wtorek, 31 maja 2016

The Blush Tag !

Witam,

 jako iż jestem RedLipstickmaniaczką (Red Lipstick Monster) oglądam Ewę od początku jej działania w internetach - ostatnio nagrała super FILM w którym wywołała do zrobienia Tego tag'u nie tylko znane jej osoby ale i blogerki czy inne youtuberki :D

Więc jak to ja oczywiście wzięłam sobie to do serca i chciałam podpowiadać na pytania ! :D

 

 

 

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


1. Pierwszy róż.


Moim pierwszym różem był róż z W7.
Kupiłam go około 2 lata temu..i nie jestem z niego zadowolona. Wtedy nie miałam jeszcze tak wprawionej reki jak teraz aby okiełznać ten kolor " Baby pink". Teraz już dobrze mi sie nim pracuje ale nie odpowiada mi kolor. Wydane w błoto pieniądze mimo iż to W7 produkt nie był tani.


2. Najpiękniejsze opakowanie.


Givenchy Le Prisme Blush - jest to drogi róż, który jest moim marzeniem i póki co nie mam go..ale kiedyś będę mieć! :D Ma cudowne wzory na swoim opakowaniu a tłoczony w nim ma kształt płaskiego ćwieka *-* Cudo..


Nars - kocham ich matowe (kocham wszystko co matowe) opakowania, róż o połowę tańszy ale dalej waham się nad jego kupnem. Podobne paletki ma też Sleek ale ma on mało widoczną nazwę :(
 

3. Najładniejszy kolor.

Bourjois 15 Rose eclat - mój najpiękniejszy kolor w lichej grupce moich róży. Kolor ma nieziemski - brudny róż (nie mogłam znaleźć dla niego tańszego odpowiednika :( )  Zapach mnie urzeka mogę się nim malować..wąchać..malować i dalej wąchać aż byłabym cała różana! 


4. Róż, którego zakupu żałuję.


W7 Baby Pink - jak już wspominałam w 1. Róż, który kompletnie nie pasuje do mojej buzi i ciężko się z nim pracuje bo jest bardzo mocno napigmentowany, łatwo można zrobić sobie nim hangover make up ( makijaż na kacu), rozprzestrzenia się po całej buzi i podczas dnia wszędzie migruje :(


5. Róż, którego używam najrzadziej.

Maybelline dream touch - jest to róż w kremie - jest On super trwały, ma śliczny kolorek mój to 06 Berry. Dobrze się nim pracuje o ile mamy więcej czasu.  Ja Tego czasu nie mam wiec używam go okazjonalnie i ma brzydki chemiczny zapach :(

6. Róż, którego używam najczęściej.

Jak już pisałam moja kochana perełka 15 z Bourjois - Mogę go używać cały czas do dziennego makijażu jak i na imprezę wystarczy pogłębić kolor :)

7. Ulubiona marka.

Nie mam jako takiej  ulubionej marki bo kiedy uwielbiam tusze z L'Oreal to róż mi tam nie pasuje. Albo wibo czczę róże i rozświetlacze zaś pomadek nie zniosę. Nie kieruję się marką - dużo z nich jeszcze nie posiadam. Za kilka lat zrobię powtórkę tego Tagu z moimi nowinkami i porównam go z tym postem..zobaczymy czy dużo się zmieni :D

8. Największe odkrycie.


Lovely OH OH blusher - To jest to, róż holograficzny ze złotym połyskiem..coś co cenię za jakość w stosunku do ceny. Mocno ożywia skórę jednak jego opakowanie to totalna porażka :(


9. Róż na dzień.


 Na dzień - wibo 2 - brzoskwiniowy róż dobrze utrzymuje się na buzi, jest tani ale i wydajny. Miękko blenduje się na policzkach i nie można zrobić nim sobie krzywdy.


10. Najbardziej i najmniej praktyczny produkt.


 Najmniej praktyczny, który posiadam to to nieszczęsne W7, reszta jest praktyczna zależy jeszcze od sytuacji w której się znajduje na przykład jadąc w podróż chce zabrać jak najmniej i wtedy albo zabieram najmniejszy róż albo go zapominam....i wtedy czerwone/różowe pomadki/kredki wchodzą w ruch ! :)


11. Najdroższy róż.


 Póki co najdroższym róż jaki posiadam ( przepraszam) tu Bourjois, nie kupiłam go na przecenie więc troszkę wydałam mam tylko ten kolor ale kiedy będzie tylko jakaś promocja kupie jeszcze inne kolorki z ich gamy :) 


12. Najtańszy róż.


Najtańszym różem jest róż z wibo. I nie jest tak że tańsze to gorsze, w życiu uwielbiam ich róże miałam ich sporo ale podczas moich nieudolnych porządków spadło mi parę kosmetyków.. i stała się tragedia ! Żadnego z nich nie dało się uratować :( 


13. Najdłużej utrzymujący się róż.


Maybelline róż w kremie. Najdłużej utrzymuje się w ekstremalnych warunkach jak deszcz, pot a nawet łzy :) Polecam go całym serduszkiem na dobre i długie imprezy. Ja osobiście mam za mocny kolor ale wszystko da się rozjaśnić :D


14. Najlepsza paletka róży.


Posiadałam Sleek, ale to i On razem z wibo i innymi uczestnikami masowego samobójstwa poległ. Sleek Print Spirit - była to jedyna dotychczas paletka jaką posiadałam i szału i tak nie robiła. A mam w planie zrobić własna paletkę róży, kupie paletkę magnetyczna i powybieram wszystkie moje róże i wtedy będzie to najlepsza paletka jaka kiedykolwiek powstała! :D
Ale jest tez bardzo fajna paletka róży z Too Faced love blush set - urocze i kultowe dla marki róże w kształcie serduszek, pałam do nich różową miłością. :3

 Klik

 Klik

15. Najlepszy pędzel do różu.


Znam wiele pędzli, które polecali mi przyjaciele  czy Panie z drogerii ale ja mam dwa swoje. Moje małe i tanie perełki ( jak już wspominałam kiedyś zrobię ten sam tag mam nadzieję, że z o wiele lepszymi produktami) essence mały lekko ścięty syntetyczny pędzelek. Uroczy kolorek i urocza miękkość.
Drugi - chińczyk, którego recenzja TU- zbity w kuleczkę mięciuchny i syntetyczny pędzel.



Miałam styczność dwa razy z pędzlami z HAKURO  z naturalnego włosia...moja cera nie przyjmowała ich do siebie. Włosie bardzo mnie kuło i chyba nawet uczulało. Więc póki co jestem zmuszona używać tego co mam przez fundusz i "uczulenie" :D


 

16. Wymarzony róż - pytanie ode mnie do Was! :) 


Ja już swoje wymarzone róże napisałam nieco wyżej - teraz pora na Was kochane/ kochani? :D
Wpadajcie do Ewy, ale pewnie większość już tam jest :D
Zostawiajcie komentarze u mnie i oceńcie moje wypociny ze skromnym gronem róży :)

Tu- KLIK  - zamienniki róży ! :)

* Niektóre zdjęcia są brane z internetu - do wszystkich są linki skąd i gdzie mozna dostać.



66 komentarzy :

  1. Fajny tag, lubię czasami wpaść do red lipstic monster. U mnie także króluje róż z lovely i róże makeup revolution ten w serduszku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tego nie mam ale dużo o nich słyszałam :3

      Usuń
  2. oj z makijażu to ja zielony człowiek :P różu nawet w ręce nie miałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj na pewno pięknie wyglądałabyś w lekkim makijażu *-*

      Usuń
  3. Bardzo oryginalny tag. Jeszcze się z takim nigdzie nie spotkałam ^^ Ja różu używam tylko przy jakichś okazjach. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobał mi się ten tag. Też oglądam Ewę:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy tag. :) Uwielbiam filmiki Ewy. <3
    Pozdrawiam :*
    zone-of-smile.blogspot.com (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię RLM, ale tego tagu nie widziałam, fajny!

    Sporo masz róży. Ja mam zaledwie dwa, z czego maluję się jednym, bo ten drugi to pozostałość po moim poprzednim różu-jest już pokruszony i przestałam lubić ten kolor odkąd zmieniłam kolor włosów;D

    Dobrze było poznać u Ciebie kilka zupełnie różnych róży;D

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle cudowności, az nie wiem na czym zawiesić oko :O !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie za czesto używam różu, ale mam swoją jedną perełke :D Świetny post :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką? *_* chętnie się z nią zapoznam :D

      Usuń
  9. Bardzo fajny TAG. Ja również oglądam Red Lipstick Monster już ponad dwa lata ;)
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja troszkę więcej ale i tak Ona nigdy się nie znudzi bo robi się coraz lepsza :)

      Usuń
  10. świetne rzeczy ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  11. łał ile Ty masz tych róży! :)
    Dobrze czasami się dowiedzieć coś więcej przed zakupem, którego można później żałować.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóz to, ja o swoim pierwszym nic nie wiedziałam :(

      Usuń
  12. ale masz róży jejku *O* Ja poluje na tego z WIBO CZYTAŁAM O NIM WIELE CIEKAWYCH RECENZJI :*
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Ja mam róż z Wibo i jestem bardzo z niego zadowolona :) Również jestem wielką fanką Ewy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam wymarzonego różu, a to z tego powodu, że żadnym nie umiem się odpowiednio posługiwać, haha. Świetny post, bardzo miło się go czytało! :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. NARS ma genialne opakowania <3
    Świetny ten tag, ja w sumie różów nie używam haha :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny tag widziałam go u Ewy bardzo mi się spodobał ale
    sama bym na niego nie odpowiedziała, bo dopiero od tego roku
    zaczęłam używać różu. Wcześniej jakoś nie mogłam się do niego
    przekonać i obecnie mam tylko trzy różne odcienie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo widzisz to musisz powiększyć swoją kolekcje i za jakiś czas stworzyć taki post :*

      Usuń
  17. Róż Maybelline dream touch mam aktualnie w kosmetyczce, jestem z niego zadowolona. Wybrałam jasny, delikatny, brzoskwiniowy odcień. I nie uważam, aby nakładanie jego zajmowało dużo czasu, pędzelkiem kilka ruchów i gotowe :) A zapach aż z ciekawości sprawdziłam teraz, jakoś nigdy nie zwracałam uwagę na zapach różu. Uważam, że jest bardzo delikatny, nie drażniący i nie chemiczny. Ma jakieś nuty zapachowe, tylko nie wiem do czego je przyrównać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz u mnie tak się nakłada i tak pachnie może ze względu na dość intensywny kolor aczkolwiek nie mam pojęcia od czego to zależy :(

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Brakuje w, każdym poście przecinków przed synonimami, typu "iż","ale" i tym podobnym. Popracuj nad poprawną Polską ortografią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że zjadam przecinki ale jakoś nie przeszkadza mi to bo pisze jak chce - rozumiem zwrócić uwagę ale serio mi to nie przeszkadza :)

      Usuń
  20. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj. Mogłabyś poklikać w linki pod zdjęciami i w baner? Bardzo mi na tym zależy http://mysterious-natalia.blogspot.com/2016/06/43.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny tag ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tez czasem oglądam Ewę ;)
    Uwierz mi, że moja 'kolekcja' róży jest jeszcze uboższa, bo mam tlyko jeden! ;D

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super dziękuję, hymm lepiej jeden niż zero :D :3

      Usuń
  23. Róż z NARSA bardzo mi przypomina róż z paletki do konturowania twarzy z Wibo z wesji light.
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam róż stamtąd i rzeczywiście łudząco przypomina tamten :)

      Usuń
  24. Cudowny tag! <3
    Ten róż z Maybelline miałam kiedyś i doskonale się sprawdził!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również uwielbiam Ewę :) A ten róż z Wibo bd musiala zakupić, bo wiem, że ceny mają super, a jakość nie należy do złych, a wręcz przeciwnie :) Świetny blog, obserwuję!

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi! Beautiful post))
    Do you want to follow each other on GFC?
    Let me know and I will follow back))
    http://www.alinatheone.ru

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja w sumie wolę brozery od rożow i mam ich masę, ale cieszę się , że trafiłam tutaj ,bo mam zamiar zakupić sobie naprawdę dobry róż a tu się dowiedziałam jakie są dobre . Ciekawy post :)

    Pozdrawiam :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę bronzer ale trzeba czasem podkreślić policzki niewinnym różem :3

      Usuń
  28. Ja w sumie wolę brozery od rożow i mam ich masę, ale cieszę się , że trafiłam tutaj ,bo mam zamiar zakupić sobie naprawdę dobry róż a tu się dowiedziałam jakie są dobre . Ciekawy post :)

    Pozdrawiam :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na więcej takich dobrych poostów :D

      Usuń
  29. Róż bourjois najlepszy ;) ten pierwszy tez ma dość ciekawy kolorek.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post, paletka od too faced to marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. odpowiedzi podobne do mnie :D
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka