niedziela, 3 lipca 2016

Cudowna Trójca ♛

Witam mam zaszczyt otworzyć nową serię postów którą zobaczycie dwa razy w miesiącu !

  Przedstawię tu trzy produkty z danej kategorii :

 

*pomadki

*kredki do brwi

*pomadka w płynie

*podkłady

* konturówki

* bronzery

*róże

*cienie

* itd...


Więc zacznijmy kosmetykiem bez którego każdy idealny makijaż tracił by blask a są to pomadki !:





#1.CATRICE Ultimate Stay 030 Wood You Love Me około 17 złoty w każdej Naturze
 *odcień różu weneckiego 



#2.CATRICE Ultimate colour 140 Pinker-bell około 20 zł w każdej Naturze
 * amarant



#3. KOBO Matte Lips 404 monaco około 15 złoty w każdej Naturze
* elektryzujący fiolet



Pomadki świetnie wyglądają na zadbanych ustach. Satyna na ustach optycznie wygładza je i uwypukla przed światło odbijające się od "mokrej" powierzchni. 
Oryginalne kolory pasujące do każdego makijażu lecz nie każdego typu cery :)




Podoba Wam się seria? :)

100 komentarzy :

  1. Ciekawe jakbym wyglądała w tym fiolecie - zaintrygowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminka nie kosztuje dużo więc można zobaczyć ! :D

      Usuń
  2. Ten fiolet jest na prawdę intrygujący 😃
    Pozdrawiam i zapraszam tutaj
    http://evalinecat.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fiolet!! <3 zakochałam się:) jednak nie wiem jak wyglądał by na wąskich ustach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można konturówka troszkę uwydatnić :D

      Usuń
  4. Ten fiolet jest piękny ale nigdy bym się nie odważyła :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ta fioletowa ciekaw ejak na ustach wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za nie długo dodam zdjęcia każdej z tych pomadek :)

      Usuń
  6. Jestem ciekawa fioletu :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolorki róż wenecki jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach prezentuje się lepiej :)

      Usuń
  8. ten fiolet mnie bardzo interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten fiolet, od razu rzuca się w oczy, do jakiejś ciekawej stylizacji może wyglądać intrygująco, ale wszystko zależy - tak jak napisałaś - czy będzie pasować do cery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie długo z czystym sumieniem będę mogła pokazać jak ten fiolet wygląda na ustach :)

      Usuń
  10. Szminka z Kobo ma fajny kolor, ale jest tym samym bardzo odważna;D

    Chętnie zajrzę po kolejną trójcę;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to mi sie podoba zapraszam na dłużej :D

      Usuń
  11. Bardzo fajny ten fiolet, wygląda na naprawdę trwały, a na przyszłość "złotych", a nie "złoty" :) Bardzo fajny pomysł na serie!

    M V R C E L I A zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest świetny, tak właśnie publikując post kłuło mnie to w oczy ale koniec końcu nic nie zmieniłam ale dziękuję :)

      Usuń
  12. Świetne kolorki, a najlepszy jest elektryzujący Fiolet!!! Od dawna szukałam takiego odcienia pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam dla Ciebie będzie idealny! :D

      Usuń
  13. Bardzo lubi pomadki brzoskwiniowe, brązowe, wpadające w pomarańcz, wszyscy mówią, że mi w nich do twarzy i często ich używam, jednak niestety czerwień i róż kompletnie do mnie nie pasują:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak jest, że jakieś kolorki nie pasują jednak brązy czy beże to szlachetne kolory i są cudowne !

      Usuń
  14. Odważne kolory. Chciałabym zobaczyć je na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa seria, na pewno będę wpadać tu częściej :) Środkowy kolorek jest przepiękny. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie bardzo zaciekawił odcień różu weneckiego ;) muszę koniecznie wypróbować !

    OdpowiedzUsuń
  17. Love your blog style.

    http://starlingdays.blogspot.com/2016/07/bright-summer-with-new-nail-polishes-by.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten kolorek różu jest świetny *.* Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. The bright pink lipstick it's my favourite <3
    I'm a new follower, check my blog and if you like maybe you can follow it too <3
    xoxo,

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post:)
    Zapraszamy również na niecodziennego bloga niecodziennej pary :D KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa jestem jak ten fiolet wygląda na ustach!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham szminki i produkty do ust jak i kosmetyki , więc fajnie że taka seria .
    http://dresschicc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam na więcej! :D

      Usuń
  23. super seria! bardzo mi się podoba, na pewno będzie bardzo inspirująca i pewnie po obejrzeniu tej serii udam się na zakupy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wszystko na spokojnie hihi!
      Zapraszam jeszcze na inne takie posty! :)

      :*:*:*

      Usuń
  24. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym fioletem, no ale nie mogę się przemóc :<

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny pomysł z tą serią :) STawiam na kolor środkowy, Wood You love me. Mam wąskie usta, więc takie naturalne kolory pasują mi bardziej niż czerwienie (a szkoda :P) pozdrawiam sąsiadeczko blogowa! :) draVska.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna seria :D Podoba mi się kolor drugiej pomadki :D

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  27. Oo cieszę się na taką serię, bo lubię czytać o polecanych, dobrych produktach :) bardzo podobają mi się kolory, może którąś wypróbuję, pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kolory :D takie mocne ;D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie kolory są piękne :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Róż wenecki oraz elektryzujący fiolet !!! To coś dla mnie, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Ciebie bardziej fiolet! hihi polecam! :D

      Usuń
  31. Również mam swoje ulubione pomadki ale nie są one jak dla mnie konieczne podczas codziennego makijażu, tylko sporadycznie po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez pomalowanych ust nie wychodzę z domu to już nawyk *-*

      Usuń
  32. Jestem zakochana w fiolecie chociaż nie wiem czy będzie do mnie pasował. Chyba zaryzykuje :)


    Zapraszam też do siebie :) http://suuuurprise.blogspot.com/ 'Czy to już?'

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna seria, lecz mogłabyś to pokazywać na sobie :D byłby lepszy efekt :* buziaczki ! Czekam na kolejny wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest na mnie i następne też będą! :D

      Usuń
  34. Świetna seria, lecz mogłabyś to pokazywać na sobie :D byłby lepszy efekt :* buziaczki ! Czekam na kolejny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię szminki, które lekko wpadają w fiolet. Są bardzo twarzowe.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna seria, ja też ostatnio wymyśliłam kilka :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cool blog! I like you)
    Follow your blog!

    Welcome to my blog - http://bezdushna.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne kolorki, ale ja bym się nie odważyła iść z takimi ustami na miasto :D mi nie pasują szminki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu pasują! Wystarczy dobrać idealna dla siebie i nosić ją ! :)

      Usuń
  39. Najbardziej do gustu przypadł mi róż :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj, fiolet to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka