sobota, 11 czerwca 2016

Majóweczka!

Dżem dobry sąsiedzi !

Moje pszczółki za Nami kolejny miesiąc pełen wrażeń :)

Dziękuję wszystkim za tak duży przyrost aktywności i czytelników:)

Jak zawsze to WY jesteście moim numerem jeden w podsumowaniach :) !

💎

Makijaż :


(Ten miesiąc był skromniejszy na te przyjemności ale przygarnęłam troszkę kosmetyków specjalnie dla Was)

* Baza - KOBO make-up primer - matująca, wypełniająca pory baza pod makijaż, Jest zrobiona na formę przezroczystego żelu. Wyrównuje strukturę skóry po czym buzia jest "aksamitna" w dotyku. Kosztuje około 16 złoty głównie w drogerii Natura i jest moim numerem jeden jako baza silikonowa...wiadomo nie każdy podkład się z nią lubi przez właśnie różne składy jednak baza na specjalne okazje nigdy jeszcze mnie nie zawiodła, a że maj to miesiąc imprez to teraz zaczęłam porządnie testować produkt. :) Opłaca się bo trzyma wszystko na swoim miejscu.




* Róż- MAYBELLINE dream touch blush 06- róż do policzków o kremowej konsystencji. Super trwały i wydajny. Kolory piękne i mocno napigmentowane ale nie robią krzywdy na buzi przez ich formułę. Jak już mówiłam tu i bardziej go opisywałam wspominałam o chemicznym zapachu..dalej jest a ja jestem na to wyczulona. Jego kosz to około 21 złoty. Opłaca się tak samo jak baza wyżej bo jest mocny i długotrwały. :)



* Bronzer - M.A.C harmony matte - marzenie..idealny dla mojej buzi. Ociepla ją przez swój ciepły kolorek. Nie ma jako takiego zapachu ale fajną zbitą powierzchnie przy czym spada mi i nie rozbija się *-* lekki i średnio trwały niestety pod koniec imprez musiałam go lekko dodać ale nie robił plam. Kosztuje w granicy 90 złoty i czy polecam?  Jak ktoś chce wydać tyle na bronzer to oczywiście! Ale są fajne i bardziej trwałe jak np ten z KOBO.


* Paletka cieni - essence - all about bronze. - czyli paletka satynowych mieniących się cieni w odcieniach od beżu po ciemny brąz. Paletka bardzo fajnie napigmentowana, cienie lekko osypują się ale już dobrze wyblendowany i nałożony trzyma się i jest nie do zdarcia.  Wybrałam tą paletke ze względu na te świetne uniwersalne kolory które podkreślają moją tęczówkę. Kosztuje około 18 złoty czyli dość sporo za 8 cieni.  Teraz odkładam każdy grosik na tą nową z wibo *-*




* Pomadka - KOBO matte lips. 404 monaco - idealny nie codziennie spotykany na szarych ulicach Tego kraju. Świetny żywy i elektryzujący fiolet gości od niedawna znów na moich ustach. Matowa pomadka ale usta nie są suche i spierzchnięte wręcz mają ksztę nawilżenia dzięki odrobinie olejków zawartych w składzie. Kosztowała mnie około 16 złoty i naprawdę polecam każdy kolor z tej serii i to śliczne opakowanie - matowe z wtłoczeniami kwiatów ( rozumienie prawda? jak nie to zapraszam niżej)


💎

Pielęgnacja :


*Krem - ziaja, oliwkowy dla cery suchej i normalnej - póki co moja skóra jest lekko przesuszona więc kupiłam ten kremik, małą pojemność 50ml na przetestowanie go jako maska na włosy i grubszą warstwą kremiku na noc. Sprawdza się tu i tu świetnie ale to raczej jak każdy z produktów ziajki, zapłaciłam za niego około 5 złoty w drogerii Natura.




* Olejek do opalania - Kolastyna 6 SPF - Olejek nawilżający i ochraniający do opalania. Producent zapewnia długotrwałą ochronę, opaleniznę i nawilżenie. Super opakowanie bo jest to olejek w spreju i łatwo się go dozuje na rączkę lub prosto na ciało. Przez ostatni tydzień ładnie się przy nim zarumieniłam więc na wakacje nad morzem będzie świetny, w dodatku w biedronce jest promocja i kosztuje około 10 złoty ! :)



* Szampon/Odżywka - Garnier color resist dla włosów farbowanych wraz z odżywką NIVEA repair & targeted care uratowały, odżywiły i troszkę naprawiły moje nowe włos! Odzywka wraz z szamponem przeznaczone są tylko do włosów farbowanych czyli też suchych i łamliwych dlatego obydwa kosmetyki podreperowały i wygładziły moje włoski po kolejnej dekoloryzacji. Garnier 11 złoty i odzywka 8 zł ( promocja w Naturze). Polecam bo warto dbać o włosy ! :)



* Mydełko - Joanna body Naturia- świetne mydełko o truskawkowym zapachu to już moje drugie opakowanie bo jestem czyściochem i myje rączki co tylko zrobię więc mycie w pianie i truskawkach to czysty raj :D Produkt tani bo jedyne 5 złoty a zapach zostaje po myciu na dłużej ! :)



💎

Gadżeciki :


* Zalotka - elite models - najprostsza i najbardziej efektywna zalotka. Moje rzęsy pod tymczasowym odstawieniu olejku rycynowego opadły co mnie zasmuciło ale są mocne i gęste dlatego postawiłam na zalotkę. Kosztuje około 10 złoty w każdym Rossmanie.


💎

Piosenki :



Piękna uspakajająca nuta :)


Oh świetny utwór ukazująca problemy świata :)


Polska piosenka podtrzymująca na duchu i wpadająca w ucho o mega składzie !

💎

Filmy :



Szefowa - Komeedia rodem z USA, momentami smutna i bardzo radosna. Film opowiada o twardej babce z przeżyciami, która za swoje machloje trafia do więzienia i traci wszystko później bohaterka nieco zmienia swój zacięty charakter - polecam i nie spojleruje! :D


Pan i Pani kiler - Świetny i zabawny film. Komedia romantyczna i akcja połączone w jednym. Chłopak był płatnym mordercą o czym Jen wie. Niedługo później para wraca do przeszłości i dalej polecam pooglądać :D :D

💎

Gra :


SONIC DASH - wciągająca gra z dzieciństwa, kto pamięta lub teraz w nią gra?! :D




💎

Miejsca:


Międzyzdroje - byłam tam pierwszy raz z narzeczony i zakochałam się w tym miejscu!



💎






W takim razie to byłoby na tyle, dziękuję za uwagę i czyhajcie na nowe posty niedługo rozdanie dla Was kochani ! :)



24 komentarze :

  1. ahhh coldplay uwielbiam ich <3
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie lubię formę przedstawienia Twoich ulubieńców :)
    Mydełko z Joanny wpadło mi w oko:)
    Ja w tym miesiącu również planuję zakup kilku nowości i ciągle szukam idealnego swojego szamponu i odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja to samo nowinki i nowinki ale polecono mi zestaw z Gliss Kur - przetestuję i może polecę :D

      Usuń
  3. świetni ulubieńcy ;) w zasadzie za wiele nie miałam z podanych rzeczy, ale miałam tą odzywkę do włosów nivea razem z szamponem. Nie był najgorszy, ale na moich włosach cudów nie zdziałał :) uwielbiam za to hymn for the weekend, słucham tego non stop! i sonica :D jestem jego wielką fanką :) nie tylko gry, ale i bajki ;) uwielbiałam ją w dzieciństwie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za bajką aż tak nie przepadam ale uwielbiam grać hymm z może "partyjka" z Sonic'A :> ?

      Usuń
  4. Jacy GENIALNI ulubieńcy ! ^^ Ten krem z ziaji posiadamy i jesteśmy z niego zadowolone ;3 Kolor szminki nietypowy, lecz świetny. Paletka ma genialne odcienie *0* CZARUJĄCE produkty :) Super szalone zdjęcia ;3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenomen! Piosenką Coldplay jestem po prostu zauroczona! Słucham jej na okrągło :) A no i obserwuję Cię, od teraz będę na bieżąco :) / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jakos nie umiałam wykorzystywać zalotki do rzęs :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pomadka ma przepiękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolorek tej pomadki :)
    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile fajnych produktów, szminka ma świetny kolorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, fioletowa szminka? Ja raczej bym się nie odważyła na taki zakup, więc gratuluję odwagi :)

    http://graybody.blogspot.com/2016/06/new-classic-plany-na-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie kocham takie kolory więc brałam w ciemno! :D

      Usuń
  11. Baza kusząca, ale szminka z kobo jeszcze bardziej, w dodatku to opakowanie, ahh, cudo w każdym calu! :D
    Ziaja to jedna z najlepszych firm kosmetycznych :) Ciekawy post :)

    http://roksanakalinowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :D Polecam każdą firmę, którą tu wymieniłaś :D

      Usuń
  12. Chyba ze wszystkiego najbardziej spodobała mi się pomadka taka "oryginalna"?

    Hacki do gier. Cracki do programów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w rzeczy samej jest oryginalna :D

      Usuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka