czwartek, 12 maja 2016

Paczucha od Bangood :)

 Witam, dziś przedstawię Wam jak prezentują się moje zamówione rzeczy z Banggood.


Paczka przyszła o dziwo szybciej niż przewidziano i z Tego jestem zadowolona ale czy z zamówionych rzeczy? :>

 Rzeczy, które zamówiłam na stronce :


Wzornik na lakiery w formie kryształowego stojaka :

(Tak prezentuje się na stronie)


(a tak u mnie)








Jego koszt na złotówki to aż ponad 55 zł z przesyłka. Czy opłaca się kupić takie coś? Jasne ale żeby wyglądał tak pięknie jak na zdjęciach trzeba go odpowiednio dopieścić, czyli pomalować wszystkie pręty i śrubki na jasny kolor bo jednak po złożeniu wygląda kiczowato. Sama pomalowałam go tu i tam i powiedzmy, że wygląda trochę lepiej aczkolwiek to nie to co na zdjęciu :/
Przychodzi w czterech częściach - podstawa, pręt, śrubki i kryształek a same wzorniki zajmują dwie saszetki po 60 sztuk.


Guma podtrzymująca lakier :

 (Tak prezentuje się na stronie)


(a tak u mnie)




 
Drobiazg kosztujący około 8 złoty.  Sprawdzałam ją w ekstremalnych sytuacjach, jedynie wycofałam się z próby podpalenia :D Przydatny gadżet szczególnie dla mnie ponieważ mam śliskie biurko i gdy chce zrobić perfekcyjne paznokcie i ustawie się idealnie to lakier wraz ze mną pozostaje na miejscu. Dość  spore czego się nie spodziewałam i każdy lakier jaki mam zmieści się w otworze.



Top :

(Tak prezentuje się na stronce...)


(a tak prezentuje się u mnie)





Jest to jedyna rzecz, która średnio podpasowała mi z tego zamówienia. Kosztuje On bez kosztów wysyłki 17.90 złotego. Krój ma jak na zdjęciu, przyjemny materiał i wygląda ślicznie jednak jest dla mnie za krótki. Mam czarny, przy koszulach, prześwitujących bluzkach czy szerokich topach wygląda świetnie jednak ja samego nie nosiłabym go nawet po plaży, jest za krótki.

**********************************************************************
To koniec dzisiejszego podsumowania i mini recenzji co do rzeczy z Banggood.
Z trzech rzeczy na pewno kupiłabym tą gumkę, wzornik i top hmm też ale gdyby bardziej się postarali i lekko upiększyli stojak i wydłużyli bluzeczkę. 
Jeśli chcecie więcej takich recenzji klikajcie śmiało w różowe hasła !

Wpadajcie na super rozdanie do koleżanki - klik






99 komentarzy :

  1. Świetne produkty !! Zwłaszcza spodobał mi się stojak wzornikowy :) Troszkę odbiega od zdjęcia ale i tak dla mnie rewelacyjna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko troszkę ale da sie go podrasować :D

      Usuń
  2. Super rzeczu, klikniete oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zainteresował ten stojak na lakiery-świetna sprawa. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również zamówiłam kilka rzeczy z banggood.com - możesz powiedzieć, po ilu dniach przyszła do ciebie paczka? Bardzo ładne rzeczy, naprawdę -ten stojak na lakiery cudny i baaardzo przydatny! :)

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  5. Ten stojak na zdjęciach na prawdę robi wrażenie!


    Zapraszam na mój ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Top pierwsza klasa ! :) Wszystkie rzeczy super :* Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jak byłby dłuższy to pierwsza klasa by była :)

      Usuń
  7. Super paczka! Ile dokładnie szła paczka ?
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem z niej zadowolona :)
      21 dni to dokładnie od wysłania do odebrania prze zemnie :)

      Usuń
  8. Szkoda że top okazał się taki krótki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no szkoda, bo prezentuje się super :)

      Usuń
  9. Ten wzornik na lakiery jest obłędny! Szukałam czegoś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny po podrasowaniu :D

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się ostatnia rzecz, co do pierwszych to widać, kto kocha robić paznokcie! :)

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne rzeczy. Ten wzornik na lakiery robi wrażenie na zdjeciu ze strony. Guma potrzymująca lakiery to bardzo przydatny gadżet. Ja nie raz swój przewróciłam na biurko albo co gorsza lądował gdzieś na podłodze ;/

    Zapraszam do siebie:
    http://olivkab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból jeszcze jak gdzieś zaschnie to istny armagedon ze ścieraniem Tego :D

      Usuń
  12. Ciekawa jest ta podstawka i na pewno pomocna, szczególnie w ekstremalnych sytuacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jest ta podstawka i na pewno pomocna, szczególnie w ekstremalnych sytuacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak to prawda przydaje się i dużo wytrzymuje :D

      Usuń
  14. cudowny top :) ja też właśnie dostałam dziś paczuszkę od Bangood ;)

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że top jest krótki, bo jest świetny! Sama muszę sobie coś podobnego kupić. Fajnie, że stojak jakoś wygląda :D

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam są modne ale ja jestem za wysoka nawet na top :D

      Usuń
  16. Świetne rzeczy :D Top jest super, szkoda że nie pasuje ;)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny ten topik :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przydatne rzeczy a top jest śliczny. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne rzeczy
    bardzo ładne kolory lakierów
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmm no stojak faktycznie znacznie upiększyli ale ostatecznie nie jest źle :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie teraz jestem z niego zadowolona :)

      Usuń
  21. Ciekawe produkty. Nie wiem dlaczego, ale obecnie nie mam zaufania do zagranicznych sklepów internetowych.
    Bardzo ładny top.
    blackcoffe-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżbyś się zraziła?
      Ja tak średnio jestem do nich nastawiona :)

      Usuń
  22. top naprawdę fajny
    po klikane
    14.15
    1.99
    4.59
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie potrzeba mi cen spokojnie :)
      Ale dziękuję :)

      Usuń
  23. ten stojaczek bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten wzornik jest przepiękny na zdjęciu, wygląda trochę na taki krysztalowy- jednak na żywo troszkę z tym gorzej :P

    ale niestety z tymi chinskimi sklepami to często już tama bywa :/
    też kilka razy przejechalam się :P


    14,15$, 7,81$, 18,02$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik w spodni Sheinside oraz ich baner boczny? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak wszystko wywyższają :( ale to nic podrasowałam go sama :D
      Pewnie, że poklikam Tobie dziekuję za Twoje kliki :)

      Usuń
  25. Daje zamówienie ja również jestem zadowolona ze swojej paczki ;) zaprasza i pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  26. na zdjeciach wszystko wyglada zawsze tak pieknie :)
    Choc moim zdaniem kazda z tych rzeczy jest ok :)
    Z takich glupotek chcialam soie kupic akrylowy stojaczek na kosmetyki i lakiery, ale w koncu kupilam drewniana mini szafeczke w Ikea, bo mam tego za duzo xD
    Serio ten top jest az taki krotki jak mysle? :o
    SLabo troche... :x

    Pozdrawiam! :)
    my-fit-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niestety, szkoda bo naprawdę jest ładny ale nie da sie go ponosić gdzieś indziej oprócz domu :(

      Usuń
  27. Wzornik na lakiery jest genialny ! Nawet mimo tego, że troszkę się różni ze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze wszystko się różni ale Tego sie spodziewałam :)

      Usuń
  28. Zastanawiam się nad zakupem lampy oraz hybryd! Chciałabym zacząć robić.
    http://wiktoria-necka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli nie znudzi ci się to za 2 tygodnie to zainwestuj bo warto! :)

      Usuń
  29. A mi by bardzo się spodobał taki top :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post!!! Your blog is very nice..so, I following you now (n. 192). Follow me back please? Have a nice day, Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  31. Będąc osobnikiem płci brzydkiej muszę przyznać bez bicia, że nie znam się na tym nic a nic. Za to mogę szczerze przyznać, że zdjęcia mega :)
    Zapraszam do mnie <KLIK>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że chociaż zwykłe i proste zdjęcia podobają Ci się i zapraszam na wiele więcej nie koniecznie już o kosmetykach czy takich pierdołach :D

      Usuń
  32. Zdjęcia są owszem, piękne. Chcę zwrócić uwagę na twój opis ''sama o sobie''. Piszesz, że jesteś realistką i potem, że marzycielką. Nie wiem na jakim szczeblu w szkole jesteś, ale realizm,a marzenie się wyklucza. Trochę bolą oczy od takich błędów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój szkolny szczebel jest dosyć wysoki :)
      Słuszna uwaga jednak jest to celowe. W sumie jako jedyna zauważyłaś ten "błąd" - kiedy jestem w tłumie i idę z tłumem jestem zmuszona być realistką i patrzeć trzeźwo na świat ale gdy już jestem sama, w swoim własnym świecie pozwalam sobie marzyć i planować. Napisałam tak bo taka właśnie jestem. Wiem, że te dwa terminy różnią się od siebie ale uwież to było napisane z głową po wielu rozmyśleniach :)

      Usuń
  33. Stojak najbardziej przypadł mi do gustu :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jeśli masz cierpliwość go składać i odrobinę podrasować :D

      Usuń
  34. Pierwszy raz widzę taki stojak :) Całkiem spoko się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Stojaczek super! Pierwsza klasa! Sama bym taki chciała :D poklikane :* buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe zamówienie. Stoajk naprawdę fajny, ale troche z nim roboty widać jest haha.

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super ten stojak :D
    przydałby się na pewno nie jednej kosmetyczce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj do kosmetyczki to to się nie zmieści :D

      Usuń
  38. Świetne gadżety. ;] Szkoda tylko, że bluzeczka okazała się bardziej stanikiem...

    OdpowiedzUsuń
  39. ten top jest bardzo fajny, ale jednak zamawiając z chińskich stron trzeba wziąć pod uwagę, że te rzeczy różnią niż w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, aż szkoda bo zapowiadało się super wszystko :) A tu prosze..

      Usuń
  40. Stojak na lakiery REWELACJA! Top wygląda bardzo ładnie na zdjęciu, ale szkoda, że tylko na zdjęciu... ;/
    Obserwuję :)

    http://missdarkness3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ale i tak jest lepiej niż takie pojedyncze kółka :D

      Usuń
  41. Ten top fajny, szkoda, że za krótki. Za to ta guma śmieszna! :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak magicznie wygląda ten wzornik. Kiedy byłam dzieckiem uwielbiałam wszelkie palety kolorów (w sumie do dziś mi to zostało) i pewnie osłupiałabym z zachwytu widząc to cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, mi też zawsze wzorniki rzucały się w oczy *-*

      Usuń
  43. Ten wzornik wygląda super, w porównaniu do zwykłych wzorników to ten jest zjawiskowy;D

    A co do topu to uwielbiam takie, szkoda, że okazał się za krótki.

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sobie to szkoduje bo jest super :)

      Usuń
  44. Szkoda, że top się nie sprawdził. Zaciekawiła mnie jednak ta guma podtrzymująca lakier, przydatny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie, że paczka przyszła szybciej niż się spodziewałaś. :) Jakie cuda zamówiłaś! Top wygląda super, szkoda, że Ci nie spasował. :/

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochana wszystkie linki poklikane :) 14,15$, 7,91$, 3,27$ :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html
    Bardzo mi zależy ;* Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka