środa, 18 maja 2016

KWIECIEŃ(IUSZKI)

Dżem dobry sąsiedzi!

 

Lepiej późno niż wcale dodaje nowych ulubieńców tym razem kwietnia :D 

 

Jak zwykle zaskakujecie mnie, nie marzyłam o takich statystykach ! Już mamy razem ponad 7000 wyświetleń, dziennie wchodzi Was dużo, i tylu już jest Was... ahh uwielbiam Was moje dżemiki!

  Jak co miesiąc to Wy jesteście moim numerem jeden !


 Makijaż

 (w tym miesiącu mimo iż było tyle promocji za dużo nie skorzystałam):


* Puder prasowany -MAYBELLINE Affinitone 03 light sand beige-  puder o satynowo matowym wykończeniu. Ten odcień na mojej twarzy jest transparentny. Ma średnią trwałość i średnie krycie. Posiada solidne opakowanie z lustereczkiem co uwielbiam :) Jego koszt to około 20 zł. Warto go kupić i stosować w lekkim dziennym makijażu :)



* Róż - Lovely oh oh blusher - holograficzny róż do policzków. Piękny odcień różu opalizujący na złoto. Dla mnie jest podobny o kultowego NARS Orgasm. Kosztuje około 11 złoty i warto! Wydajny, ma dobrą trwałość i z łatwością się go nakłada. Jedynym minusem całości jest kiczowate opakowanie. Lekko upadnie na ziemie całe jest połamane :( . Polecam go z całego serca za tą cenę nie spodziewałabym się cudów a tu proszę jaka miła niespodzianka! :)


* Cień w kremie -  CT24H 93- Creme De Nude. Intensywny pastelowy kremowy cień. Używam go jako podkład do smoky eyes, sprawdza się do Tego świetnie i super utrzymuje na miejscu cienie sypkie. Wydajny, trwały i intensywny. Jego kosz to około 25 złoty z Rossmanie jednak na rożnych sklepach internetowych można wyhaczyć go taniej. Lubie mocne oko i polecam go każdemu ! :)



Pielęgnacja (tu też ukróciłam sobie wielu przyjemności ):


* Maska do włosów - KALLOS Kreatin - kreatynowa maska do włosów. Pięknie pachnie, czy regeneruje moje zdechnięte włosy? Średnio zauważyłam ale na pewno z łatwością rozczesuje włosy co już jest krokiem w przód, wygładza je. Jest to masywny słój 250 ml a koszt to zaledwie 12 złoty.


* Szampon do włosów - Timotei - róża z Jerycha, naturalny szampon z alpejskich ziół. Ma dodać blasku, mocy, elastyczności i energii włosom. Szczerze? wydane 10 złoty w błoto. Totalnie nie mój szampon w dodatku zauważyłam, że po jakimś czasie używania uczulił mnie :( Czy polecam? jeśli ktoś używał naturalnych szamponów o podobnym składzie to czemu nie? Ale więcej do niego nie wrócę.


* Oliwka - (dziecięca) Bambino - oliwka z wit. F 150 ml . Chroni przed wysuszeniem i podrażnieniem skóry, nawilża i natłuszcza.Uwielbiam to co robi mojej delikatnej skórze. Kosztuje około 8 złotych. Polecam dla każdego :)



Ubrania/buciki:


 Ciuszki - wszystko co lekkie i miękkie. Od jakiegoś czasu mam podrażnioną skórę i mogę nosić same bawełniane, milusie i lekkie ciuszki.


Czółenka - czyli moja miłość od dziecka *-* Póki co to moja mała kolekcja szpileczek ale mój świat z wysokimi butami dopiero się zaczyna! Ale wiem, że w swoim domu będę mieć specjalną szafę na takie właśnie buty.


Piosenki :






Film :

Uwielbiam ten film, jest bardzo mądry, wzruszający i pouczający, uwielbiam także obsadę w nim. Film opowiada o handlarzach bronią. Jak to wszystko wygląda i co przez to się dzieje. Film stary bo z 2005 roku - jest dramatem zapadającym w pamięć.

Gra :

Eurobusiness ! Najlepsza gra z dzieciństwa :D Kiedyś byłam w tym mistrzem teraz przegrywam nawet z 10 letnią bratanicą..cóż ostatni będą pierwszymi tylko na to czekam hihi! :D Gra kosztowała na promocji około 21 złotych ale nie żałujemy z Bartkiem Tego zakupu :)


Książka :
Sekrety Urody Koreanek. Elementarz pielęgnacji - Cho Charlotte. Książka z opisem codziennych rytuałów pielęgnacji z Korei gdzie każda buzia jest nieskazitelna.  Dzięki książce która nie jest opisana krok po kroku co robić ale w formie opowiadania co przynajmniej dla mnie jest lepsze. Kupiłam ją razem z grą za 28 złoty i już cała przeczytana! Dużo z niej zapamiętałam i wprowadzam w życie zaczerpnięte stamtąd pomysły :) Polecam :)



No i to by było na tyle - Majóweczkę dodam o wiele szybciej ! :)

Buziaki piszcie co u Was jest najlepsze/ najgorsze w kwietniu :*


Chciałabym też zaprosic Was do mega rozdania u koleżanki!

Klik






60 komentarzy :

  1. Róż z Lovely jest cudny - też go mam :) Szampony Timotei bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także uwielbiam róż lovely :-)
    O eurobiznes, bardzo lubię tą gre :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta maska do włosów jest genialna ! Nie dość że jest masywna to jeszcze w znakomitej cenie ! :) Mamy tą oliwkę dziecięcą :3 Rewelacyjny post. Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Eurobusiness wygrywa! Najlepsza gra dzieciństwa, a nawet teraz w wieku powiedzmy "młodych dorosłych" fajnie się w nią gra :)

    http://mvrcelia.blogspot.com zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahhh ile wspaniałych rzeczy :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tę maskę do włosów i ja polecam z całego serducha :D
    A te różowe szpileczki mmm <3
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z całego Tego zbioru - mam więcej w szafie( :D ) Te są najlepszymi *-*

      Usuń
  7. poluję właśnie na tą maskę i róż :) puder mam ale mnie nie zachwyca, wysusza mi strasznie skórę
    a ten cień tylko w brązowym odcieniu świetnie sprawdza się do malowania brwi :)

    http://tragicm4gic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hebe wita, bo stacjonarnie ja sama dopiero odkryłam, że ledwo co wprowadzili :)
      A ja nie mogłam znaleźc odpowiedniego cienia do brwi :(

      Usuń
  8. takich makijażowych bajerów nie używam :D
    i mam ten sam eurobiznes!!!! :D nie wiem ile ma już lat, ale jest świetny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli nie musisz, a nie musisz to nie używaj :D

      Oj tak uwielbiam grać w niego jak jest wiecej osób :D

      Usuń
  9. Oliwka moja ulubiona również. Wykorzystuję ją latem do opalania, sprawdza się rewelacyjnie !
    Ps.Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
    Pozdrawiam i zapraszam częściej,liikeeme.blogspot.com ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tego nie wiedziałam ale z pewnością sprawdzę ją na moich rumieniących się ramionach :D

      Usuń
  10. puder sie u mnie kompletnie nie sprawdził- nie robił kompletnie nic. róż z lovely też uwielbiam,ma piękny kolor. szkoda, że jest mało trwały, ale za te pieniądze...
    obserwuję :)
    pozdrawiam http://maginspires.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za te pieniądze jest boski :D
      U mnie dobrze się trzyma fakt że zmienia swoją wartośc na buzi po ponad 5 godzinach ale dalej jest :D

      Usuń
  11. Ale śliczna kolekcja czółenek *-* uwielbiam te piosenki!
    Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś ten szampon do włósów, ale u mnie się nie sprawdzał

    wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję myszko statystyk! oby rosły w górę w jak najszybszym tempie :) trzymam kciuki byś coraz bardziej rozwijała skrzydła :) Co do kosmetyków, to raczej nie miałam tych samych, za wyjątkiem oliwki ;) uwielbiam kosmetyki do pielęgnacji dla dzieci i chodź dzieckiem nie jestem używam ich po dziś dzień! mam szampony i kremy właśnie dla dzieci, a to dlatego, że są delikatne i mają mało chemi- czyli dobrze wpływają nawet na dorosłych. Lubię grać w eurobiznes, tyle że ja miałam wersję monopoly ;) książka wydaje mi się cudownie ciekawa <3 cudowni ulubieńcy, z muzyką też się zgadzam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, oby oby :*
      Taaak kosmetyki dziecięce sa najlepsze i najzdrowsze, a książka jest świetna :) !

      Usuń
    2. Kochana kiedy coś nowego! mam chętkę coś tu poczytać :* :D

      Usuń
  14. Gratuluję tylu wyświetleń i życzę ich jeszcze więcej! Bardzo fajna playlista i również uważam, że gra Eurobusiness była najlepsza w dzieciństwie. Sama się gdzieś jeszcze u mnie w szafie pałęta :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto do niej wrócić, tyle z nią zabawy !

      Usuń
  15. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    soslubadem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam maskę i u mnie daje takie samo działanie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pan Życia i Śmierci - świetny film, widziałam bardzo as wciągnął

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetni ulubieńcy! Takie posty to ja kocham! tyle fajnych dobroci można pooglądać! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. mam róż i bardzo go lubię nad maską sie zastanawiam ... evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jest super, tylko trzeba dobrze spłukać :D

      Usuń
  20. Świetni ulubieńcy ;) uwielbim oliwkę z Bambino ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudowna, dziś się z nia opaliłam świetnie ! :D

      Usuń
  21. Great post! Have a nice day!

    Giada
    Follower

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne buty - szczególnie niebieskie i beżowe. ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post. Większość kosmetyków które pokazałas w poscie miałąm i sprawdzały mi się rewelacyjnie :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również z promocji za wiele nie skorzystałam! Odżywka super! Dziękuję za komentarz u mnie.
    http://wiktoria-necka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi I like your blog! I'm your new follower 198 if you want this is my page https://modalowcostbykiara.blogspot.it/

    Kisses from Italy, Nunzia

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam maski z Kallosa.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza ale tez się zakochałam <33

      Usuń
  27. Właśnie czaję się na tą maskę! Hmm muszę też skoczyć do Empika po książke :D
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Polecam i maske i książke :D

      Usuń
  28. Te buty!! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń

Nie krępuj się i napisz mi swoją opinię o tym wpisie !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka