sobota, 20 sierpnia 2016

ORDER FROM ZAFUL.

W końcu jest...

wyczekiwana prze zemnie na szpilkach paczka od ZAFUL.


Widziałam na YouTube filmy z recenzjami rzeczy...niektóre cieszyły się ogromnym popytem niektóre obrzucane kamieniami i palone na stosie. Ogólnie popadłam ze skrajności w skrajność czytając/ słysząc to wszystko. Z chęci sprawdzenia jak naprawdę jest postanowiłam zgodzić się na współprace z nimi i zamówiłam te oto rzeczy :






To co zaczynamy od wnikliwej i dogłębnej recenzji ciuszków? :>

Otóż kurteczka :









Wykonana z dobrego i masywnego materiału. Nie przepuszcza zimnego wiatru, jak z wodą jeszcze nie wiem :D Rozmiarówka różni się nieco ponieważ biorąc S mierzyłam, że będzie to moja S'ka. Niestety rękawki okazały się za krótkie..ale to nic! zrobię sobie 3/4  i tak będę w niej chodzić bo ma solidny zamek i ściągacze na rękawach i dole kurtki.

9/10

 Teraz coś...nad czym zastanawiałam się bardzo długo z jednej strony jestem bardzo zadowolona a z drugiej strony bardzo zażenowana :(

 

 

Zadowolona - góra od bikini bardzo ładnie wykończona, delikatna koroneczka...cud, miód, malina. Pokusiłam się na M - znów patrząc na rozmiarówkę jest lekko za duży jednak da się to skorygować tu i ówdzie :D

 9/10 



Zażenowana, zdruzgotana i zniesmaczona! - dół bikini..haha jak dla lalki..nawet nie wiem czy Ona by się w to zmieściła. majteczki są tak skąpe, że aż wstyd ubrać je na 40 stopniowe upały...a szkoda bo zapowiadało się dobrze. Jestem tylko zadowolona, że można dokupić w każdym sklepie osobno majteczki kąpielowe. 

0/10



To na tyle z tej paczki, pewnie zrobiłabym kolejne zamówienie ale tym razem z głową i moją intuicją.

Chcecie więcej takich recenzji?

A może następny post z innymi stylizacjami z tymi ciuszkami? :>

Proszę o kliki w te linki :

57 komentarzy :

  1. Jakiś czas temu dostałam od nich maila z propozycją współpracy i właśnie czekam na swoją paczkę. Jestem ciekawa jakości rzeczy. Oczywiście poklikane :*
    Zapraszam do mnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście poklikane. Szkoda, że kurtka ma rękawy zbyt krótkie, dla mnie to spory minus, gdyż zawsze zwracam na to uwagę.
    Akurat czekam na drugą przesyłkę z tego sklepu. Z wcześniejszej jestem zadowolona, najbardziej z szortów, które nawet teraz mam na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      No też średnio jestem z Tego zadowolona ale poradzę sobie z tym :)
      Oo jak wspaniale ! czasem trafiają się takie perełki :)

      Usuń
  3. Cudowne rzeczy , ale najbardziej urzekła mnie ta sukienka , idealnie na tobie leży .. CUDO :) oczywiście poklikane
    http://karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Mi też się bardzo podoba - jeszcze tylko dojdą mi do niej buty i będzie nowy post z GRWM:D

      Usuń
  4. Poklikałam, rzeczy są naprawdę świetne jednak mi najbardziej spodobała się ta kurteczka :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow I really like yuor new clothes from Zaful! Kisses
    https://modalowcostbykiara.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tymi warkoczykami jest Ci rewelacyjnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuję ! :D
      Jak będą włosy dłuższe to lepiej będzie :D

      Usuń
  7. Nie wiem która rzecz jest najładniejsza ale góra od bikini piękna ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurteczka jest świetna ^^ Od razu wpadła mi w oko :)
    Poklikałam! Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, w sumie przechodzi już na nie szał! :D

      Dziękuję <3

      Usuń
  9. Ja zamówiła u nich buty i czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zamówiła u nich buty i czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również mam od nich propozycję współpracy :)
    Czekam na paczuszkę :D
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze rzeczy tylko ta rozmiarówka..

      Usuń
  12. Order a nie oreder wiec... Popraw błąd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle razy na to patrzyłam i tyle razy to czytałam i nie zauważyłam literówki!
      Dzięki ;)

      Usuń
  13. Współpracuje z tą firmą i jestem zadowolona z jakości ubrań :) Szczerze mówiąc czasem trafią się prawdziwe perełki, a niekiedy są to totalnie złe jakościowo produkty. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nu tak trzeba trafić :D to jak loteria, ktoś mi kiedyś powiedział :)

      Usuń
  14. Kurteczka najlepsza z całego zamówienia oczywiście pomijając te przykrótkie rękawy :d Bardzo fajne masz włosy! :) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też jestem z nich zadowolona! :D

      Usuń
  15. Oo bardzo ładna kurtka, w moim stylu :)
    Pozdrawiam velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy wybrałaś większość w mim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coraz częściej widzę tę stronę i aż mnie zaintrygowała! Ubrania prezentują się świetnie, oczywiście prócz tego dołu od bikini, który faktycznie śmiesznie wygląda :D ale nie ma sklepu, gdzie wszystko jest perfekcyjne, cóż.. :)

    Pozdrawiam, justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą i tak jestem zadowolona z tej sukienki bo najbardziej na nią czekałam i jest bardzo pozytywne zaskoczenie! :D

      Usuń
  18. Co jak co, ale w sukience wyglądasz obłędnie! ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. i love this post :D i hope you're having an amazing day!

    mfashionfreak♥blog

    OdpowiedzUsuń
  20. seksiara w tej suukience! :D poklikane
    przyjdziesz do mnie poklikać :3? :*

    OdpowiedzUsuń
  21. góra od bikini jest cudowna! zakochałam się od razu! inną kwestią jest to, że po prostu masz wymarzoną figurę ;)

    pozdrawiam,
    Amy z http://pozytywnastronalustra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chciałabym mieć taką - a wiele mi do tego jeszcze brakuje :/

      Usuń
  22. świetne rzeczy pomagam - 27,99$, 19,49$, 14,49$ :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, takich osób potrzeba więcej hihi :D

      Wpadnę i tez pomogę! :D

      Usuń
  23. Świetne rzeczy! Strasznie podoba mi się ta sukienka i bikini, jeżeli chodzi o kurtkę, to nie w moim stylu :)
    Poklikałam w linki ;)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sukieneczka - perełka ! :D
      Dziękuję <3

      Usuń
  24. kurteczka i sukienka są super, a dół od bikini to faktycznie chyba z lalki zdjęli :) kliknęłam, jeśli mozesz kliknij u mnie w nowm poście :) http://s-y-l-w-i-a.blogspot.com/2016/08/nowosci-sammydresscom.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zgadzam się z Tobą :)

      Pewnie już wpadam :D

      Usuń
  25. Kurteczka wygląda zdecydowanie najlepiej, a już szczególnie skomponowana z tą fryzurą i okularami wygląda mega!

    Dół od bikini to nawet na lalkę zbyt skąpy;D

    Ale góra od bikini prezentuje się bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak też bardzo przypadła mi do gustu ta cięższa stylizacja :D

      Usuń
  26. Świetne rzeczy, szczególnie spodobała mi się ta kurteczka

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj też ją lubię :)
    Wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka