piątek, 17 czerwca 2016

#2. LBA - Liebster Blog Award.

 

Hej dziubasy!

 

Dziś po raz drugi przedstawiam Wam post z pytaniami i odpowiedziami :)

Pierwsze LBA znajdziecie TU wraz z wyjaśnieniem co to jest Liebster Blog Award, niektórzy mogą nie wiedzieć :)

 Wiec zacznijmy od pytań dla mnie :)


1. Co cię skusiło do prowadzenia bloga o tej tematyce i dlaczego?

Zawsze lubiłam pisać, nie wiersze nie odpowiadania lecz był to ala pamiętnik. Do prowadzenia bloga skusiła mnie moja pasja do sesji fotograficznych i pisania takiego pamiętniczka. Dlaczego ta tematyka? To proste uwielbiam makijaż, modę i to co się dzieje wokół mnie :)


 2.Czy pojawiła się u ciebie myśl żeby usunąć bloga - jeśli tak to z jakiego powodu?

W sumie to mam za krótko bloga aby już mieć takie myśli. Nie jeszcze Tego nie poruszałam ponieważ dobrze mi tu z Wami :)


   3. Jakie masz plany odnośnie Twojego bloga/blogów?

Chciałabym zmienić jego wygląd na bardziej nowoczesny i przejrzysty. Częściej dodawać posty, ciekawe i pomagające czytelnikom ;)


 4. Masz złotą rybkę - jakie życzenia jej mówisz?

 To życzenia do złotej rybki wiec nie będę ich tu pisać.

    5. Czy lubisz zakupy? Jeśli tak to co kupujesz najchętniej , a czego kupować nielubisz i dlaczego?
 
Jasne, że lubię! Najchętniej kosmetyki i buty - moja miłość :D Butów mam już w opór a moje życie na obcasach dopiero się rozkręca! :) Nie lubię kupować żywności :D Zawsze muszę stanąć przed wyborem jednego z kilku chlebów, mięs czy warzyw. A gdy czegoś nie ma jestem zmuszona szukać w innym sklepie a gdy już Tego nie ma nawet w kolejnym sklepie kupuje coś co okazuje się później niepotrzebne do danej potrawy.


          6. Kim pragniesz zostać w przyszłości?
Bizneswoman ! Mieć swój salon fryzjerski, w którym oczywiście będzie jeszcze kosmetyczka, manicure i wiele innych. :)


7. Najsmaczniejsze oryginalne danie które jadłaś?
 Zupa gulaszowa mojej mamy! 

  8. Czego nie lubisz w blogosferze?
Gdy ktoś nieszczerze komentuje i pisze coś takiego " fajnie {fgadhsbdbgjjvkkf} (link do siebie z opisem co gdzie jak!), a i dzieci liczące na współprace za zrobienie paru zdjęć i pisaniu bzdur na blogach.
 Wszystko inne jest piękne :D 


9. Ulubiona/ny piosenkarz/piosenkarka i utwór?
 Ojej ich jest tylu z każdej dziedziny - najbardziej zapadają mi w głowie dwoje Polskich raperów - Zeus- Kamil Rutkowski i Słoń- Wojtek Zawadzki. Utworów nie mogę wyróżnić bo zabraknie miejsce na samym blogerze ..hmm ciekawe czy jest określony limit znaków w jednym poście :D




         10. Bez jakiej rzeczy twoje dzieciństwo byłoby inne?
Podwórko - to Ono i przyjaciele, z którymi bawiłam się całe moje dzieciństwo ukształtowało mój charakter. Czasem w trudnych chwilach znów chciałabym bawić się beztrosko w klasy czy skakać po drzewach uciekając od lawy :)



         11. Jaka jest twoja ulubiona pora dnia i dlaczego ?
Wschód i Zachód słońca - te dwa cudy codziennego życia pokazują nam, że coś się kończy aby drugie mogło się zacząć.




Mam chęć i czelność (!) nominować do tych samych pytań osoby takie jak:

SpradaMakeUp
WorldEnDzi  
zaczarowana-oczarowana.pl
BabskiFolwark
Dzezabells
Is Possiblee
MilkaFashion
krenconowlosaa
FashionBySisters
TEYZZ


Kochane czekam na wasze odpowiedzi !



25 komentarzy :

  1. Ja również kocham buty ale się ograniczam bo szafa pęknie hahah a jeśli chodzi o moje dzieciństwo to również przebywanie na podwórku i poznawanie nowych ludzi . Cieszę się,że moje dzieciństwo było takie a nie inne :D

    DZIĘKUJEMY ZA NOMINACJE <33


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj od tego jest lub będzie jeszcze druga...trzecie..czwarta szafa :D
      Czekam na Wasze odpowiedzi :)

      Usuń
  2. Tego tez nie lubie typu " super post" i sówj link heheh to tak denerwuje. Zawsze usuwam te kom u siebie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zostawiam wtedy widzę kto naprawdę spamuje a kto nie ma nic do powiedzenie więcej niż to zdanie :D

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Kiedyś chciałam byś fryzjerką, niestety nie potrafię nawet sobie samej zrobić ładnej fryzury..moje zdolności manualne są na niskim poziomie :D hah
    pozdrawiam :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne pytania! podobną odpowiedz mam w pytaniu 6, też chciałabym być bizneswoman ale marzę o założeniu własnej kawiarenki lub baru mlecznego :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hymm jeśli coś się chce to nie ma nic trudnego! :)
      Powodzenia w realizacji celów :*

      Usuń
  5. Uwielbiam Zeusa, jego piosenki mają bardzo pozytywny przekaz :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o 3 punkt to powiem że wygląd masz świetny! :) Achh,też uwielbiam wschody i zachody słońca :) Pozdrawiam :* /http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Tego mi brakowało póki co mam już plany na nowe rzeczy :3

      Usuń
  7. Ooo tak, zgadzam się z 8 punktem! Zachody słońca też uwielbiam :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wadne, - najlepsze są nad morzem *-*

      Usuń
  8. W sumie fajna akcja :) Można się czegoś dowiedzieć o osobie, która bloga prowadzi :) Pozdrawiam cieplutko - w końcu i u nas troszkę słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie sama też uwielbiam takie rzeczy :)

      Usuń
  9. Nie masz się czym martwić - wygląd bloga jest świetny :) Uwielbiam Twoją odpowiedź na pytanie nr 8 i całkowicie się pod nią podpisuję - myślę DOKŁADNIE tak samo! :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! :)
      Oj tak irytujące zachowania :D

      Usuń
  10. hah na ostatnie pytanie też bym tak odpowiedziała :)
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podwórko! Zgadzam się. Szkoda, że teraz dzieciaki wolą komputer...
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)
      Tak komputery wszędzie.. :/

      Usuń
  12. Bardzo dziękuję za nominacje :) jak tylko znajdę chwilę postatam się odpowiedzieć na pytania :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję za nominacje :) jak tylko znajdę chwilę postatam się odpowiedzieć na pytania :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka