niedziela, 29 maja 2016

PYTU-PYTU czyli THE FIRST DAY OF SPRING.

Witam, 

mam wielki zaszczyt pisac dziś do Was bo spotkało mnie wiele szczęścia i los uśmiechnął się do mnie.

Dnia 10 Maja dotarł do mnie mój wymarzony bronzer z M.A.C . Otrzymałam go od Pani Kasi z bloga PYTU-PYTU

Jeszcze do niedawna było dla mnie zaskoczeniem wygrać cokolwiek a tu proszę..moje marzenie przyszło do mnie Tego pięknego słonecznego dnia :D

Blog Pani Kasi jest bardzo ciekawym, schludnym i czytelnym blogiem. Znajdziecie na nim dużo recenzji produktów mniej znanych firm- ale jak skutecznych! Po głębszym wczytaniu się w bloga odkryjecie jak pielęgnować twarz, włosy, pazurki no i polecane i dobre kosmetyki - typowy kobiecy blog.

 

Oto moja perełka Tego miesiąca :

 


 
 
Zachęcam do obserwowania bloga Pani Kasi :)
Piszcie co w tym miesiącu spotkało miłego Was ! :*
💁
  Zapraszam tez na super rozdanie które znajdziecie TU dwie osoby wygrywają! :)




20 komentarzy :

  1. czekam na recenzje bronzera :) ostatnio też kilka rzeczy wygrałam ;] jedna także była moim marzeniem ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co jest świetny wiec może ulubieniec miesiąca? :D

      Usuń
  2. uuuu na bogato! Cudny jest <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no trzeba przyznac perełka to to jest
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech Ci się go dobrze używa :)
    Mam ten sam, wiem, że jets dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no gratuluję! :) mi też raz na jakiś czas, od czasu do czasu
    uda się wygrać w jakimś rozdaniu czy konkursie :) świetna nagroda
    zazdroszczę szczęścia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jakie tam szczęście ! Dziekuję ale fakt M.A.C. to perełka :3

      Usuń
  6. Do mnie przyszło dużo paczek z wymienialni. Tyle dobra naraz :') Masz genialny kolor lakieru ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wymienialni? hymm ciekawa sprawa :D
      Dziekuję :D

      Usuń
  7. nie mogę się doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Soy nueva en el "mundo blogger" me gustaría que visites mi blog! me gustó mucho el tuyo y ya lo tengo en favoritos y siguiendo :) 👚 👛 👜 👗 👠 👡 👢 👒
    👖💄👝📷
    🗼 🗽
    😽



    www.cheandreams.blogspot.com

    besos!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaka fajna zdobycz! Gratuluję wygranej i życzę przyjemnego użytkowania zdobyczy;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka