niedziela, 24 lipca 2016

SAMMYDRESS - recenzja i lookbok !

Ostatnio otrzymałam wiadomość od Sammydress, że chcą ze mną współpracować.

Po przeczytaniu paru pozytywnych opinii o nich postanowiłam zgodzić się.

I oto dziś przedstawię Wam jeszcze niekompletne zamówienie.

Witam.

Na wstępie chciałabym podziękować Sammydress za świetną współpracę i łatwy kontakt z firmą.

1. 


Dość niepozorny ale uroczy wianuszek, który jest wykonany idealnie. Wiadomo sztuczne kwiatki wyglądają inaczej niż te prosto zerwane ale trzeba było się z tym liczyć. Kosztował On 4.25 $ - jednak wiem przynajmniej na co poszły te pieniążki. Idealny *-*
10/10


2. 


Piękna kwiecista bluzeczka z falbankami, rozmiar idealny jak na mnie szyty. Kosztowała 6.74$ troszkę droga ale jaka fajna. Materiał sztuczny jednak ma podszewkę, która jest zrobiona z delikatnego i miękkiego materiału :) 



9/10

3.


 Jako iż ostatnio zaczęłam zabawę z hybrydami i tipsami postanowiłam zamówić lakier, mianowicie lakier Bling ogólnie dostępny na każdej chińskiej stronce. Kosztował niemało bo aż za jeden zapłaciłam 3.02 $( za 6 ml) na aliexpress można dostać go za połowę tej ceny ale na gwałt szukałam białego koloru aż nadarzyła się okazja dostać go u Sammydress. Jest to kolor 22 white. Bardzo fajnie trzyma się na bazach z Neo Nail, Semilac i takiej ze stacjonarnego sklepu. Sprawdziłam póki co są w idealnym stanie :)

KLIK!


10/10

4. 


Bloczki polerskie - z tym to już przesadziłam- zestaw 10 bloczków ( będzie  na dwa lata :D ). Dobrze wyprofilowane o niskiej gradacji, szkoda tylko że jest to biały kolor i widać każde zabrudzenie - czego bardzo nie lubię..jestem pedantką..czasami :D Co można więcej o bloczkach? są dobre w tym co robią :D kosztowały zaledwie 4.13$.
9/10

5. 


Zakochałam się gdy tylko zobaczyłam ten wzór..chce buty, spodnie,kolczyki, bluzy ..wszyyystko galaxy (galaktyka) dlatego jak zobaczyłam ten oryginalny zegarek stwierdziłam, że muszę go mieć nawet gdybym  miała dopłacić :D I mam piękny biały gumowy zegarek a jego koszt to 4.23. Dość drogi jak na kawałek gumki ALE TEN WZÓR JEST OBŁĘDNY! 

KLIK!



10/10!!

6. 


Coś za czym chodziłam wszędzie i nigdzie nie było zwykłej gładkiej torebki. Zamówiłam ją z myślą o mojej mamie ponieważ chciała właśnie taką nie za dużą nie za małą i bez żadnych oklepanych wzorków ( najczęściej kotwicy). Więc ją ma! kosztowała 5. 88 $, jest wykonana z dobrego materiały i jej szycie jest mocne ( sprawdziłam to :D ).

KLIK!



10/10 

*****************************************************************************
Czekam na jeszcze jedną wymarzoną rzecz, z której stworzę Wam osobnego lookboka jak tylko przyjdzie.

Proszę o kliki, bo to recenzje dla Was i gdyby nie Wy nie było mnie tu dziś :)

Buziole krejzole! :D


180 komentarzy :

  1. Poklikane :) ale ty ładniutka jesteś :) ostatnia stylizacja z biało czerwoną torbą bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia, na których jesteś są bardzo pozytywne, że aż miło się je ogląda :) Fajne zamówienie.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku! Wianuszek jest przeuroczy! Też mamy z nimi współpracę i na pewno go zakupimy ^^ Zegarek tak jak wspomniałaś ma wzór obłędny i z tym musimy się zgodzić ;3 Oczywiście poklikałyśmy :) U nas dziś lub jutro pojawi się post, w którym także będą nam potrzebne kliki, więc bardzo prosimy o wsparcie :) GENIALNY wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sklep jak i rzeczy od nich są bardzo dobre :) Poklikam również i Wam jak zawsze! :)

      Usuń
  4. Wianek jest genialny!
    Co do lakierów hybrydowych to radzę zainwestować w te lepsze (semilac, neo nail). Mam o tym post tak więc zapraszam!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xoxo
    http://lucky-veronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mnóstwo Semilaca chciałam popróbować innych, tańszych :P

      Ale na post wpadnę z chęcią :)

      Usuń
  5. Wyglądasz pięnie. Świetne rzeczy ;) podoba mi się wianuszek a Blingów też używam są lepsze niż nie jedne droższe lakiery w które zaiwestowałam ; )
    mogę prosić o kliknięcie w linki u mnie ?> Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już klikam!

      Ja mam też dużo droższych lakierów dlatego chce spróbować coś nowego tańszego ;)

      Usuń
  6. Ten zegarek jest przepiękny;) Mogłabyś podać mi maila do tego sklepu?
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kliki u mnie! Ja oczywiście także szczerze kliknęłam we wszystkie linki;)

      Usuń
  7. Torba jest przepiękna, od dawna na taką poluję bo wybieram się na plażę. Ta wydaje się idealna, w żywych kolorach i zdaje się że pojemna. Skąd mogę ją nabyć?
    Chętnię będę obserwować Twojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest pakowna idealna na plażę! :)
      Polecam kliknąć link ;)

      Usuń
  8. wianek i torba są cudne
    piękne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy ;) oczywiście kliknięte ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW ta biało czerwona stylizacja wymiata :O !!! <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wianuszek i zegarek świetne <3 ale u Ciebie zmiany na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :D
      Oj dzieje się dzieje nie tylko na głowie! :D

      Usuń
  12. Wow!! Super rzeczy!! Świetne stylizacje. PS. Jeszcze u nikogo nie widziałam tak ładnie przedstawionych rzeczy z tych stron!! Cudowna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to czytać bo staram się jak tylko mogę :) :*

      Usuń
  13. Mi się torba podoba, choć wolałabym niebieską.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne paznokcie!!! :O Zazdraszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. W blondzie wyglądasz jak Calineczka! :D
    Ps. Cudne pazurki!

    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo uroczo! :*
      Dziękuję kochana -sztuczne- :D

      Usuń
  16. Such a pretty post! Love the photos! My favourite thing is the watch :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  17. Great photos! Red skirt is very nice)

    Welcome to my blog - http://bezdushna.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia piękne rzeczy aż miło na to patrzeć *-*

    Zapraszam do mnie http://momokomyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko jest świetne, zegarek cudo :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza bluzka w kwiatki! A stylizacja przy okazji pokazywania torebki jest super! Bardzo fajne zdjęcia z nią wyszły :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  21. poklikane, prześliczny wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne rzeczy wybrałas, stylizacja biało czerwona powala na kolana!


    Mogę prosić o kliknięcie w linki w tym poscie?
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi dziękuję! :)
      Oczywiście pomogę :D

      Usuń
  23. Jesteś piękna! + zakochałam się w zegarku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś piękna! + zakochałam się w zegarku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebka rewelacyjnie się prezentuje zwłaszcza w połączeniu z takim zestawem :)
    Również czekam na przesyłkę od nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo w takim razie ja czekam na Twój post :D

      Usuń
  26. Śliczny wianek. Cudowne zdjęcia!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna bluzeczka w kwiatki, chociaż zegarek też mi się strasznie podoba! :)
    Poklikałam w linki :)

    http://pospolitaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek niestety już wyprzedany ale za jakiś czas rzucą nowe ^^

      Usuń
  28. Śliczne zdjęcia, poklikałam ci wszystko kochana :) Powodzenia w dalszej współpracy :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję przyda się bo to dobra firma :)

      Oczywiście poklikam Ci :*!

      Usuń
    2. Kochana nie wiem czy pomogę, ale poklikałam ponownie ci w linki. Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ,bardzo mi zależy, dzięki <3

      Usuń
  29. Wszystko świetnie się prezentuje, ciekawe jak sprawdzi się lakier. Poklikane 😄

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ tego nazamawiałaś! widać że współpraca bardzo owocna, wszystko jest naprawdę bardzo fajne :) jesteś taka kochana, na zdjęciach taka uśmiechnięta i pozytywna nie mogę się napatrzeć! :) wyglądasz rewelacyjnie! oczywiście poklikałam, warto sobie pomagać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje słoneczko!! :* <3
      No troszkę prze folgowałam ale mi wybaczyli :> i trochę tych rzeczy jest :3
      Ktoś w tym smutnym świecie musi być szczerzącym się do wszystkiego wariatem! :)

      Usuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia :D
    Bardzo ładna bluzka z motywem kwiatowym, wianuszek też niczego sobie:D
    Poklikałam :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny blog koleżanko! Świetne zdjęcia :D
    Zapraszam do mnie :D

    m-g-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda że wpadasz na blogi innych blogerów i komentujesz na ślepo ich posty bez zapoznania się z tekstem. To trochę komiczne choćby dlatego, że jako blogerka raczej powinnaś szanować ludzi ze swojej branży, no ale cóż... Dobry post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem szanuje osoby, które szanują mnie. Tak jak już napisałam odpisując na Twój komentarz źle wywnioskowałaś mój tekst. Kiedy tylko mam chwilę czasu wieczorkiem dla relaksu odpalam laptopa, wchodzę na bloga i czytam wpisy osób, które komentuje. Serio nie widzę sensu wchodzenia do kogoś, nabijania mu wyświetleń po nic. Czasem nie rozumiem pewnych wpisów i nie piszę nic, na drugi dzień wracam do tego i widzę co kto miał za przesłanie, nie zgadzam się? to trudno próbuje wyciągnąć pozytywy z innej perspektywy. Tak było właśnie u Ciebie.
      Dlatego kochana i Ty patrz z innej perspektywy i szanuj ludzi, którzy poświęcają czas dla Tego co tworzysz.

      Usuń
  36. Pięknie Ci w tym wianku, bardzo podoba mi się również stylizacja z torebką :)
    Zapraszam do konkursu :) http://cosska-life.blogspot.com/2016/07/21-konkurs_24.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna bluzeczka w kwiatki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Poklikane, fajny blog, który bardzo fajnie się czyta i ogląda! :)
    Zapraszam do siebie -> maaalgooos.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bluzka oraz wianek wyglądają zniewalająco i najbardziej przypadły mi do gustu! Stylizacje są ogólnie przepiękne!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Wianek za nie długo będzie na promocji więc polecam czekać bo opłaca się! :)

      Usuń
  40. Everything is so pretty!
    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow back))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  41. Poklikane! :)
    Zamówiłaś naprawdę cudowne rzeczy! Najbardziej podoba mi się ten wianuszek! Jest naprawdę bardzo uroczy! *-*

    OdpowiedzUsuń
  42. Wianek cudowny. Wyglądasz w nim uroczo. Wszystkie rzeczy, które sobie wybrałaś bardzo mi się podobają. Śliczne masz paznokcie ♡

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie paznokcie!
    Spodobał mi się wianek, idealny dodatek na lato!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję współpracy! Rzeczy są naprawdę świetne, a ta bluzeczka jednym słowem mnie zachwyciła :D Bardzo mi się spodobała ^^ Poklikałam. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak jest zachwycająca :)

      Usuń
  45. Super rzeczy. Bardzo ładna dziewczyna na zdjęciach, pasuje jej ten wianek :)
    poklikałam, mogę Cię prosić o to samo? Bede bardzo wdzięczna :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, dziewczyna ze zdjęć to ja :D

      Pewnie odklikam :D

      Usuń
  46. Poklikane! Bardzo fajnie dobrałaś biało czerwoną stylizację, wszystko dobrze się ze sobą komponuje.

    Wianek też mi się spodobał, ja mam nieco delikatniejszy, drobniejszy, ale Tobie pasuje ten;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Poklikane :D. A rzeczy super :). Szczególnie wianek i torebka :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale ślicznie wyglądasz i piękne zdjęcia, poklikane

    OdpowiedzUsuń
  49. I na czym polegała współpraca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na recenzji i pokazaniu ich rzeczy :)

      Usuń
  50. Gratuluję współpracy :) Wianek wspaniały jak wszystkie rzeczy, ale masz rację... ten zegarek z motywem Galaxy jest mistrzowski!

    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam jest o wiele więcej takich cudeniek! :D

      Usuń
  51. Piękny wianek! Bardzo podobny widziałam u nas w Gdańsku za niecałe 10 złotych - zastanawiałam się czy go nie wziąć, ale przy kasie zorientowłam się, że nie mam nawet tyle :p
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście nie dużo warto wrócić po niego :D

      Usuń
  52. Love that headband so much! Lovely ;)

    The White Ocean

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładna jest ostatnia stylizacja :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/07/francuska-glinka-czerwona_28.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajne rzeczy zamówiłaś ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. super rzeczy i świetnie zrobione zdjęcia
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ślicznie wyglądasz w tym wianuszku ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wianuszek absolutnie cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wianek i bluzeczka są boskie!!! Mam te lakiery z bling, bo też dopiero zaczęłam przygodę z hybrydami. Normalnie nie poznałabym Cię na tych zdjęciach w czerwonej spódniczce, wyglądasz olśniewająco w blond włoskach !!! Tak trzymaj kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :D
      Póki co dobrze sprawują się te blingi :D

      Usuń
  59. ten wianek jest cudowny :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziękuję a wpade do Ciebie :)

      Usuń
  61. Poklikałam ! świetne zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. wianuszek przepiękny, a ja swoją ulubiona biel odnalazłam w semilacu :D super się ją nakłada i długo trzyma próbowałaś kiedyś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, słyszałam o nim jednak nie mogę go dostać na wyspach SEMILAC :/

      Usuń
  63. Poklikane :) Też ostatnio dostałam od nich propozycję współpracy ale jeszcze się waham ") :P

    OdpowiedzUsuń
  64. Wianek mi się bardzo podoba ! Ogólnie cudowne fotki! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten wianuszek cudny, pasuje do Twoich przepięknych włosów! Twój kolor włosów szczególnie mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Kochana wygląsasz fantastycznie!❤🔝

    OdpowiedzUsuń
  67. Przepiękny masz ten wianuszek ! :)
    Sama ostatnio otrzymałam paczkę z tej firmy i jestem bardzo zadowolona z zamówinienia. :)
    Jeśli jesteś ciekawa co dostałam to zapraszam na bloga :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/08/sammydress-reviev-two.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Super te rzeczy ;) Zegarek przepiękny♥ poklikane :D

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Wianek przeuroczy ;-)
    I świetne lakier <3 uwielbiam
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  70. what a great post :)
    have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne rzeczy, no i poklikałam :)

    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń
  72. ten wianek jest zarąbisty :D Torba w pasy również , poklikałam :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Poklikane ♥
    Swietne zdjęcia
    zakochałam się w tym zegarku *_*

    Dodaję bloga do obserwowanych i liczę na rewanż ♥

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale cudownie wyglądasz w tym wianku, wow !:) Wszystko poklikane.
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  75. Wianuszek <3 :)

    https://www.blogger.com/home

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo fajne rzeczy :) Strasznie spodobała mi się ostatnia stylizacja, od pewnego czasu myślę nad podobną :) A linki oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, przyda się każdy klik :3

      Fajne i modne są takie torby :3

      Usuń
  77. świetny kolor paznokci, wybierając dodatki nie musiałaś martwić się o rozmiar, świetna sprawa :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo podobają mi się te kwiatowe opaski! Sama poluje żeby kupić taką dla siebie na urlop ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten wianuszek bardzo ładnie się prezentuje na żywo :D

      Usuń
  79. Świetne rzeczy! Poklikałam :)

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  80. Kurcze ale piękny wianek.
    Ps zostaję tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, a wianuszek polecam bardzo mocno :3

      Usuń
  81. ale piękny wianek! :o i włosy!! nie ma opcji dziewczyno, zostaję u Ciebie :D
    druga bluzeczka jest fenomenalna :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  82. the flower head band is suuuuper pretty! Great job :)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka