niedziela, 7 sierpnia 2016

SAMMYDRESS - sklep perełka!

 Witam, no jak widać po tytule SAMMYDRESS jest to sklep internetowy chiński, który ujął moje serduszko. 

Naprawdę jeżeli nie znajdziecie swojego rozmiaru na jakiejś stronce wbijajcie prosto do Sammy. Tam znalazłam rzeczy, za którymi buszowałam dłuższy czas w dodatku w minimalnie niższych cenach. Jestem nim zachwycona i czekam na drugą paczkę gdzie zobaczymy i przetestujemy inne ciekawe rzeczy.


Poprzedni lookbok : KLIK

Dziś przedstawię Wam najlepszą sesję zdjęciową jaką do tej pory miałam, biały piach, woda, cudowne słońce..ahh czego więcej trzeba w wakacje?

Tym razem mogę pozować w bluzeczce właśnie od SAMMYDRESS. 

Jest urocza, jednak trochę materiał mi przeszkadza ale jej wykonanie i detale naprawiają wszystko.


Tak prezentuje się na stronce :




Jest Ona delikatna i zwiewna.... ahh warta grzechu.
Uwielbiam taki krój, ślicznie podkreśla drobne ramionka a jej koszt to 10$ co daje nam około 40 złotych, u Nas szukałam i są..ale dużo droższe - no nic nie przedłużając zapraszam do zdjęć! <3


 


 

 
 
 


 




To by było na tyle chcecie poznać bliżej Panią fotograf? :)

Zapraszam do  MG- Style  


UWAGA!

 

Dodatkowo bardzo chciałabym przeprosić o lekki przestój na blogu..wyjeżdżam na małe wakacje proszę więc o cierpliwość mam nadzieję, że tym razem nie spadną mi wyświetlenia postów i nie ubyje obserwatorów.

 

Po tym jak wrócę będzie mała niespodzianka dla tych co są ze mną !! :)

 

 

50 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia. Dzisiaj właśnie opublikowałam wpis m.in. z sukienką pochodzącą z tego sklepu. Również jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!
      Oj to z chęcią wpadnę zobaczyć :)

      Usuń
  2. hahaha przyjrzyj się dokładnie drugiemu zdjęciu :D ja tego wcześniej nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A Ty jak zwykle piękna. Super wyglądasz w białym kolorze. Powiesz mi jak długo szła do Ciebie przesyłka z tej strony? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ! :* W sumie tylko ta bluzka szła 30 dni ale inne rzeczy przyszły o wiele szybciej ;)

      Usuń
  4. Piękna bluzka, pasuje ci do urody :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzeczka :) Szczerze mówiąc zdjęcia robią duże wrażenie! :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna!!!
    http://gottabememyselfandi.blogspot.com/2016/08/litwa-2k16.html

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, jakie piekne zdjecia! Zakochalam sie w tym trzecim, jest genialne! A koszulka to absolutny must have tego lata. Co prawda typowej hiszpanki nie mam, ale posiadam mietowa sukienke "z opuszczonymi" rekawami :)

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję!
      Takk to szał tego lata i mam nadzieję, że utrzyma się do następnego bo nakupiłam trochę takich ciuszków! :D

      Usuń
  8. Jejku jakie cudowne zdjęcia!! Zazdroszczę! :D Świetna stylizacja :)
    Będę tutaj często zaglądała bo naprawdę warto :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaaał! Bluzka jest po prostu perfekcyjna. A miejsce i zdjęcia reeweelacyjnee! Naprawdę jestem pod wrażeniem. Podoba mi się. :)

    Pozdrawiam serdecznie, justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo zapraszam na więcej! :3

      Usuń
  10. Jestem pod wielkim wrażeniem... takie piękne zdjęcia! :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że ciężko znaleźć blog ze zdjęciami na których są fajne ubrania, ta bluzeczka jest naprawdę perełką! :)

    http://www.mamamagda.pl/2016/08/w-jednej-z-ostatnich-edycji-blogosfery.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Zdjęcia sa piekne! Bluzka cuuudowna! Cuuuuuudoenie wyglądasz!awww!😍😍
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Zdjęcia sa piekne! Bluzka cuuudowna! Cuuuuuudoenie wyglądasz!awww!😍😍
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia :3
    Widoki również piękne ;p

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie w nim wyglądasz, klik - 8,38$
    Czy mogłabyś pomóc i mnie ? Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna ta bluzka!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia i tło. Gdzie zostały wykonane ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na starej kopalni..dużo gliny i białego piachu ;)

      Usuń
  18. Świetna stylizacja i meeega zdjęcia!
    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodenki są cudne! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia są mega profesjonalne, stylizacja świetna i jak mam być szczera do końca to... zazdroszczę sylwetki! <3

    Zapraszam na swojego bloga klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to wszystko czytać kochana <3

      Usuń
  21. Jeszcze o tym sklepie nie słyszałam. Cudowna sesja, genialny klimat!

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka