznaczony jest dla mojej mamusi, która ma obsesje na ich punkcie - więc ma nowy do swojej kolekcji.
Ciężki więc czuć go na ręce - nie zgubi się.  Dobrze wykonany ma mocny  pasek, ładnie prezentuje się w sportowych stylizacjach, jak i eleganckich kreacjach.

10/10 






Koszula Jeansowa dla mojego narzeczonego jednak to nie jego rozmiarówka, i rzeczywiście XXL jest jak XL dlatego nosze ją ja. Minus za rozmiarówkę ale materiał ma dość przyjemny, lekka i szybko się ja prasuje. Nosze ja jako koszule oversize do spódniczek czy spodni z wysokim stanem !

8/10



Milenie zrobiłam końcówka na samym dole loczki i zobaczcie jakie piękne wyszły :




Lokówka - ahh mam już spiralową ale czaiłam się na stożkową a tu proszę !
Jakby z nieba spadła stożkowa lokówka z dwoma dodatkowymi końcówkami!
Ma dwa stopnie temperatur 1 - 80°, 2- 210°,  bardzo szybko nagrzewa się, stabilna - posiada długi kabel co ułatwia przemieszczanie się dużego lustra :D Dodatkowo dołączona jest rękawica w ramach uniknięcia poparzenia. 

10/10




Zestaw 21 pędzli z gąbeczką do makijażu - oprócz pędzelków do makijażu oczu i ust znalazłam tam mega wielki i puchaty pędzel do rozświetlacza, szczoteczkę do brwi, skośne pędzelki do brwi jak i jeden płaski zbity pędzel do konturowania nosa! Jak dla mnie to czysta poezja. Pędzle mimo, że są dobrze i mocno zbite są mięciutkie i dobrze wykonane. Na stronie można wybrać kolor ja wzięłam czarny mat z czarnymi skuwkami. Pędzle opisane co do czego jest jednak stosuję je według mojego uznania A co do gąbeczki to nie jestem z niej zadowolona póki co jest twarda i brzydko pachnie - zobaczymy co będzie za jakiś czas :)

9,5/10




Brelok -  puchata różowa pierdółka niepotrzebna mi w życiu codziennym, ale jest tak słodką ozdobą torebki czy plecaka, że aż chce się z nimi chodzić. Co ja więcej o nim mogę napisać? Na pewno jest nieziemsko puchaty i różowy ale znajdziecie go w różnych kolorach od bieli do czerni. 

10/10




Pierścionek - sztuczny pierścionek ala Westernowski :D Może teraz nie widać jego piękna bo trzeba do niego długich zadbanych paznokci a dziś mi Tego zabrakło. Biało - perłowy "złoty" pierścionek. Rozszerza się co jest plusem. Troszkę śmierdzi metalem ale wygląda zjawiskowo - będziecie mogli go zobaczyć przy następnych stylizacjach :))

9/10


To koniec na dziś, jak podoba się to zamówienie?
Jak zwykle w Sammydress nie znalazłam jeszcze żadnego bubla a produkty o których piszę dobrze i polecam są warte uwagi :) !

Poproszę o 6 klików :)



Poprzednie zamówienia z Sammydress :

Bluzka off shoulder

Lookbook


Zdjęcia wykonała Milena

37 komentarzy :

  1. Osobiście to dla mnie ten zegarek jaki zaprezentowałas wyglada nieco tandetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i wygląda tandetnie przez to, że nie wpasowałam go w żadną ze stylizacji tylko pokazałam go na czysto :)
      Albo mamy inny gust - ja lubie błyskotki i wszystko co inne, no poza niektórymi wyjątkami :]

      Usuń
  2. Kochana nominowałam Cię do Liebster Blog Adward, więcej info u mnie na Blogu. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warkocze to masz cudowne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lokóweczka urocza :D poklikane oczywiście! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sosenko! Polecam jest naprawdę świetna :3

      Usuń
  5. Super post! Poklikane! I co ta jeszcze można zrobić :D
    Pozdrawiam - MG :D
    http://m-g-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. awesome post! i hope you're having a lovely day :)

    mfashionfreak♥blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Lokówka i pędzle cudowne :) pozdrawiam
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie rzeczy bardzo fajne ale najbardziej spodobał mi się ten zegarek!
    Poklikałam, świetne zdjęcia.

    Zapraszam do mnie,
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać!

      Wpadnę na pewno :)

      Usuń
  9. Ja lubię przeglądać takie posty z paczek, lubię oglądać różne haule i tego typu
    sprawy bo lubię patrzeć kto jaki ma gust i czy mam podobny :) jak dla mnie post
    jest super, ja nie narzekam i chętnie takie oglądam :) Bardzo podoba mi się zegarek,
    sama mam hopla na ich punkcie więc dogadałabym się z twoją mamą :) reszta rzeczy też
    jest super, ta lokówka wygląda bardzo ciekawie :) poklikałam myszko :*
    pozdrawiam cieplutko!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie z pewnością mogłabyś rozmawiać godzinami z mają mamą! :D

      Dziękuję za Twój komentarz, i kliki :*

      Usuń
  10. Bardzo lubię takie posty, więc mi to nie przeszkadza - wręcz czekam na więcej! :D
    Świetne rzeczy, szczególnie puszek, pędzle i powiem szczerze, że podoba mi się też ta koszula :D

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puszek jak puszek - zawsze słodki!
      Ale pedzle są mega :D

      Koszula też fajna i wygodna :) Mogę polecić te rzeczy z czystym sumieniem !

      Usuń
  11. Na rozmiarówki faktycznie trzeba uważać ale oni zazwyczaj podają długości w cm i to się zgadza, więc wystarczy odpowiednio do siebie dopasować :) Już mi się zdarzyło w jednym sklepie, że zamówiłam spodnie rozmiar XL, a normalnie noszę M. Spodnie okazały się idealnie dopasowane. Po prostu rozmiarówka była inna niż zazwyczaj. Grunt aby wszystkie długości się zgadzały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to ;) Ja zazwyczaj stawiam na intuicję bo zwyczajnie nie chce mi się mierzyć :D

      Usuń
  12. Koszula wygląda na Tobie super 😄

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the both of my blogs and let me know in the comments of my newest posts so I can follow you ASAP.
    Have a great day!

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne są te rzeczy, a o takim breloczku marzę już od dawna :) Kochana, mam pytanie do Ciebie, byłabym wdzięczna za odpowiedź :) Niedawno nawiązałam współpracę właśni z firmą Sammydress, ale kiedy wysłałam dziewczynie z Sammydress moje zamówienie, od tamtej chwili nie uzyskałam od niej odpowiedzi. Nie wiem czy po złożeniu zamówienia już mi nie odpiszą, czy mam powód do obaw? :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wysłaniu mojego całego zamówienia i podaniu moich danych(ponad tydzień temu) wysłałam kilka maili, czy aby na pewno jest wszystko w porządku z zamówieniem itd. ale niestety nikt mi na to już nie odpisał. Zrobiłam tak jak mnie prosili, podesłałam linki z ciuchami, kolorem i rozmiarem oraz moje dane do wysyłki, a później już była cisza.

      Usuń
    2. Dziękuję, hymm w takim razie nie mam pojęcia a to nie chodzi oto abyś wszystko zaznaczyła i zrobiła na tej stronce i pobrała kod zamówienia i tylko jego im wysłała? :)

      Usuń
  15. Zamówienia świetne! Najbardziej podoba mi się pierścionek bo mam ich mnóstwo i każdy uwielbiam na swój sposób. No i tej zegarek tez jest piękny :)

    Zapraszam do mojego świata: niepowaznieopowaznym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję sama też za nim przepadam :3

      Usuń
  16. Masz charakterystyczną twarz - to dobrze ! Wyróżniasz się spośród innych blogerów :)
    http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo miło mi to czytać :)
      Już mi kiedyś to mówiono w sumie to super sprawa :D

      Usuń
  17. Wow, zegarek to chętnie bym Ci ukradła :D
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi uroczo! :D

      Taka sroczka jesteś? :D

      Usuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka